Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te kaikki, joista on tehty ls-ilmoitus

Vierailija
20.06.2014 |

Miksi ilmoitus tehtiin?

Mitä seurasi?

Oliko ilmoitus mielestäsi turha?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk teki. Sossu tuli yhteiseen oalaveriin päiväkodille jossa käytiin läpi ilmoitus ja syyt siihen. Käytiin sen jälkeen vielä erikseen sossussa jossa kartoitettiin kodin tilannetta,koska sitä ei tehty pk:n palaverissä koska ne asiat ei kuulu pk:lle. Tulivat myös kotikäynnille ja tapasivat lapset,koti käynnin lopuksi ilmoittivat että ei aihetta huoleen ja hyvää jatkoa.

Vierailija
22/26 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta tehtiin koulun toimesta kun söi isoja annoksia ruokaa ja oli silti laiha, lisäksi oli käytösongelmia. Tuli muutama kotikäynti ja käytiin lapsen kanssa myös yksityisellä lastenneurologilla ja neuropsykologi teki testejä. Adhd diagnoosi tuli. Sossuntätien kanssa ei ollut ongelmia, noiden kotikäyntien jälkeen totesivat että ei ole kotioloissa vikaa eikä asiakkuutta aloitettu. Ruokahalukin pieneni lääkityksen aloittamisen jälkeen. Koulu kyllä oli edelleen sitä mieltä että kotona täytyy olla asiat huonosti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, on tehty. Kotona käytiin juttelemassa, ei sen kummempaa :)Turha oli, mutta toisaalta joku oli lapsen puheista saanut toisen käsityksen. Minusta "turhaa" ilmoitusta ei ole, vaan hybä että sen kautta tarvitsevat saavat apua.

Vierailija
24/26 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin mun poikaystävä teki ilmotuksen ku jätin vauvan ollessa hyvin pieni. Se sit kostoks keksi jotain. Myöhemmin viel pyys anteeks . Ei ajatellu et siitä voi tulla jotain seurantaa. Ja myöns että oon hoitanut meijän lapsen erittäin hyvin.

Vierailija
25/26 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 13:32"]Jätin mun poikaystävä teki ilmotuksen ku jätin vauvan ollessa hyvin pieni. Se sit kostoks keksi jotain. Myöhemmin viel pyys anteeks . Ei ajatellu et siitä voi tulla jotain seurantaa. Ja myöns että oon hoitanut meijän lapsen erittäin hyvin.

[/quote]

tohon tarkennusta että olin kuulemma koko ajan baareissa . Se ei tosiaan ollut totta koska en juo ollenkaa. En kuulema pärjää vauvan kanssa. Vaikka hyvin pärjäsin ja oli tukiverkkoa. Ton seurauksena sain sitten masennuksen jota nyt jälkee päin käsittelen ammattiauttajalla.

Ne ihmiset jotka syyttä suotta noit ilmotuksia tekee ei tosiaa välitä muista eivätkä ees tajua millasta vahinkoa tommonen voi aiheuttaa mielenterveydelle.

Vierailija
26/26 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:39"]

Tuttavani asui kerrostalossa 3 lapsensa kanssa. Yläpuolella asui mies joka kiroili ja paiskoi tavaroita seinään päivittäin. Naapurissa asuva mummo oletti että meteli ja kiroilu kuuluu tästä lapsiperheestä ja teki ilmoituksen. Sossun tädit lopulta uskoivat ettei meteli ja riehuminen kuulunut tästä perheestä, mutta kyttäsivät kaikin tavoin perheen elämää mm. Päiväkotien kautta koska äiti oli yh. Lasten isä oli kuollut onnettomuudessa.

[/quote]

no jos se isä olisi ollut elossa niin sille  olisi lapset siirretty, vaikka olisi ollut narkkari

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä