Moni ystävä laittanut välit poikki, koska en ota koronarokotetta
En olisi vielä reilu vuosi sitten uskonut kuinka yksi virus ja rokote saa ihmiset ihan sekaisin. Terve järki on unohdettu täysin.
Kommentit (13)
No kunhan et vaadi muita varomaan elämää sinun vuoksesi.
No älä kerro. Mitä se kellekkään kuuluu
Mitä väliä? Sulla on kuitenkin rokottamattomia ystäviä ja jos ei ole, hanki sellaisia.
Sitten heräsit unesta.
Oikeasti kukaan ei laita välejä siksi poikki ystäviin. Ei kukaan.
Sen voin uskoa, et sinuun on laitettu välejä poikki, mutta syy on varmasti se, että olet muuttunut sietämättömäksi höyrypääksi joka jakaa Facebookissa rokotevastaisia Youtube-videoita.
Mulla kaveri, joka ei ole ottanut rokotusta, ihmettelee, kun en antanut hänen tulle meidän mökille, jossa muut rokotettuja sekä ns vaaravyöhykkeellä tämän taudin suhteen. En mä silti välejä katkoisi, en vaan huoli kylään,
Se näyttää heidän oikeat kasvot ja kaveruuden. Kävikö siinä kuitenkin hyvin, tuli totuus esille. Onneksi on muita vaihtoehtoja sinulle. Mitä teet jos se välien poikkilaittaja tuleekin vuosia myöhemmin anomaan takaisin?
Itsehän sä sen valinnan teit, sillon kun jätit rokottautumatta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kaveri, joka ei ole ottanut rokotusta, ihmettelee, kun en antanut hänen tulle meidän mökille, jossa muut rokotettuja sekä ns vaaravyöhykkeellä tämän taudin suhteen. En mä silti välejä katkoisi, en vaan huoli kylään,
Miten se rokotus liittyy tarttuvuuteen? Rokotuksella suojataan itseään, korona leviää siitä huolimatta onko rokotettu. Ihan yhtälailla se rokotettu voi saada toiselta rokotetulta koronan. Rokotteen kanssa vaan oireet on lievempiä.
Vierailija kirjoitti:
Ette siis usko rokotteen antamaan suojaan, jos ette voi olla samassa tilassa rokottamattoman kanssa.
Eivät koskaan olleetkaan oikeita ystäviäsi. Iloitse!
Niin, sulta on unohtunut.