Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko etälapsen laittaa nukkumaan vuodevaatelaatikkoon?

Vierailija
20.06.2014 |

Huoneeseen ei oikein mahdu psyvästi kahta sänkyä, ja kerrossänkyyn nuo molemmat lapset on vähän liian pieniä. Vuodevaatelaatikkoon saisi etälapselle oma pedin ja se olisi kumminkin pois tieltä silloin kun lapsi ei ole meillä. Mies pelkää exän suuttuvan tästä järjestelystä. Mitä mieltä olette?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurissa on kolmella pojalla yhteinen huone. Heistä pienin on jo pari vuotta nukkunut vuodevaatelaatikossa. tai en tiedä onko se varsinaisesti vuodevaatelaatikko, koska olen käsittänyt, että se myytiin ihan sen patjan kanssa. Sängyksi se varmaan on ihan tarkoitettukin, mutta päivisin se siis työnnetään kerrossängyn alle. Enpä ole koskaan ajatellut, että tämä olisi mitenkään huono systeemi, jää paljon enemmän tilaa lattialle leikkien ajaksi.

Vierailija
22/24 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sitä laatikkoa sinun omalle lapselle, etälapsi voi nukkua sängyssä tullessaan kylään isän luokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastin on kanssa tosi kätevä!

Vierailija
24/24 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kasvoin etälapsena, aina epätoivottuna (valiteltiin miten paljon vie voimia sen patjan hakeminen sieltä varastolta). Omaa tilaa, esim. laatikkoa mistään hyllystä, omaa pyyhettä, omia leluja ym. en olisi osannut edes ikinä kuvitellakaan. Muistan vaan, miten minun jälkeeni piti heti saada ne lakanat 90 asteen pesuun (omat petivaatteensa pesevät 60 asteessa).

Kyllä se tervetullut-olo tulee muista asioista, kuin siitä missä lapsi nukkuu. Itse olisin ollut todella kiitollinen tuollaisesta järjestelystä, mitä AP ehdottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme