Olisiko sinusta ihan ok, jos olisit menossa juhannuksena KUTSUTTUNA toisen mökille ja kutsujalta tulisi tällainen viesti -->
Moi! Voisitko tuoda tullessas seuraavat asiat:
-4pll viiniä (kaksi valkoista, kaksi punaista)
-esipaistettuja patonkeja 10kpl
-4x250g kirsikkatomaatteja
-yksi laatikko (5kg) mansikoita
-serviettejä (20kpl)
-Geisha-keksipaketteja 2kpl
-tillipuska
Painotan, siis painotan, että minut on KUTSUTTU viettämään juhannusta. En ole tuppautunut mihinkään ja olin ajatellut viettää juhannuksen yksin Helsingissä. Ja se on aivan fine. Rakastan hiljaista, kesäistä juhannusta Helsingissä, kun kadut ovat tyhjiä. Kaveri vain piti tätä juhannusperinnettäni niin säälittävänä, että KUTSUI minut mökille, jonne on tulossa myös neljä muuta kaveria.
Toki olin ajatellut jo etukäteen viedä viinipullon ja rasian (rasian, en 5kg laatikkoa!) mansikoita, mutta en todellakaan ajatellut, että joutuisin 100 eurolla tuomaan ruokaa ja juomaa sinne.
Onko tämä ihan ok? Kun siis asiasta ei ole sovittu mitään etukäteen ja huomenna pitäisi sinne lähteä ajamaan.
Kommentit (2065)
Tuot tullessasi pari purkkia Tummelia ja jokusen paketin kortonkeja.
Terveisin nimimerkki: Erektoitunut penis
Vierailija kirjoitti:
Vanha ja pitkä ketju. Onkos AP koskaan laittanut, että menikö mökille ja jos meni, niin mitä muut sinne toivat. Lähinnä siis, että kulut menivät suurinpiirtein tasan.
Mulla on sellainen muistikuva, että hän ei mennyt sinne mökille.
Ja aloitus
24.06.2021 | 12:52
Äkkiä laskettuna pitkälle yli toistasataa maksavat ostokset. Jos viinit ovat vielä jotain kalliimpaa, niin voi olla monta sataakin. Ei todellakaan olisi ok.
Tuo 'capiche?’ mitään tarkoita, opettele kieli ennekuin lähdet elvisteleen