Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin viettäjien Juhannusketju

Vierailija
24.06.2021 |

Tänne vaan höpisemään.
Ei ole kutsuttu mihinkään niinkuin ei yleensä muinakaa juhlapyhinä.
Menee siis yksin ollessa tänä pitkä viikonloppu.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä oon nelikymppinen lapseton nainen ja olen eroni jälkeen (joka tapahtui 15 vuotta sitten) joutunut tottumaan viettämään kaikki juhannukseni yksin mökillä. Mökki on vanhempieni, joten joskus harvoin he ovat siellä olleet mukana, mutta isäni on jo kuollut ja äidilläkin terveysongelmia. Myös veljeni poika tykkäsi pienenä vielä tulla mun kanssa toisinaan mökille, mutta hän on jo iso poika eikä halua tulla tädin kanssa mökille möllöttämään. Minulla menee tämäkin juhannus kissojeni kanssa mökillä. Tähän olen tottunut. 

Ja kyllähän tämä ihan luksusta on verrattuna työelämään, jossa pitää töissä kestää kamalaa kuumuutta ja ihmisten loputonta valittamista. Olen oikein tyytyväinen kun saan vain OLLA. Siis oikeasti vain olla! Ilman kohtaamatta yhtäkään ihmistä. Se on minulle luksusta. Vain istua ja tuijottaa merta monta viikkoa. Välillä kalastan, välillä grillaan, soutelen huvikseni ja saunon ja uin alasti. Vois kai tässä joku mieskin olla kiva lisä. Mutta kun on niin tottunut elämään ilman miestä. Ja enemmänhän niistä vaivaa yleensä on. Muutenkin se tuppaa menemään niin, että näin lomilla sitä haveilee miehistä ja seksistä, mutta sitten kun se tolkuton pyöritys taas jatkuu töissä, ei jaksa haaveilla yhtään mistään. Hyvä kun jaksaa edes suihkussa käydä ja hampaat pestä. Ei ole arjessa tilaa romantiikalle duunarilla.

Toinen aika samanlainen täällä vaikka erosta vasta pari vuotta. Sen verran kuitenkin että alan nähdä sen hyödyt. Hyvää juhannusta sinnekin mökille!

Vierailija
42/83 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on yksin, ei ole koskaan huonossa seurasssa. Hyvää Jussia kaikille,nautitaan rauhasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/83 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen Yle radio Suomen juhannuslähetystä joka alkoi kello 7.00. Mutta en varsinaisesti vietä juhannusta. Olen hengessä mukana

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Vierailija
44/83 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin että jotain vanhoja kesäillan valssi ohjelman jaksoja tulisi Juhannuksen aikaa mutta koska ja miltä kanavalta mahtavat tulla?

Siinäpä sinulle ongelma pohdittavaksi. Ja tässä ratkaisi telsu.fi

Vierailija
45/83 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ahon laitaa kirjoitti:

Minä ajattelin lähteä täällä kaupungissa juhannusyönä kävelylle eväspullon kanssa. Haistelen siitepölyä, nautin yksinäisyydestä, tirvaisen kännit (en edes muista, milloin olisin viimeksi nauttinut alkoholia). Ehkä sammun johonkin horsmapuskaan tai erehdyn uimaan lähijärveen. 

Mahtava suunnitelma.

Muista ohvi, jos satut sammumaan 🤙

Vierailija
46/83 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko, kun telkasta tuli jokunen vuosi sitten ohjelma Hihna 247? Siis ohjelma, jossa kamera kuvasi liikkumatta Prisman kassahihnaa livenä. Ei näkynyt ihmisiä, vain ostokset rullasi menemään. Äänet kuului toki.  Ah. Jospa se tulis uusintana. Sopisi mun hermoille. 

Ei tarvitse toivoa uusintaa, Hihna tulee livenä joka juhannus (ja muistaakseni joulu?) Prisman Facebook-sivuilla!

”Live-lähetys toteutetaan tänä vuonna tuttuun tapaan Prisma Kaaren kassahihnalta 26 Helsingistä. Hihna247-livelähetys Prisman Facebook-sivulla perjantaina 25.6. klo 18–22.”

Ei vaadi edes Facebook-tunnuksia – itse olen katsonut jo useana vuonna ilman.

Vierailija
47/83 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä oksensin koko yön enkä edes ole juonut mitään. Yö meni katkonaisesti ja nyt jo väsyttää. Ehkä menen vain nukkumaan. Mitäpä se haittaa kun yksin on että vaikka nukkuisi koko juhannuksen yli.

Vierailija
48/83 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin juhannus Espoossa, lapset lähtivät just isälleen. Parasta on se, että rivarin molemman puolen naapurit ovat jussina jossain muualla ja saan köllötellä aurinkovarjon alla vähässä varustuksessa ilman, että täytyy kuunnella naapureiden elämää. Ihana rauha. Vähän rapsuttelen pihaa, lisään aurinkorasvaa, syön hyvää ja illalla lähden melomaan lähivesille ja katselen juhannusiltaa jostain saaresta käsin. 

Vierailija
49/83 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin toistaiseksi. Kiinnostuksen kohde pisti poikki hetki sitten. Olihan se odotettavissa toki. Frendi saattaa kutsua mukaan, saattaa olla kutsumattakin, mikä on okei. Yksinhän täältä lähdetään joka tapauksessa. En ole aikeissa poistua, älkää pelätkö, mut eihän sitä tiedä, kristallipallot ovat olleet melko epäluotettavia. 😎

Vierailija
50/83 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko, kun telkasta tuli jokunen vuosi sitten ohjelma Hihna 247? Siis ohjelma, jossa kamera kuvasi liikkumatta Prisman kassahihnaa livenä. Ei näkynyt ihmisiä, vain ostokset rullasi menemään. Äänet kuului toki.  Ah. Jospa se tulis uusintana. Sopisi mun hermoille. 

Ei tarvitse toivoa uusintaa, Hihna tulee livenä joka juhannus (ja muistaakseni joulu?) Prisman Facebook-sivuilla!

”Live-lähetys toteutetaan tänä vuonna tuttuun tapaan Prisma Kaaren kassahihnalta 26 Helsingistä. Hihna247-livelähetys Prisman Facebook-sivulla perjantaina 25.6. klo 18–22.”

Ei vaadi edes Facebook-tunnuksia – itse olen katsonut jo useana vuonna ilman.

Ei siellä enää tänään ole muita kuin yksinäisiä ostoksilla. Hyvät ostokset on olleet eilen!

Vierailija
51/83 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toipilaana kotona, mies ja lapset lähtivät mökille. Saatan lyhyesti nähdä jotakuta, en välttämättä, eli pe-su menee lähinnä maaten yksin. Harmittaa vain se, etten ole terve, mikäs tässä muuten olisi möllötellessä.

Vierailija
52/83 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhuleffa olisi suunnitelmissa tänä iltana. Käyn kohta kaupassa ostamassa herkut.

Vierailija
53/83 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillauksen tuoksuja pihalta tulee mutta ei ole oma piha.

Vierailija
54/83 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli karkkia mutta en jaksa lähteä sen takia kauppaan.

Vierailija
55/83 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret juhlii vanhat ihmettelee . Uudet sukupolvet . Sitten on ulkomaalaiset jotka ei edes tiedä mitään yöttömästä yöstä tai auringon otosta rannalla alasti . Saati mistään keskiyön auringosta tai pimeästä talvesta tai jäästä. Egyptin aurinkojumala RAM on niiden paastoa ja Suomessa ei palvota taivaan kappaleita.

Vierailija
56/83 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kesä juhla yötön yö valoisaa ja aurinko antaa vitamiinia. Mutta Johannes kastoi parannukseen Jeesus pelastukseen.

Vierailija
57/83 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki kotona luuraaville , YouTube videoita metallin paljastin etsijöitä aarrejahti. Sieltä löytyy aseita rahapusseja huumeita sota ajan kypäriä rahaa räjähteitä koruja . Tämä on jännää.

Vierailija
58/83 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko muista että juhannus ei edes tunnu juhannukselta?

Vierailija
59/83 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mistä huomaa että on juhannus on se että on hiljaisempaa kuon normaali pe iltana. Muutama mopopoika ajaa ympyrää mutta muuten liikenne on lähes pysähtynyttä.

Vierailija
60/83 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa hyvä fiilis, kun kävin ulkona ja tuntematon deeku toivotti hyvää juhannusta. Toivotin takaisin.

Jos menee niin kuin joulut ja muut pyhät, niin se jääkin ainoaksi kuulumisten vaihdoksi. Tällä kertaa ajattelin, että en itsekään toivottele "läheisille" mitään ja häiritse heidän elämäänsä.

Nyt tuoksuttelen ikkunasta, kun joku grillaa. Taidan pistää kahvit tulemaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi