Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Määrittämätön vika ulkonäössä ja sinkkuus

Vierailija
24.06.2021 |

Olen yleisvaikutelmaltani ruma ja aavistuksen maskuliinisen näköinen nainen. Mitå kautta voisin alkaa selvittää, mitä yksityiskohtia parantamalla minusta saisi sen verran paremman näköisen, että voisin löytää miehen?

En osaa arvioida itseäni kovinkaan objektiivisesti kuitenkaan. Äitini mielestä olen nykyisin täysin tusinatavis ja kun olin lapsi, hän haukkui minua rumaksi useinkin. Suurimman osan aikuiselämästäni olen ollut sinkku, aiheestakin. Ei ole jotenkin keinoja vaikuttaa ulkonäkööni siten, että näyttäisin paremmalta.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös niitä ole nettisivuja jonne voi laittaa kuvansa ja pyytää konmentteja.

On ehkä. Yhdessä ryhmässä olen ja aika kilttejä olivat ne kommentit.

Paljonko oikein haluat kommentteja jos olet jo saanut niitä?

Haluan kuulla niitä negatiivisia kommentteja, jotta pääsen kiinni ongelman ytimeen. Positiiviset kommentit eivät auta.

Ok. Siirry sitten johonkin ilkeämmälle palstalle, vaikka tänne, s24 tai laudalle, jos haluat kuulla raadollisia kommentteja ulkonäöstäsi. Aijaa: n kautta voit ladata kuvasi.

Vierailija
22/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupea olemaan aloitteellinen niin saat miehen. Paras keino parantaa ulkonäköä.

Aloitteellisen naisena saattaa saada huonoa kohtelua, mies pitää itsestäänselvyytenä ja heittäytyy kusipäiseksi. Kokeilee, miten pitkälle voi mennä, vihjailee, että naisen ulkonäkö ei ole tarpeeksi miellyttävä ja vertailee muihin. Ei ole näin kaikkien kohdalla, mutta tämä on mun kokemus.

Aloitteellisena naisena voi valita itse kenelle tekee aloitteen. 

Joo, mutta vaikka valitsee ihan keskivertoa olevan miehen, johon naiset eivät laumana ihastu, sillä saattaa nousta hattuun ja siitä kuoriutuu ilkimys.

Ei mies siitä pilalle mene, että nainen tekee aloitteen. Jos miehestä kuoriutuu ilkimys tai kusipää, olisi se joka tapauksessa tullut ilmi joskus, vaikka mies olisikin tehnyt aloitteen.

Tai sitten mies tekee aloitteen, kun on tarpeeksi kiinnostunut. Kiusaaminen on huonoa kohtelua ja henkistä sadismia, kiusaaja nauttii toisen pompottelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta sellainen, että "leikkaa vähän hiuksia ja kokeile vaikkapa otsatukkaa sekä muotoiluta kulmakarvat". Kun siis ongelma on kasvojen luustossa ja mittasuhteissa ym. Näytän ihan sysipskalta ja erikoiselta.

Eli siis tiedät mikä ongelma on.

Mieti seuraavaksi ratkaisuja, onko virheiden korjaaminen realisitisesti mahdollista? Jos kyllä - tee se, jos ei - onko jotain vahvuuksia , joita voit kehittää ja millä voit kompensoida virheitäsi.

On se mahdollista, mutta kasvojeni rakennetta/luustoa pitäisi muuttaa. Lisäksi suuni on liian suuri oikeasti ja hampaat liian isot. En tiedä, miten saisin pienemmän suun. Toisaalta haluaisin myös eri muotoiset silmät ja symmetrisemmät kasvot. Sellaisenkin muuttaminen on käytännössä mahdotonta.

Vierailija
24/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitteellisen naisena saattaa saada huonoa kohtelua, mies pitää itsestäänselvyytenä ja heittäytyy kusipäiseksi. Kokeilee, miten pitkälle voi mennä, vihjailee, että naisen ulkonäkö ei ole tarpeeksi miellyttävä ja vertailee muihin. Ei ole näin kaikkien kohdalla, mutta tämä on mun kokemus.

Joo, mutta vaikka valitsee ihan keskivertoa olevan miehen, johon naiset eivät laumana ihastu, sillä saattaa nousta hattuun ja siitä kuoriutuu ilkimys.

Ei mies siitä pilalle mene, että nainen tekee aloitteen. Jos miehestä kuoriutuu ilkimys tai kusipää, olisi se joka tapauksessa tullut ilmi joskus, vaikka mies olisikin tehnyt aloitteen.

Tai sitten mies tekee aloitteen, kun on tarpeeksi kiinnostunut. Kiusaaminen on huonoa kohtelua ja henkistä sadismia, kiusaaja nauttii toisen pompottelusta.

Tai sitten mies on kiinnostunut, mutta on väsynyt aloitteiden tekemiseen.

Vierailija
25/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan kuulla niitä negatiivisia kommentteja, jotta pääsen kiinni ongelman ytimeen. Positiiviset kommentit eivät auta.

Ok. Siirry sitten johonkin ilkeämmälle palstalle, vaikka tänne, s24 tai laudalle, jos haluat kuulla raadollisia kommentteja ulkonäöstäsi. Aijaa: n kautta voit ladata kuvasi.

Laudalle kun laittaa kuvan, niin voi päätyä meemiksi. En ehkä sellaista kohtaloa halua.

Vierailija
26/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies oikeasti välittää naisesta, on kiinnostunut hänestä ja rakastaa häntä, mies ei heittäydy kusipääksi. Yksipuolinen rakkaus on surullista.

Vierailija
27/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta sellainen, että "leikkaa vähän hiuksia ja kokeile vaikkapa otsatukkaa sekä muotoiluta kulmakarvat". Kun siis ongelma on kasvojen luustossa ja mittasuhteissa ym. Näytän ihan sysipskalta ja erikoiselta.

Eli siis tiedät mikä ongelma on.

Mieti seuraavaksi ratkaisuja, onko virheiden korjaaminen realisitisesti mahdollista? Jos kyllä - tee se, jos ei - onko jotain vahvuuksia , joita voit kehittää ja millä voit kompensoida virheitäsi.

On se mahdollista, mutta kasvojeni rakennetta/luustoa pitäisi muuttaa. Lisäksi suuni on liian suuri oikeasti ja hampaat liian isot. En tiedä, miten saisin pienemmän suun. Toisaalta haluaisin myös eri muotoiset silmät ja symmetrisemmät kasvot. Sellaisenkin muuttaminen on käytännössä mahdotonta.

Joo, no minäkin haluaisin isommat, kauniit silmät , soikeat kasvot, siromman nenän ja täyteläisemmät huulet, pisamia, paksut hiukset, isommat rinnat ja hoikemman kropan. Lisä pituudestaan ei olisi haittaa. Minä luulen, että sinulla on joku fiksaatio tai haavekuva siitä miltä sinun pitäisi omasta mielestäsi näyttää, etkä sen vuoksi kelpaa itsellesi. Sillä kuvitelmalla ei ole kuitenkaan mitään tekemistä sen kanssa miten muut näkevät sinut, muilla ei ole näitä samoja odotuksia.

Esim Julia Robertsilla on iso suu ja hampaat ja häntä pidetään suurena kaunottarena.

Vierailija
28/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laudalle kun laittaa kuvan, niin voi päätyä meemiksi. En ehkä sellaista kohtaloa halua.

Niinpä, valintojen maailma.

Kenenkään on kuitenkin näkemättä vaikeaa, ellei mahdotonta, antaa palautetta ulkonäöstäsi.

Vierailija
29/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, valintojen maailma.

Kenenkään on kuitenkin näkemättä vaikeaa, ellei mahdotonta, antaa palautetta ulkonäöstäsi.

Ehkä jatkan säästämistä ja pyydän arviota plastiikkakirurgilta. Heillä on silmää tällaisille. Harmittaa vain se, kun esim. silmien tai suun muotoa tai kokoa on lähes mahdotonta muuttaa. Lisäksi kasvojen luuston muokkaaminen on vaikeaa. Myös kroppaa voisi trimmata eri tavoin, vaikka minulla se ei olekaan se pahin ongelma.

Vierailija
30/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on ihan persoonallisuudesta. Itse näytäb pikasson taululta, ruma kuin suohirviö, vaatteina kaiheita säkkejä ja silti miehet on persiissä kiinni kieli pitkänä.

Vierailija
31/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kenenkään kasvojen luusto on niin erikoinen, etteikö jo esim. täyteaineet poskipäihin ja leuan kärkeen jo riittäisi tuomaan esiin kauniimpaa muotoa kasvoihin. Itse olen joskus ottanut pienen määrän täyteainetta poskipäihin, ja näytin välittömästi kauniimmalta. Tosin haaveissa olisi ottaa myös leukaan, koska se tehostaisi vaikutelmaa sydämen muotoisista kasvoista.

Itselläni on sellainen ämpärin muotoinen pää. Siis korkeat ja erottuvat, mutta hieman kolhon näköiset poskipäät ja leukaperät valahtaneet lähelle leuan kärjen tasoa.

Vierailija
32/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä, että en kestä pettymyksiä ja siis pakkeja. Jään suremaan niitä vuosikausiksi ja haudon its aria, jos saan pakit.

jaha. Silloin tulee kyllä olemaan vaikea elämä.

Vierailija
33/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on ihan persoonallisuudesta. Itse näytäb pikasson taululta, ruma kuin suohirviö, vaatteina kaiheita säkkejä ja silti miehet on persiissä kiinni kieli pitkänä.

Minussa ei ole kukaan kiinni. Kävin taannoin noin 65-vuotiaan lihavan miehen kanssa treffeillä. Olen melkein puolet nuorempi ja hoikka. Tosin pajatin jtn tylsää faktaa vähän Asperger-tyylisesti. En jitenkin jaksanut olla kovin läsnä, kun en itsekään hänestä kiinnostunut. Olin silti muodollisesti ihan kohtelias ja ystävällinen. Ei hän innostunut ja myönsikin sen vielä siinä. Jotain vikaa kasvoissani siis on ja rintanikin ovat ehkä liian pienet.

Vierailija
34/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika isoissa hampaissa on? Ovatko jotenkin vinot tai onko huono purenta? Pitäisikö olla valkoisemmat?

Täällä mainittu Julia Roberts on isosta suusta huono esimerkki, koska hänellä on paljon viehättävyyttä lisääviä asioita. Eli suorat, valkeat hampaat.

Suun viehättävyyteen vaikuttaa paljon myös hammaskaaren leveys. Eli jos hammaskaari on kapea, jää hampaiden ja huulien väliin paljon tyhjää. Julia Robertsilla on leveä hammaskaari, jolloin lähes kaikki hampaat näkyvät hymyillessä.

Vierailija
35/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kenenkään kasvojen luusto on niin erikoinen, etteikö jo esim. täyteaineet poskipäihin ja leuan kärkeen jo riittäisi tuomaan esiin kauniimpaa muotoa kasvoihin. Itse olen joskus ottanut pienen määrän täyteainetta poskipäihin, ja näytin välittömästi kauniimmalta. Tosin haaveissa olisi ottaa myös leukaan, koska se tehostaisi vaikutelmaa sydämen muotoisista kasvoista.

Itselläni on sellainen ämpärin muotoinen pää. Siis korkeat ja erottuvat, mutta hieman kolhon näköiset poskipäät ja leukaperät valahtaneet lähelle leuan kärjen tasoa.

Mullakin on erottuvat ja kolhot poskipäät. Mihin kohtaan laittoivat sitä täytettä? Voisin miettiä samaa, sillä en pidä poskipäistäni lainkaan.

Vierailija
36/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kysymässä plastikkakirurgilta että mitä poikkeavaa ulkonäössäsi on ideaaliin? Pyydät totaalisen rehellistä vastausta. Hyvä lääkäri osaa sanoa että missä kohtaa on mittasuhteet epäedulliset.

Vierailija
37/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika isoissa hampaissa on? Ovatko jotenkin vinot tai onko huono purenta? Pitäisikö olla valkoisemmat?

Täällä mainittu Julia Roberts on isosta suusta huono esimerkki, koska hänellä on paljon viehättävyyttä lisääviä asioita. Eli suorat, valkeat hampaat.

Suun viehättävyyteen vaikuttaa paljon myös hammaskaaren leveys. Eli jos hammaskaari on kapea, jää hampaiden ja huulien väliin paljon tyhjää. Julia Robertsilla on leveä hammaskaari, jolloin lähes kaikki hampaat näkyvät hymyillessä.

Mulla on periaatteessa ihan suorat ja melko valkoisetkin hampaat yläleuassa, mutta alahampaat ovat 1X2-mallia. Kaveriani ärsytti silti hymyilyni ja kehitti siitä sitäpiirivitsin eli tekee sellaisen irvistysilmeen ja nauraa pääle, kun matkii minua eräälle toiselle läheiselleen. Kun hymyilen tai nauran, niin hampaita näkyy aivan liikaa. Mutta en itse sille voi oikein mitään muuten paitsi hillitsemällä hymyilyä tai nauramista.

Vierailija
38/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on periaatteessa ihan suorat ja melko valkoisetkin hampaat yläleuassa, mutta alahampaat ovat 1X2-mallia. Kaveriani ärsytti silti hymyilyni ja kehitti siitä sitäpiirivitsin eli tekee sellaisen irvistysilmeen ja nauraa pääle, kun matkii minua eräälle toiselle läheiselleen. Kun hymyilen tai nauran, niin hampaita näkyy aivan liikaa. Mutta en itse sille voi oikein mitään muuten paitsi hillitsemällä hymyilyä tai nauramista.

Ai niin, purenta ei ole ihan täydellinen, vaikka yläleuan hampaat ovat suorat. Eli periaatteessa se on julkisen puolen kannalta juuri ja juuri ok, mutta yksityisellä suosittelivat oikomishoitoa.

Vierailija
39/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea hammasrivi on tosi kaunis kuten Janna Hurmerinnalla. 

Vierailija
40/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on erottuvat ja kolhot poskipäät. Mihin kohtaan laittoivat sitä täytettä? Voisin miettiä samaa, sillä en pidä poskipäistäni lainkaan.

Sitä laitettiin aika ylös, poskiluiden päälle ja ohimoille. Eli vaikka poskipäät olivat aiemminkin erottuvat, niin täyteaine jotenkin kohotti ilmettä. En tosin tiedä, kannattaako täyteainetta lisätä jos et muutenkaan halua erottuvia poskipäitä. Eli mielestäni kasvoni eivät olleet sen jälkeen enää sellaiset luisevan näköiset. Ja kun ainetta laitettiin myös ohimoille, kapeat ohimoni muuttuivat sopusuhtaisemmiksi.