Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin viettäjien Juhannusketju

Vierailija
24.06.2021 |

Tänne vaan höpisemään.
Ei ole kutsuttu mihinkään niinkuin ei yleensä muinakaa juhlapyhinä.
Menee siis yksin ollessa tänä pitkä viikonloppu.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mä olen ihan vapaaehtoisesti yksin juhannuksen. Ja selvin päin. En tee mitään - olen vain. Makoilen sohvalla, mietiskelen ja käyn pihalla vähän jaloittelemassa. Kuuntelen luonnon ääniä hiljaisuudessa. Aivan mahtavaa! Ja kyllä olis surkeaa herätä juhannuspäivänä krapuloissa kun voi herätä pirteänä ja freesinäkin, hyvin nukutun yön jälkeen. Että tällaista.

Voi kai sitä ilman krapulaakin herätä vaikka aattona jossain olisikin.

Vierailija
22/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten iloinen olenkaan siitä, että ensimmäistä kertaa 30 vuoteen ei tarvitse katsella kenenkään ryyppäämistä, vaan saan viettää juhannuksen ihan yksin ja ihan niin kuin itse haluan.

Onnittelut sinulle!👍🏼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tän päivän kohokohta oli, kun marketissa oli kesäkukat puoleen hintaan ja ostin ison hortensian ja murattia amppeliin! 😄

Muutin ja saan oikeastaan ekaa kertaa elämässäni laittaa pihaa!

Vierailija
24/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin juoda lonkeroa ja pelata pleikkaria 🤗

Vierailija
25/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin onko juhannussuunnitelmia. No on kyllä.

Lähden aamulla lenkille, aurinkoa ja vapaapäivä. Teen jotain kivaa safkaa päivällä. Saatan ottaa päikkärit. Lähdenkö ajelemaan pyörällä vai autolla illalla, hm?

Lisää liikuntaa juhannuspäivänä, grilli tulille ja siitä se sitten suttaantuu.

Naapurissa joku soittaa akustista skittaa partsilla, suomi-iskelmää Juicea etc

Tehdään tästä paras Juhannus ikinä. Muistakaa ne 7 yrttiä sinne tyynyn alle.

Hyvää Juhannusta!

Vierailija
26/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin yksin…toivottavasti kuitenkin huomenna tulisi futista TV:stä…

Seuraavat EM-ottelut näytetään lauantaina.

Eiköhän sieltä töllöttimestä jotain tule. :)

Vierailija
27/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kesäfiilis, sapuskaa ja skumppaa! Aika lailla kaikki oleellinen siis... 😂

Vierailija
28/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin just, että tämä on elämäni eka juhannus yksin kotona. Ahdisti ajatus lähteä perhemökille. Tarvitsen lepoa ja rauhaa. Enkä mä oikein ymmärrä juhannuksen tarkoitustakaan. Ryyppään vissyä kotona ja nautin viileistä suihkuista. Käyn ehkä nuuhkimassa puistossa ulkona. 

Parikymmentä vuotta sitten koin vaikean juhannuksen, jolloin päädyin sairaalaan pitkäksi aikaa. Se ei heti unohtunut tulevina vuosina. Nykyään voin vain todeta asian. 

Ei siis tunnu sen yksinäisemmältä kuin muulloinkaan, oon lähinnä helpottunut. Mutta muulloin olen riipivänkin yksinäinen. Lähetän kovasti tsemppiä vastentahtoisesti yksinoleville. Ja ihan halauksia.

Vierailija
29/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa tulee aina surkea fiilis kun muut ostaa kärryllisen tavaraa kaikkia juhannus grillausksia ja muita herkkuja ja itse ostaa jonkun eineslaatikon ja ehkä sipsipussin tai jotain karkkia. Ei viitsi ostaa paria perunaa kun ei pääse mihinkää edes grillaamaan eikä joku maggara tai piffi ole sama jos sen tunkee uuniin(jota ei edes näillä helteillä viitsi päälle laittaa).

Ei sinkun ole mikään pakko syödä eineksiä! Itse ostin aina uusia perunoita juhannuksena. Esim valmis savulohi ja vaikka joku katkarapusalaatti perunoiden kanssa oli hyvää. Kaveriksi lasi valkkaria. Edelleenkin, jos saan perhevapaata aikaa, niin teen jotain herkkuruokaa (mitä muu perhe ei syö) ja nautiskelen.

Vierailija
30/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kesäfiilis. Olisi edes sutinaa.

Vierailija
31/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali oon niin yksinäinen nyyyh yläpeukuttakaa mua antakaa symbatiat ja embatiat nyyyyh

Vierailija
32/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en ole yksinyksin, teini on kotona ja kaverinsa tulee yökylään huomenna. Näin olen viettänyt jo 14 juhannusta, tytär ei ole kertaakaan eromme jälkeen ollut isällään. Samalla kaavalla menee vaput, uudet vuodet ja lomat. Jouluna sentään käy isällään hakemassa lahjapaketin. Mutta eipä tuo oikeastaan haittaa, olen aikamoinen introvertti ja jollen saa johonkin juhliin tms osallistua lapseni kanssa, jään mieluummin kotiin. Olemme reissaneet paljon yhdessä, nyt tosin äidin seura ei enää niin kiinnosta, joten pian varmaan juhlin kaikki pyhät yksin, mutta ei se haittaa. Kuten sanoin, pidän yksin olosta, mutta ystäviäkin löytyy, heidän kanssaan vietämme aikaa, kun se kaikille sopii.

Vierailija
33/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko, kun telkasta tuli jokunen vuosi sitten ohjelma Hihna 247? Siis ohjelma, jossa kamera kuvasi liikkumatta Prisman kassahihnaa livenä. Ei näkynyt ihmisiä, vain ostokset rullasi menemään. Äänet kuului toki.  Ah. Jospa se tulis uusintana. Sopisi mun hermoille. 

Vierailija
34/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa katkeran kuuloista. Kannattaisi joskus löysätä sitä korkkia...

Vierailija
35/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa viettäisi oikein reipashenkistä vanhan ajan rantojen miesten elämää

😁

Vierailija
36/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä oon nelikymppinen lapseton nainen ja olen eroni jälkeen (joka tapahtui 15 vuotta sitten) joutunut tottumaan viettämään kaikki juhannukseni yksin mökillä. Mökki on vanhempieni, joten joskus harvoin he ovat siellä olleet mukana, mutta isäni on jo kuollut ja äidilläkin terveysongelmia. Myös veljeni poika tykkäsi pienenä vielä tulla mun kanssa toisinaan mökille, mutta hän on jo iso poika eikä halua tulla tädin kanssa mökille möllöttämään. Minulla menee tämäkin juhannus kissojeni kanssa mökillä. Tähän olen tottunut. 

Ja kyllähän tämä ihan luksusta on verrattuna työelämään, jossa pitää töissä kestää kamalaa kuumuutta ja ihmisten loputonta valittamista. Olen oikein tyytyväinen kun saan vain OLLA. Siis oikeasti vain olla! Ilman kohtaamatta yhtäkään ihmistä. Se on minulle luksusta. Vain istua ja tuijottaa merta monta viikkoa. Välillä kalastan, välillä grillaan, soutelen huvikseni ja saunon ja uin alasti. Vois kai tässä joku mieskin olla kiva lisä. Mutta kun on niin tottunut elämään ilman miestä. Ja enemmänhän niistä vaivaa yleensä on. Muutenkin se tuppaa menemään niin, että näin lomilla sitä haveilee miehistä ja seksistä, mutta sitten kun se tolkuton pyöritys taas jatkuu töissä, ei jaksa haaveilla yhtään mistään. Hyvä kun jaksaa edes suihkussa käydä ja hampaat pestä. Ei ole arjessa tilaa romantiikalle duunarilla.

Vierailija
37/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saakeli, ihanaa kun saa tehdä mitä huvittaa. Kyselijöille ja kutsuille valehtelin juhannusmenoni ja nyt vietän omaa aikaa polkujuosten, treenaten, uiden, auringossa kirjaa lukien ja puutarhatöitä tehdessä. Ihan yksin, omassa rauhassa. Aivan parasta, kerrankin oman näköinen juhannus <3

Vähän hyvää musaa päälle, piirtämistä ja akvarelleja. Ei tuu aika pitkäksi. Töiden takia jo burnoutin partaalla joten voisi vähempää kiinnostaa mikään ylimääräinen pakkososialisointi ja eniten toivon vain unta ja lepoa että jaksaa taas ensi viikon...

N29

Vierailija
38/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun kaupungissa ja mun mielestä on ihan kiva kun meininki vähän vaimenee. On hauska käydä kävelyllä puistossa, varsinkin kun ei ole niin superlämmintä enää. Jos vaan asunnon saisi vähän viileämmäksi. Hauskaa Juhannusta kaikille olitte yksin tai kaksin tai jotain muuta!

Mopopojat vaan pärrää. Koko hemmetin kesäloman😬

Älä muuta sano. Ja ainakaan täällä itä-Uudellamaalla poliisi ei pätkääkään hoida lakisääteistä tehtäväänsä liikennevalvojana.

Vierailija
39/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai saakeli, ihanaa kun saa tehdä mitä huvittaa. Kyselijöille ja kutsuille valehtelin juhannusmenoni ja nyt vietän omaa aikaa polkujuosten, treenaten, uiden, auringossa kirjaa lukien ja puutarhatöitä tehdessä. Ihan yksin, omassa rauhassa. Aivan parasta, kerrankin oman näköinen juhannus <3

Vähän hyvää musaa päälle, piirtämistä ja akvarelleja. Ei tuu aika pitkäksi. Töiden takia jo burnoutin partaalla joten voisi vähempää kiinnostaa mikään ylimääräinen pakkososialisointi ja eniten toivon vain unta ja lepoa että jaksaa taas ensi viikon...

N29

Joopa jooo sä mitään tuu jaksamaan.

Vierailija
40/83 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko, kun telkasta tuli jokunen vuosi sitten ohjelma Hihna 247? Siis ohjelma, jossa kamera kuvasi liikkumatta Prisman kassahihnaa livenä. Ei näkynyt ihmisiä, vain ostokset rullasi menemään. Äänet kuului toki.  Ah. Jospa se tulis uusintana. Sopisi mun hermoille. 

Mee töihin Prisman kassalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi