Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pojastani on tulossa peräkammarinpoika

Vierailija
15.07.2014 |

hän  on 19 ja valmistui koulusta viimetalvena, eikä sen jälkeen ole tehnyt yhtään mitään. istuu koneella ja nukkuu, ei ole edes yrittänyt etsiä töitä tai omaa kämppää. maksaa sentään ruokansa, nettinsä ja sellaiset itse. ei ole koskaan ollut hirveän sosiaalinen, ei ole kyse siitä ettei olisi kavereita, tuo sama 9 pojan sakki ollut ala-asteelta saakka, ei vain jostain syystä vietä niiden kanssa aikaa edes viikottain, siinä missä noita muita näkee kylällä melkein joka päivä. luulen että on myös jonkinasteinen alkoholiongelma, aika harvoin sitä varsinaisesti kännissä näkee ja silloinkin on kavereidensa kanssa jossain muualla, mutta vähintään pari kertaa viikossa haisee selvästi kaljalta ja huomaa että ajatus käy hitaalla, juo siis yksin omassa huoneessaan. ei kuitenkaan metelöi tai mitään. vaikuttaa varsin tyytyväiseltä elämäänsä, missä vaiheessa kannattaisi huolestua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 19:50"]

Ei Suomessa ole töitä. Täällä on hei 400 000 työtöntä, etsi siinä sitten töitä. 

[/quote]

Ei niitä töitä ainakaan etsimättä saa. En katselisi tuollaista, että noin nuori ihminen heittää hanskat tiskiin. Jollei töitä löydy, opiskelemaan. Sitten kun valmistuu vaikka ammattikorkeasta, on jo noususuhdanne.

Vierailija
2/7 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä koulusta hän valmistui? Onko hänellä siis joku ammatti? 

Minä huolestuisin kyllä, jos poika on niin näköalaton ettei osaa ponnistella mihinkään suuntaan. Vuodet vierivät nopeasti, ei tuo elämäntapa toimi pidemmän päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pojalla on sentään kavereita. Mun tuntemalla syrjäytyneellä ei ole niitäkään. Tällaista tapahtuu Suomessa koko ajan.

Vierailija
4/7 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla hän ostaa kaljaa? Saako siis jotain tukea?

Tekeekö kotitöitä? Vaadi osallistumaan. 

Vierailija
5/7 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan rohkaisehan jo muuttamaan omilleen!

Vierailija
6/7 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa ole töitä. Täällä on hei 400 000 työtöntä, etsi siinä sitten töitä. 

Vierailija
7/7 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika saa asua kotona vaikka olisi 25 vee, ehto on että opiskella pitää. Vielä lukiossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi