Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset olettavat hyvävartaloisen miehen etsivän vain lyhytaikaista seuraa?

Vierailija
20.06.2014 |

Miespuolisella ystävälläni on ongelma. Hän on vuosia panostanut itseensä käymällä 5x viikossa kuntosalilla ja siihen päälle pitänyt huolta myös ruokavaliostaan. Tämä tietysti näkyy hänen olemuksestaankin. Ongelmana on naisten tekemä oletus siitä, että hän on etsimässä vain lyhytaikaista seksiseuraa. Ja kun hän moisen kiistää, osoittaa se tietenkin entistä vahvemmin naiselle, että juuri sitä lyhytaikaista seksiseuraa on mies etsimässä. Ystäväni etsii seuraa itsensä ikäisistä naisista.

Miksi naiset olettavat, ettei hyvävartaloinen mies halua parisuhdetta ja perhettä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 18:52"]

Ei pidä paikkaansa! 

[/quote]

Kyllä pitää ja juuri se on ketjun aiheena. Ymmärrystä ei millään tavalla lisää asian kieltäminen.

Vierailija
2/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 18:58"]

Ei pidä paikkaansa! Meidän naisten mielestä nimenomaan hyvävartaloiset miehet ovat tarkoitettuja pitkiin ja vakaviin parisuhteisiin. Johan treenaaminen osoittaa pitkäjänteisyyttä, kärsivällisyyttä ja sitoutuneisuutta.

Kelpuutan hyvävartaloisen miehen mielelläni aviomiehekseni ja lasteni isäksi.

[/quote]

Olet täysin oikeassa, soulsister!

[/quote]

Teidän kaltaisianne laatunaisia on vaan valitettavan vähän. Naisen tulee myös toki ymmärtää että mitä kropan tekeminen on vaatinut ja mitä sen ylläpitäminen vaatii.

3,7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan treenaaminen osoittaa pitkäjänteisyyttä, kärsivällisyyttä ja sitoutuneisuutta.

[/quote]

Mainittujen lisäksi se kertoo yleensä myös terveydestä (jos ei käytä steroideja ja sen sellaisia).

Vierailija
4/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oleta. Naiset haluavat itsestään huolehtivan miehen. Veikkaan, että kaverissasi on jokin muu ominaisuus, joka saa naiset varuilleen. Käytöksessä tai luonteessa? Kyllä hyvä mies aina ja helposti naisen löytää, ei ongelmaa. Mutta se vaatii muutakin kuin hyvän vartalon, joka harvalle tuskin on se ykkösvaatimus.

Vierailija
5/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa on jotain muuta vikaa, luonteessa varmaan. Ei kenellekään pelkkä hyvä kroppa riitä, jos ei muuten kiinnosta.

Vierailija
6/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:31"]

Eikä oleta. Naiset haluavat itsestään huolehtivan miehen. Veikkaan, että kaverissasi on jokin muu ominaisuus, joka saa naiset varuilleen. Käytöksessä tai luonteessa? Kyllä hyvä mies aina ja helposti naisen löytää, ei ongelmaa. 

[/quote]

Ei kyse ollut naisen saamisesta yleensä, vaan pitkäaikaisen suhteen saamisesta.

Vierailija
7/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:31"]

Eikä oleta. Naiset haluavat itsestään huolehtivan miehen. Veikkaan, että kaverissasi on jokin muu ominaisuus, joka saa naiset varuilleen. Käytöksessä tai luonteessa? Kyllä hyvä mies aina ja helposti naisen löytää, ei ongelmaa. 

[/quote]

[/quote]

Pitkäaikaista suhdetta tarkoitinkin. Siihen nimenomaan vaaditaan muutakin kuin se hyvä vartalo tai ulkonäkö.

Vierailija
8/26 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:31"]

[/quote]

[/quote]

Pitkäaikaista suhdetta tarkoitinkin. Siihen nimenomaan vaaditaan muutakin kuin se hyvä vartalo tai ulkonäkö.

[/quote]

Otsikossa ei ollut myöskään tässä kyse ymmärtääkseni. Naisilla on tämä oletus sisäänrakennettuna hetkestä 0 lähtien kun kanssakäyminen aloitetaan.

3,7 ja joku muukin vielä

Vierailija
9/26 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Otsikossa ei ollut myöskään tässä kyse ymmärtääkseni. Naisilla on tämä oletus sisäänrakennettuna hetkestä 0 lähtien kun kanssakäyminen aloitetaan.

3,7 ja joku muukin vielä

[/quote]

Ei kuule ole. Naisia on hyvin monella tavalla ajattelevia, jos et sitä ole huomannut. Turha tunkea naisia samaan muottiin, huomaa kyllä että kokemusta ei kauheasti ole.

Jos on kerran noin asiantuntija ja ajatustenlukija, luulisi ettei tarvisi miettiä kikkoja naisten saamiseksi pitkään tai lyhyeen suhteeseen.

Huvittavia nämä aikuisten ihmisten mietinnät "miksi en saa naista/miestä?". Yleensä kysyjällä on hyvin vääränlainen kuva vastakkaisesta sukupuolesta. Eikä jotain puuttuvaa mukavaa luonnetta/sosiaalisia taitoja ym. voi millään hyvällä vartalolla korvata jos etsii muutakin kuin yhden yön suhdetta. Jos on hyvä kokonaisuus, saa mitä haluaa, eikä tarvi edes etsiä.

Vierailija
10/26 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon että "vain lyhytjalkaista seuraa".

Kuvittelin että persjalkaiset naiset jahtaavat ihan joukolla jotakiuta hyvävartaloista miestä :D

Vierailija
11/26 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvässä ja lihaksiikkaassa kunnossa, siisti ja pidän hygieniastani huolta. Niin monta kertaa olen kuullut joko suoraan tai toisten kertomana miten olen vain pelkkä pelimies. Vittu kun vituttaa, itse en ole antanut mitään syytä tähän, mutta näin se vaan on. Olenkin ajatellut heittää ajatuksen vakituisen suhteen löytymisestä ja keskittyä olemaan se oletuksien pelimies, vittuako sitä yrittää olla oma itsensö kun sillä ei mitään saa, koko kylän panimieheksi ja onpa ainakin sitten niiden paskapuheiden ja huhujen mukainen.

Vierailija
12/26 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisella pitää olla pitkät hiukset. Pääsääntöisesti miehet pitävät pitkistä hiuksista naisella sitä en tiedä miksi mutta näin on.

Vierailija
13/26 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 11:21"]Itse olen hyvässä ja lihaksiikkaassa kunnossa, siisti ja pidän hygieniastani huolta. Niin monta kertaa olen kuullut joko suoraan tai toisten kertomana miten olen vain pelkkä pelimies. Vittu kun vituttaa, itse en ole antanut mitään syytä tähän, mutta näin se vaan on. Olenkin ajatellut heittää ajatuksen vakituisen suhteen löytymisestä ja keskittyä olemaan se oletuksien pelimies, vittuako sitä yrittää olla oma itsensö kun sillä ei mitään saa, koko kylän panimieheksi ja onpa ainakin sitten niiden paskapuheiden ja huhujen mukainen.

[/quote]

Et voi olla tosissasi. Varmasti tapaamillasi naisilla on ollut joku muu syy oletukselleen kuin ulkonäöstäsi huolehtiminen. Käytöksessäsi on takuulla jotain sellaista, että sinusta saa epärehellisen ja välinpitämättömän kuvan. Kyllä suurin osa ihmisistä osaa toisia kohtuullisen hyvin lukea ja tunnistaa ikävät piirteet. Asenteessasi ja olemuksessasi on jotain vikaa ja naiset vaistoavat sen. Jos ihmiset sinua pelimiehenä pitävät etkä pitkään suhteeseen kelpaa, silloin kannattaa ehkä mielummin tyytyä osaansa ettei tarvitse yksin olla. Jos ei siis ole valmis menemään itseensä ja kehittämään itseään parempaan suuntaan, vaivaahan se vaatii.

Kyllä kuule suuri osa niistä hyvännäköisistä ja itsestään huolehtivista miehistä vakituisessa suhteessa on. Sellaisen naiset mieluiten haluavat JOS on muutenkin ns. paketti koossa.

Vierailija
14/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mies on muuten kusipää?

Vierailija
15/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko sinä olla naispuolinen ystäväni, koska teksti voisi olla kuin suustani. Tosin en ole varma olenko asiasta kellekään puhunut eli luotetaan siihen ettei olla tuttuja.

Päälle lyödään automaationa lähes pelimiehen leima, mutta eipä useinkaan tarvi käydä keskusteluja suhteesta tai siitä mihin homma menossa. Tosin nyt olen tilanteessa missä ehkä haluisin sen itse käydä, jännityksellä odotan.

Tähän on yksi poikkeus. Tytöt jotka treenaavat kunnolla itse eivät kuulu joukkoon joka tekee näitä oletuksia. Mahtavatko itse tietää ettei harrastus itsessään vielä ketään muuta.

Vierailija
16/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, mun aviomies oli tuollainen kun tavattiin ja on edelleen. Mikä vika siinä sporttisessa elämäntyylissä on, todennäköisesti se kuitenkin jatkuu loppuelämän? 

Vierailija
18/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla naisilla on vain sen verran vikaa päässä. Jos mies on mukava, hyvännäköinen ja pitää huolta kunnostaan. = pelimies. (totta kai, miksikäs sitä nyt muuten kunnostaan huolta pitäisi ja käyttäytyisi herrasmiesmäisesti)

Jos mies on taas normaali laiskanpulskea duunari = mammanpoika, lassukka paskahousu yms.

Suomalaiselle naiselle ei kelpaa mikään. Kuuluu tosin suomalaiseen kansaluonteeseen (niin miehillä kuin naisilla), että kaikesta pitää valittaa ja etsiä epäkohtia. Paskasakkia. Pitäisi tuhota koko maa.

t:Ulkosuomalainen.

Vierailija
19/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 17:53"]

Suomalaisilla naisilla on vain sen verran vikaa päässä. Jos mies on mukava, hyvännäköinen ja pitää huolta kunnostaan. = pelimies. (totta kai, miksikäs sitä nyt muuten kunnostaan huolta pitäisi ja käyttäytyisi herrasmiesmäisesti)

Jos mies on taas normaali laiskanpulskea duunari = mammanpoika, lassukka paskahousu yms.

Suomalaiselle naiselle ei kelpaa mikään. Kuuluu tosin suomalaiseen kansaluonteeseen (niin miehillä kuin naisilla), että kaikesta pitää valittaa ja etsiä epäkohtia. Paskasakkia. Pitäisi tuhota koko maa.

t:Ulkosuomalainen.

[/quote]

Treenaamisesta saa kyllä leiman samantien, vielä jos omaa kauniit kasvot, hymyn, käytöstavat ja osaa pukeutuakin niin "miksi oot sinkku, oot salee joku uber pelimies" leimaa on mahdoton välttää.

3

Vierailija
20/26 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, onko taas käly asialla? Sun pitkäjalkainen veljesi nussii mua joko sylissä, takaa tai niin että mulla on helvetin korkeat korkkarit jalassa, Veljelläsi on muuten helvetin hyvä ja iso kulli. Käykö kateeksi se oman lapamatosi kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän