Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Määrittämätön vika ulkonäössä ja sinkkuus

Vierailija
24.06.2021 |

Olen yleisvaikutelmaltani ruma ja aavistuksen maskuliinisen näköinen nainen. Mitå kautta voisin alkaa selvittää, mitä yksityiskohtia parantamalla minusta saisi sen verran paremman näköisen, että voisin löytää miehen?

En osaa arvioida itseäni kovinkaan objektiivisesti kuitenkaan. Äitini mielestä olen nykyisin täysin tusinatavis ja kun olin lapsi, hän haukkui minua rumaksi useinkin. Suurimman osan aikuiselämästäni olen ollut sinkku, aiheestakin. Ei ole jotenkin keinoja vaikuttaa ulkonäkööni siten, että näyttäisin paremmalta.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kohdalla kysyntä loppui heti kun tissit kasvoi minun täyttäessä 20v... eli kai miehiä viehättää eniten lapsimainen kroppa naisella. Valitettavasti.

No täällä juuri näin kommentin tänään, että 170cm on liian pitkä pituus naiselle. Eli kyllä aika suuri osa miehistä on siihen taipuvaisia :( kyllä sen oikeassakin elämässä huomaa, että ne naiset, jotka näyttävät 12-vuotiailta niin niille on myös eniten kysyntää.

Naisen ei kuulu kenenkään miehen mielestä näyttää mieheltä eikä myöskään lapselta, vaan naiselta.

Ai koska olen pari senttiä vaille 170cm niin näytän mieheltä vai? Miksi nainen ei saisi olla aikuisen pituinen?

Näytät tuon pituisena samalla tavalla mieheltä, kuin sinua lyhyempi nainen näyttää mielestäsi lapselta.

Vierailija
62/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kohdalla kysyntä loppui heti kun tissit kasvoi minun täyttäessä 20v... eli kai miehiä viehättää eniten lapsimainen kroppa naisella. Valitettavasti.

No täällä juuri näin kommentin tänään, että 170cm on liian pitkä pituus naiselle. Eli kyllä aika suuri osa miehistä on siihen taipuvaisia :( kyllä sen oikeassakin elämässä huomaa, että ne naiset, jotka näyttävät 12-vuotiailta niin niille on myös eniten kysyntää.

Naisen ei kuulu kenenkään miehen mielestä näyttää mieheltä eikä myöskään lapselta, vaan naiselta.

Ai koska olen pari senttiä vaille 170cm niin näytän mieheltä vai? Miksi nainen ei saisi olla aikuisen pituinen?

Näytät tuon pituisena samalla tavalla mieheltä, kuin sinua lyhyempi nainen näyttää mielestäsi lapselta.

Voisit kyllä mennä muualle sun perversioidesi kanssa. Ihmisillä saa olla mieltymyksiä, mutta sun ei tarvitse haukkua keskipituisia naisia miehiksi siksi, koska et itse heistä pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Hoikka vartalo tai nätti/söpö naama ei ole vielä tähän ikään mennessä tuonut minulle miestä joka olisi uskollinen ja kohtelisi hyvin. Eikä vaikuta sekään tekeekö itse aloitteen vaikka jollekkin vähän rassukalle vai antaako miesten tehdä aloitteita. Samaa paskaa, vähän vaan eri paketissa.

Seuraavaksi otan kultaisennoutajan.

Vierailija
64/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit kyllä mennä muualle sun perversioidesi kanssa. Ihmisillä saa olla mieltymyksiä, mutta sun ei tarvitse haukkua keskipituisia naisia miehiksi siksi, koska et itse heistä pidä.

Anteeksi nyt vaan, mutta mun kommetti oli vain vastanäpäytys kommenttiin jossa väitettiin lyhyitä naisia lapsiksi. Että kenelläköhän ne perverssit ajatukset liikkuu mielessä?

Mulla ei ole mitään minkään pituisia naisia vastaan, mutta en jaksa enää yhtään lukea kommentteja, jossa väitetään lyhyitä lapsimaisiksi.

Vierailija
65/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupea olemaan aloitteellinen niin saat miehen. Paras keino parantaa ulkonäköä.

Aloitteellisen naisena saattaa saada huonoa kohtelua, mies pitää itsestäänselvyytenä ja heittäytyy kusipäiseksi. Kokeilee, miten pitkälle voi mennä, vihjailee, että naisen ulkonäkö ei ole tarpeeksi miellyttävä ja vertailee muihin. Ei ole näin kaikkien kohdalla, mutta tämä on mun kokemus.

Mielenkiintoista.. mulla on ihan sama kokemus. Luulin, että ilmiö on vaan joku minuun ja kyseisin miehiin liittyvä ongelma, mutta onko sittenkin kyseessä joku yleisempikin ilmiö? Olisi kiinnostavaa kuulla lisää kokemuksia aiheesta. Ehkä tälle joku oma avaus.

Ongelma lienee että te teette aloitteet aina liian tasokkaille miehille suhteessa itseenne. Joo tosi keskivertoja, mutta laitan vaikka kivekseni peliin väittäessä niiden miesten olevan kuitenkin sitä noin parasta viidennestä, koska biologinen syväkoodaus ja Paretonin laki.

Toisekseen naisiin vetoavat tietyt aika iljettävät piirteet, black triadidkskkö niitä nyt hienosti kutsutaan.

Eli kun te menette reippaana tekemään aloitetta, niin ei tarvitse olla suuri visionääri tietääkseen minkälaiselle miehelle ne suuntautuu. Ja sittem marmatetaan.

En saa itseään kiinnostumaan niistä rumimmista miehistä, eikä siinä rumuudessa mitään, mutta jos on vielä ilkeä alkoholisti/muuten kusipäinen luonne, huonosti hygieniastaan huolta pitävä ja huonot hampaat. Olen kuullut kehuja ulkonäöstäni enkä usko kuuluvani rumimpiin naisiin. Jopa kaikkein luotaan työntävin mies voi kuvitella jonkun missin tai mallin näköisen oman tasoisekseen, kun miehet pitävät usein itseään paremman näköisinä kuin ovatkaan. Joku psykologinen vaikutus varmaan, kun mediassa kaikkein kauneimmat naiset ovat saatavilla, vaikkei fyysisesti, mutta muuten.

Vierailija
66/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös niitä ole nettisivuja jonne voi laittaa kuvansa ja pyytää konmentteja.

On ehkä. Yhdessä ryhmässä olen ja aika kilttejä olivat ne kommentit.

Paljonko oikein haluat kommentteja jos olet jo saanut niitä?

Haluan kuulla niitä negatiivisia kommentteja, jotta pääsen kiinni ongelman ytimeen. Positiiviset kommentit eivät auta.

Ok. Siirry sitten johonkin ilkeämmälle palstalle, vaikka tänne, s24 tai laudalle, jos haluat kuulla raadollisia kommentteja ulkonäöstäsi. Aijaa: n kautta voit ladata kuvasi.

Voi olla realistinen olematta ilkeä. Onko tämä sinulle uusi konsepti?

Vierailija
67/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan kuulla niitä negatiivisia kommentteja, jotta pääsen kiinni ongelman ytimeen. Positiiviset kommentit eivät auta.

Ok. Siirry sitten johonkin ilkeämmälle palstalle, vaikka tänne, s24 tai laudalle, jos haluat kuulla raadollisia kommentteja ulkonäöstäsi. Aijaa: n kautta voit ladata kuvasi.

Ap:lle eivät kelvanneet kiltit kommentit vaan hän halusi negatiivisia kommentteja ulkonäöstään. Negatiivinen ei ole mielestäni sama asia kuin realistinen. Miksi puutut minun ap: n väliseen asialliseen keskusteluun?

Vierailija
68/69 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle eivät kelvanneet kiltit kommentit vaan hän halusi negatiivisia kommentteja ulkonäöstään. Negatiivinen ei ole mielestäni sama asia kuin realistinen. Miksi puutut minun ap: n väliseen asialliseen keskusteluun?

Hän pyysi nimenomaan realistista otetta, eikä mitään lässytystä joka ei auta. Eli et näköjään ymmärrä että positiivisen ja negatiivisen välissä on realistinen taso.

Vierailija
69/69 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset