Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britney pakotettu ottamaan kierukka..??

Vierailija
24.06.2021 |

On toi nyt kanssa kun kohdellaan huonommin kuin eläintä. Ikää jo 39 eli kolmannen lapsen saaminen alkaa näyttäytyä jo hyvin vaikeana.

Kommentit (140)

Vierailija
81/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä vähän huono ottamaan kantaa tähän aiheeseen, koska en ole kovinkaan aktiivisesti seurannut tätä Britneyn tilannetta. Tiedän vaan että asiat on kuin on ja toisinaan luen juttuja sieltä täältä, dokkaria en ole katsonut. Sen verran voin kuitenkin kertoa, että sairastan itsekin kaksisuuntaista ja mulle on ollut suuri onni, että oma äitini suostuu hoitamaan raha-asiani, jotta itse voin keskittyä vain työssäkäyntiin. 

Kaksi asiaa minua tässä keskustelussa häiritsee. Se, että ilmeisesti moni perustaa näkemyksensä siihen dokumenttiin. Käsittääkseni Britney itse ei kuitenkaan ollenkaan tykännyt siitä dokkarista, vaan oli syvästi järkyttynyt siitä. Jonkun pitäisi tehdä sellainen dokkari jossa kysytään HÄNEN kantaansa asioihin, niin kauan kun hän sentään elää vielä. Me kaksisuuntaiset jäämme usein varsin lyhytikäisiksi, ihan jo jatkuvan äärimmäisen stressin takia. Itsellänikin oli vakavia sydänongelmia stressin takia jo kolmekymppisenä. Lisäksi kaksisuuntaisilla on erittäin korkea itsemurhariski. 

Toinen asia on tuo raskaus. Ei missään nimessä pidä antaa hänen tehdä enää lapsia! Kaksisuuntainen on kaikista mielenterveysongelmista vahvimmin periytyvä, se on tutkittu asia. Itsekin perin tämän isältäni, tosin hän ei koskaan saanut virallista diagnoosia, koska ei suostunut menemään kunnolla tutkittavaksi, sen kuin sekoili vaan. Mutta on selvää, että isältäni tämä minulle tuli ja hänelle se tuli omalta isältään, joka myös oli sekaisin kuin seinäkello. Mua ei olisi koskaan pitänyt tehdäkään. Elämäni on ollut ihan hirvittävää kärsimystä ja olen todellakin pitänyt huolen siitä ettei geenini pääse jatkoon. Tämä hulluus saa loppua minuun.

Se mikä minua huolestuttaa Britneyn kohdalla on se, että hän ei saa itse valita edunvalvojaa itselleensä. Miksi se pitää olla juuri isä, jos hän itse ei halua sitä? Kuinka on mahdollista tuossa maassa, ettei edunvalvojaa saa valita, varsinkin kun on rahaakin valita? Se tekee tästä tapauksesta jotenkin hämärän. Tosin en tiedä kuinka mulle kävisi, jos yhtäkkiä haluaisinkin vaihtaa äitini tilalle jonkun muun. Onnistuisiko se noin vaan? Suostuttaisiinko siihen helposti vai laitettaisiko kaikki toiveeni ja vaatimukseni sairauteni piikkiin? En tiedä..

Vierailija
82/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mehän emme tiedä hänen mielenterveytensä oikeaa tilaa. Eräs tuttuni sairastui psykoosiin ja onnistui huijaamaan lääkäreitä 1-1 1/2 kk:n  ajan esittämällä tervettä. EI hänen tarvinnut muuta kuin tsempata niihin hetkiin kun oli arvioinnissa. Niiden jälkeen ja sitä ennen olisi sitten kuin käkikello ja kuvitteli välillä olevansa jeesus, välillä enkeli, välillä armahti kaikkien synnit. Lopulta sitten sekin vaihe loppui ja hän romahti niin totaalisesti ettei lääkäritkään enää menneet jekkuun. Tuo on mielensairausasioissa yleistä, että vaikka voi olla hyvinkin vakava sairaus taustalla, niin kun tiedostaa, että tässä on nyt kyse vapaudestani, niin silloin sitä pystyy kokoamaan kaikki mielen viimeisetkin terveet alueet töihin.

usa on tunnettu siitä, että lapsitähtensä ovat likipitäen kaikki mieleltään viottuneita, jos eivät ole olleet sitä ennen tähteyttä, ovat sitten sen jälkeen. Tästä on kai joitain tutkimuksiakin tehty ja lukuisat elämäkerrat kertovat samaa. Surullista. Pitäisi oikeastaan kieltää lapsilta kaikenlainen julkinen esiintyminen ja fanikerhojen haalinta, mutta se ei kai nykymaailmassa ole mahdollista. Olisi kuitenkin hyvä, koska silloin vanhemmat eivät voisi alkaa lypsää rahaa lastensa mielenterveyden kustannuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney on mielenterveysongelmainen ja taitaa olla todettu myös adhd, ei sitä kannattaisikaan hankkia lisää lapsia. Toinen pojistakin taisi kaatua syöttötuolissa niin että hänelle tuli joku lievä aivovamma.

Vierailija
84/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi se pitää olla juuri isä, jos hän itse ei halua sitä? Kuinka on mahdollista tuossa maassa, ettei edunvalvojaa saa valita, varsinkin kun on rahaakin valita? Se tekee tästä tapauksesta jotenkin hämärän. Tosin en tiedä kuinka mulle kävisi, jos yhtäkkiä haluaisinkin vaihtaa äitini tilalle jonkun muun. Onnistuisiko se noin vaan? Suostuttaisiinko siihen helposti vai laitettaisiko kaikki toiveeni ja vaatimukseni sairauteni piikkiin? En tiedä.."

muistaakseni tässä oli taustalla joku sellainen syy, että koska ovat huolehtineet hänen raha-asioistaan silloin teiniaikanakin. Ja oliko niin, että äitinsä aikoinaan piti rahoistaan huolta, mutta tuli jotain epäselvyyksiä äidin rahojen käytössä, joten huoltajuus annetiin isälle. valitettavasti en ehdi nyt googlaamaan ja tarkistamaan, mutta jokainen kiinnostunut tehkööt sen itse.

Vierailija
85/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mehän emme tiedä hänen mielenterveytensä oikeaa tilaa. Eräs tuttuni sairastui psykoosiin ja onnistui huijaamaan lääkäreitä 1-1 1/2 kk:n  ajan esittämällä tervettä. EI hänen tarvinnut muuta kuin tsempata niihin hetkiin kun oli arvioinnissa. Niiden jälkeen ja sitä ennen olisi sitten kuin käkikello ja kuvitteli välillä olevansa jeesus, välillä enkeli, välillä armahti kaikkien synnit. Lopulta sitten sekin vaihe loppui ja hän romahti niin totaalisesti ettei lääkäritkään enää menneet jekkuun. Tuo on mielensairausasioissa yleistä, että vaikka voi olla hyvinkin vakava sairaus taustalla, niin kun tiedostaa, että tässä on nyt kyse vapaudestani, niin silloin sitä pystyy kokoamaan kaikki mielen viimeisetkin terveet alueet töihin.

usa on tunnettu siitä, että lapsitähtensä ovat likipitäen kaikki mieleltään viottuneita, jos eivät ole olleet sitä ennen tähteyttä, ovat sitten sen jälkeen. Tästä on kai joitain tutkimuksiakin tehty ja lukuisat elämäkerrat kertovat samaa. Surullista. Pitäisi oikeastaan kieltää lapsilta kaikenlainen julkinen esiintyminen ja fanikerhojen haalinta, mutta se ei kai nykymaailmassa ole mahdollista. Olisi kuitenkin hyvä, koska silloin vanhemmat eivät voisi alkaa lypsää rahaa lastensa mielenterveyden kustannuksella.

No onhan ne lasten missikisatkin ihan sairasta siellä. Lapsesta tehdään seksiobjekti. Ällöttävää. 

Vierailija
86/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Einkö Kevini uusi perhekkin elä leveästi Britneyn rahoilla heidän poikiensa varjolla? Tottakai hyvä että pojilla on hyvä isä ja vakaa koti mutta kyllä silti vetäsis vihaseks elättää ex-äijäänsä saati tämän uutta vaimoa ja lapsia. Mielestäni ei ole edes kauaa kun Kevin vaati summan nostamista. No lait on lakeja..

Mä kyllä sanoisin, että Kevin on ainakin suurimman osan rahoista ansainnut. Se niistä lapsista on pitänyt huolta koko ajan. Varmaan pakko asua lähellä, ja ku sulla on ton luokan julkkiksen kanssa lapsia turvallisuus on myös otettava huomioon Erikseen esim. Asuinaluetta valittaessa.

Vierailija
87/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on kuvottavan sairasta.

Ilmeenne nyt, kun #FreeBritney-liike ei ollutkaan salaliittoteorisointia? 

Tästä on puhuttu monta vuotta ja luulin itsekin salaliittoteoriaksi. Vaan alkaa näyttää siltä, että hän on todellakin käytännössä pankkivankina ja itse silti rahoittaa kaiken. Jos hän pääsisi vapauteen, niin niiden hyväksikäyttäjien rahavirrat ehtyisivät ja koko sairas kuvio pitää itseään yllä.

Olen satavarma, että siinä vaiheessa, kun hän pääsee vapauteen ja saa itse valita asianajajansa jne., niin noille hyväksikäyttäjille on tulossa pitkät tuomiot. Britneyn pitäisi tosiaan päästä jonkun riippumattoman tahon tutkimuksiin vaikka Eurooppaan, niin homma alkaisi selvitä. Tämä on pahempi case kuin mikään metoo.

Se voi hyvin olla että Britney itsekkään ei halua lähteä mihinkään Eurooppaan tutkimuksiin. Voi tuntea itsensä niin terveeksi että tollainen olisi alentavaa. Saati sitten jos nämäkin lääkärit toteaisi Amerikan kollegoidensa diagnoosit Britneystä oikeaksi. Silloin ainakin holhous jatkuis.

En usko. Miten hän pystyisi vetämään niitä keikkoja ja haastattelujakin niin hyvin sekä X Factorissa tuomaroida, jos olisi noinkin vajaakuntoinen? Euroopassa pitää olla todella heikossa kunnossa kroonisesti, että vapautta rajoitetaan noin paljon tai pakotetaan ehkäisy. Tiedän myös amerikkalaisia (tuttavien kautta), jotka ovat oikeasti huonommassa kunnossa kuin Britney ja siltikin saavat ajaa autoa, äänestää, päättää ehkäisystään ja olla vapaasti. Useampikaan juttu ei oikein täsmää tässä tapauksessa.

Johan hänestä on vuosia puhuttu ettei haastatteluista tule mitään ja fanit valittaneet kun ovat ostaneet keikan jälkeen fanitapaamisen ja Britney ei muuta kun ottaa heidän kanssaan kuvan ja äkkiä poistuu paikalta.

Vierailija
88/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai se Duudsoneiden lemmikisika?

Juuri se!

Vierailija
89/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi se pitää olla juuri isä, jos hän itse ei halua sitä? Kuinka on mahdollista tuossa maassa, ettei edunvalvojaa saa valita, varsinkin kun on rahaakin valita? Se tekee tästä tapauksesta jotenkin hämärän. Tosin en tiedä kuinka mulle kävisi, jos yhtäkkiä haluaisinkin vaihtaa äitini tilalle jonkun muun. Onnistuisiko se noin vaan? Suostuttaisiinko siihen helposti vai laitettaisiko kaikki toiveeni ja vaatimukseni sairauteni piikkiin? En tiedä.."

muistaakseni tässä oli taustalla joku sellainen syy, että koska ovat huolehtineet hänen raha-asioistaan silloin teiniaikanakin. Ja oliko niin, että äitinsä aikoinaan piti rahoistaan huolta, mutta tuli jotain epäselvyyksiä äidin rahojen käytössä, joten huoltajuus annetiin isälle. valitettavasti en ehdi nyt googlaamaan ja tarkistamaan, mutta jokainen kiinnostunut tehkööt sen itse.

Minusta tuo että on LAPSEN (=alaikäisen) raha-asioista huolehtinut ei pitäisi olla mikään syy että isä (tai äiti) edelleen huolehtisi 40-v ihmisen rahoista ELLEI hän itse niin halua.

Ahneus on ihmisen perisynti, isä varmasti viettää Britneyn rahoilla mukavaa elämää. Toisekseen rahoja on helppo "pestä" itselle, esimerkinluontoisesti:

Asianajaja joka hoitaa asioita vuokraa toimiston ylihintaan "pöytälaatikkofirmalta" joka kirjoilla veroparatiisissa (=omistajia ei tiedetä) ja se voisi olla esim. Britneyn isä, joka saisi tuollaisen jipon kautta nyhdettyä rahoja itselleen vaikka varsinainen palkkio olisi vain nimellinen.

Tai ihan ostaa esim. jahdin Britneyn nimiin, mutta koska on holhooja ei turvallisuuteen tai muuhun vedoten anna käyttää sitä, mutta "huoltotöiden" tai muun varjolla viettää aikaa siellä itse.

(HUOM: en siis sano että noin olisi, mutta käytännössä voisi helposti lypsää rahoja itselleen huomaamatta)

Ja onhan noita ennenkin ollut, eikö Culkinilla ollut sama, lapsitähti jonka rahoja vanhemmat hivuttivat itselleen tai jotain (en muista enää) muistelen jonkun oikeudenkäynnin olleen kun halusi langat pois vanhempien käsistä.

Vierailija
90/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Einkö Kevini uusi perhekkin elä leveästi Britneyn rahoilla heidän poikiensa varjolla? Tottakai hyvä että pojilla on hyvä isä ja vakaa koti mutta kyllä silti vetäsis vihaseks elättää ex-äijäänsä saati tämän uutta vaimoa ja lapsia. Mielestäni ei ole edes kauaa kun Kevin vaati summan nostamista. No lait on lakeja..

Mä kyllä sanoisin, että Kevin on ainakin suurimman osan rahoista ansainnut. Se niistä lapsista on pitänyt huolta koko ajan. Varmaan pakko asua lähellä, ja ku sulla on ton luokan julkkiksen kanssa lapsia turvallisuus on myös otettava huomioon Erikseen esim. Asuinaluetta valittaessa.

Kieltämättä totta. Lapsethan määräättiin Kevinille jo ennen kun Britney joutui holhoukseen. Veteliköhän Britney aikanaan niin vahvoja kamoja niin paljon että ne laukasivat noin vakavat mt-ongelmat. Pohjimmiltaan hyvin herttasen oloinen, ei yhtään pahantahtonen. Jos hänestä on perhe elämään niin paras kun häviäis pikkuhiljaa julkisuudesta ja keskittyis yksityiselämäänsä.

Vierailija
91/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä saa varmaan ok massit asioiden hoitamisesta mutta en kyllä usko että hän varsinaisesti käyttää laittomia keinoja varastaakseen tyttäreltään.

Vierailija
92/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britneyn kannattaisi kirjoittaa oma elämäkerta kokemuksistaan holhouksen alaisena. Menisi varmaan hyvin kaupaksi.

Britney ei aio tehdä rahaa niin kauan kun isänsä on hoolhooja. Toisaalta isänkin kanta asiasta olisi mielenkiintoista lukea mutta häntä lienee sitoo vaitiolovelvollisuus.

Vierailija
93/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvallat ei ole muutenkaan mikään ihmisoikeuksien mallimaa. Yksi esimerkki siitä on että siellä voi ainakin joissakin osavaltioissa vanhemmat ostaa palvelun, jossa naamiomiehet kidnappaavat lapsen ja vievät hänet leirille, jossa häntä kidutetaan ja aivopestään tottelevaiseksi vanhempiaan kohtaan. Britney holhous sopii kuvaan.

Paris Hiltonin vanhemmathan tekivät näin. Youtubesta löytyy dokumentti.

Vierailija
94/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä kuuntelemassa Britneyn puheenvuoro minkä eilen piti. Siinä kertoo kuinka häntä on pidetty. Ääni on muuten todella matala, mutta paljon luonnollisempi kuin ig videoissa, joissa valehtelee olevansa kunnossa.

Vierailija
95/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney on yksi niistä harvoista julkkiksista, joista näkee ja saa heti tunteen siitä, että hän on aidosti mukava ihminen. Hän on oikeasti herttainen ja onkin täysin järkyttävää, millaista elämää hän joutuu vasten tahtoaan viettämään. Kuten joku jo ssnoikin, kyseessä on rikos.

Vierailija
96/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noniin, kotityöt tehty. tällaisen löysin äkkiseltään: https://www.cbsnews.com/news/britney-spears-conservatorship/

Vierailija
97/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvallat ei ole muutenkaan mikään ihmisoikeuksien mallimaa. Yksi esimerkki siitä on että siellä voi ainakin joissakin osavaltioissa vanhemmat ostaa palvelun, jossa naamiomiehet kidnappaavat lapsen ja vievät hänet leirille, jossa häntä kidutetaan ja aivopestään tottelevaiseksi vanhempiaan kohtaan. Britney holhous sopii kuvaan.

Paris Hiltonin vanhemmathan tekivät näin. Youtubesta löytyy dokumentti.

huh....

Vierailija
98/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykääpä kuuntelemassa Britneyn puheenvuoro minkä eilen piti. Siinä kertoo kuinka häntä on pidetty. Ääni on muuten todella matala, mutta paljon luonnollisempi kuin ig videoissa, joissa valehtelee olevansa kunnossa.

Hirveän asialliselta ja skarpilta kuulostaa vaikka tietysti lukeekin suurimmaksi osaksi paperilta. Voi Briitua:/ Kumpa sais asiansa kuntoon.

Vierailija
99/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveän asialliselta ja skarpilta kuulostaa vaikka tietysti lukeekin suurimmaksi osaksi paperilta. Voi Briitua:/ Kumpa sais asiansa kuntoon.

Niin mistä tämän puheenvuoron voi kuunnella? Kun en itse ole missään sosiaalisessa mediassa.

Vierailija
100/140 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävää kuunneltavaa?! Miettikää jos maailman suurinta tähteä voi kohdella noin minkälainen oikeusturva on muilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän