Äkkilähdön varaaminen.Kannattaako varata nyt vain sitten vasta lähipäivinä?
Kaverin kanssa olisi tarkoitus molempien mennä ekaa kertaa ulkomaille heinäkuun lopussa. Ajateltiin ottaa äkkilähtö vain jonnekin, mutta olisko hinnat vielä halvempia vain paria päivää ennen reissua? Pääseekö äkkilähdössä lentokoneessa istumaan kaverin viereen vai onko ne sielläkin hajapaikkoja?
Kommentit (24)
Olikohan toi vitsi
"meillä ei ole vielä passejakaan"
mistä tä meinasitte passit hommata. Onko teillä aika varattu virkailijalle?
jos ei vielä ole niin voipi olla että kiire tulee. Ainakaan täällä etelässä ei noin nopeesti saa aikaa.
Mä itse en odottaisi mitään sikahalpoja äkkilähtöjä parin päivän varoitusajalla. Kun varaa hiukan aiemmin, on jopa valinnanvaraa ja voi saada edullisestikin. Me varattiin Kreikan matka toukokuussa, lähtö ensi vkl. Viikon matka hyvässä hotellissa buffetaamiaisella 450 eur. Lentoajat on hyvät ja hintaan sisältyy lentokenttäkuljetukset kohteessa. Rantapallon sivuilta kannattaa etsiä mitä on tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 12:52"]siirrä matkasi elokuuhun nii pääset paljon halvemmalla ja turistilaumojen alta pois kun sesonki on vähän rauhallisempi ja monissa maissahan on silloinkin vielä helkkarin kuuma, itse teen näin
[/quote]Elokuu on monissa maissa se lomakuukausi, eikä siksi turismikohteissa silloin vähene. Mutta kuuma kyllä on.
siirrä matkasi elokuuhun nii pääset paljon halvemmalla ja turistilaumojen alta pois kun sesonki on vähän rauhallisempi ja monissa maissahan on silloinkin vielä helkkarin kuuma, itse teen näin