Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräässä helsingin baarissa...

Vierailija
20.06.2014 |

ei äsken tarjoiltu mulle alkoholia sillä perusteella, että istun pyörätuolissa. Eipä tuo haitannut, kun toiseen baariin olin tervetullut. Ihmettelen vaan..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on syy siihen? Ei pysty kontroloimaan asiakkaan kävelystä kuinka humalasa hän on vai mikä?

Vierailija
2/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole mikään syy... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä baarissa oltiin noin moukkia. Tuohan on syrjintää, jos siis et ollut humalassa tai muuten käyttäytynyt huonosti tai ole ala-ikäinen.

Vierailija
4/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehteen juttua niin tienaatpahan baarin kustannuksella jotain

Vierailija
5/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että sait mielestäsi huonoa kohtelua. Minua on ainakin ohjeistettu olla myymättä alkoholia pyörätuolissa istuvalle, joka on liikenteessä yksin ilman avustajaa. Ensinnäkin moni pyörätuolissa istuva voi syödä vahvojakin kipulääkkeitä. Emme ota riskiä, että asiakas saa kohtauksen. Toisekseen pyörätuolissa istuva henkilö ei pääse kännissä itsekseen kotiin.

Vierailija
6/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 v. enkä ollut humalassa baariin mennessäni, en ole pahemmin nytkään. Ilmoitti mulle vain, ettei pyörätuolilla kulkeville tarjoilla ja käski poistumaan. Kaverin kanssa olin liikkeellä. Ap

Vierailija
7/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:53"]Harmi, että sait mielestäsi huonoa kohtelua. Minua on ainakin ohjeistettu olla myymättä alkoholia pyörätuolissa istuvalle, joka on liikenteessä yksin ilman avustajaa. Ensinnäkin moni pyörätuolissa istuva voi syödä vahvojakin kipulääkkeitä. Emme ota riskiä, että asiakas saa kohtauksen. Toisekseen pyörätuolissa istuva henkilö ei pääse kännissä itsekseen kotiin.

[/quote]

Ja kolmannekseen, alkoholia ei pitäisi anniskella niin paljon, että asiakas tulee selvään humalaan. Aika sikamaista toimintaa työpaikallasi ja sikamaista kohtelus on myös ap saanut.

Vierailija
8/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintola syrji vammaista:D

Vierailija
9/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se jakso Sisko ja sen veli. Pyörätuolissa istuvaa ei päästetty ravintolaan paloturvallisuuden vuoksi.

Vierailija
10/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:53"]Harmi, että sait mielestäsi huonoa kohtelua. Minua on ainakin ohjeistettu olla myymättä alkoholia pyörätuolissa istuvalle, joka on liikenteessä yksin ilman avustajaa. Ensinnäkin moni pyörätuolissa istuva voi syödä vahvojakin kipulääkkeitä. Emme ota riskiä, että asiakas saa kohtauksen. Toisekseen pyörätuolissa istuva henkilö ei pääse kännissä itsekseen kotiin.

[/quote]

Ja kolmannekseen, alkoholia ei pitäisi anniskella niin paljon, että asiakas tulee selvään humalaan. Aika sikamaista toimintaa työpaikallasi ja sikamaista kohtelus on myös ap saanut.

[/quote]

Sikamaista toimintaa sitten nähtävästi joka toisessa baarissa. Olen työskennellyt baarimikkona pian 12 vuotta eikä nämä ohjeet ole muuttuneet mihinkään. Baarilla on oikeus päättää anniskelustaan. Pyörätuolissa istuvalle ei anniskella mainitsemistani syistä. Baari on vastuussa asiakkaastaan niin pitkään, kun asiakas on baarissa. Emme ota riskejä. Elämä on.

Vierailija
11/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi varmaan kun humalassa ei saa ajaa. Kulkuneuvohan se pyörätuolikin on (ee hee, huono vitsi, mut piti silti möläyttää :)

Vierailija
12/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarin nimi julkisuuteen ja boikottiin.

Vierailija
13/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:53"]Harmi, että sait mielestäsi huonoa kohtelua. Minua on ainakin ohjeistettu olla myymättä alkoholia pyörätuolissa istuvalle, joka on liikenteessä yksin ilman avustajaa. Ensinnäkin moni pyörätuolissa istuva voi syödä vahvojakin kipulääkkeitä. Emme ota riskiä, että asiakas saa kohtauksen. Toisekseen pyörätuolissa istuva henkilö ei pääse kännissä itsekseen kotiin.

[/quote]

[/quote]

Sikamaista toimintaa sitten nähtävästi joka toisessa baarissa. Olen työskennellyt baarimikkona pian 12 vuotta eikä nämä ohjeet ole muuttuneet mihinkään. Baarilla on oikeus päättää anniskelustaan. Pyörätuolissa istuvalle ei anniskella mainitsemistani syistä. Baari on vastuussa asiakkaastaan niin pitkään, kun asiakas on baarissa. Emme ota riskejä. Elämä on.

[/quote]

Pääseekö ne muut känniset varmasti turvallisesti kotiin? :)

Vierailija
14/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:53"]

Ensinnäkin moni pyörätuolissa istuva voi syödä vahvojakin kipulääkkeitä. Emme ota riskiä, että asiakas saa kohtauksen. Toisekseen pyörätuolissa istuva henkilö ei pääse kännissä itsekseen kotiin.

[/quote]

Hyvin moni ei pyörätuolissa istuva syö myös vahvoja kipu ym. keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä.

Pyörätuolissa istuva henkilö on on paremassa "turvassa" kun kävellen kännissä kaatuileva henkilö joka yrittää kotiin.

Vierailija
15/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaha on hiekkis on ku alapeukuttaa jokasta kommenttia?

Vierailija
16/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörätuoli on ajoneuvo

Vierailija
17/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi istut rullatuolissa?

Vierailija
18/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomuuden seurauksena siihen jouduin. Enkä syö kipulääkkeitä.

Vierailija
19/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä siis Ap

Vierailija
20/28 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:53"]

Harmi, että sait mielestäsi huonoa kohtelua. Minua on ainakin ohjeistettu olla myymättä alkoholia pyörätuolissa istuvalle, joka on liikenteessä yksin ilman avustajaa. Ensinnäkin moni pyörätuolissa istuva voi syödä vahvojakin kipulääkkeitä. Emme ota riskiä, että asiakas saa kohtauksen. Toisekseen pyörätuolissa istuva henkilö ei pääse kännissä itsekseen kotiin.

[/quote]

Ei pyörätuoli tarkoita, että henkilö olisi älyllisesti vajaa! Kai he nyt oman lääkityksen tietää. Miten niin ei pyörätuolilla kotiin pääsisi?