Eräässä helsingin baarissa...
ei äsken tarjoiltu mulle alkoholia sillä perusteella, että istun pyörätuolissa. Eipä tuo haitannut, kun toiseen baariin olin tervetullut. Ihmettelen vaan..
Kommentit (28)
MS-tautia sairastavalle kaverilleni ei tarjoiltu. Ei meinannut edes päästä sisään, kun ovimies kuvitteli tämän olevan humalassa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:11"]
Pyörätuoli on ajoneuvo
[/quote]
wikipedia--->
Manuaalisen pyörätuolin tai sähköpyörätuolin käyttäjää koskevat samat tieliikennelain säännökset kuin jalankulkijaa, mikäli hän on vammainen. Vammainen henkilö saa kuljettaa sähköpyörätuolia alkoholin vaikutuksen alaisena, mutta vammaton ei
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:14"]
Onnettomuuden seurauksena siihen jouduin. Enkä syö kipulääkkeitä.
[/quote]Oletko yrittänyt kävellä?
Olen ollut vammaisavustajana, ja taxilla mentiin pyörätuoleineen päivineen. Muistaa vaan mainita, että tila-auto tarvitaan. Syrjintää!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:17"]
MS-tautia sairastavalle kaverilleni ei tarjoiltu. Ei meinannut edes päästä sisään, kun ovimies kuvitteli tämän olevan humalassa.
[/quote]
No se on inhimillinen erehdys ei syrjintää. Saija Varjukseltakin tullaan kysymään miksi olet humalassa keikalla vaikka hän on vesiselvä.
Piripäätkin on portsarin suojeluksessa raflassa. Hieno homma!
Kerro baarin nimi. Minä ainakin haluaisin tietää, että osaan jatkossa välttää ko. paikkaa.