Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Määrittämätön vika ulkonäössä ja sinkkuus

Vierailija
24.06.2021 |

Olen yleisvaikutelmaltani ruma ja aavistuksen maskuliinisen näköinen nainen. Mitå kautta voisin alkaa selvittää, mitä yksityiskohtia parantamalla minusta saisi sen verran paremman näköisen, että voisin löytää miehen?

En osaa arvioida itseäni kovinkaan objektiivisesti kuitenkaan. Äitini mielestä olen nykyisin täysin tusinatavis ja kun olin lapsi, hän haukkui minua rumaksi useinkin. Suurimman osan aikuiselämästäni olen ollut sinkku, aiheestakin. Ei ole jotenkin keinoja vaikuttaa ulkonäkööni siten, että näyttäisin paremmalta.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika isoissa hampaissa on? Ovatko jotenkin vinot tai onko huono purenta? Pitäisikö olla valkoisemmat?

Täällä mainittu Julia Roberts on isosta suusta huono esimerkki, koska hänellä on paljon viehättävyyttä lisääviä asioita. Eli suorat, valkeat hampaat.

Suun viehättävyyteen vaikuttaa paljon myös hammaskaaren leveys. Eli jos hammaskaari on kapea, jää hampaiden ja huulien väliin paljon tyhjää. Julia Robertsilla on leveä hammaskaari, jolloin lähes kaikki hampaat näkyvät hymyillessä.

Komea hammasrivi on tosi kaunis kuten Janna Hurmerinnalla. 

Häntähän ja ulkonäköään haukutaan toisinaan tällä palstalla.

Vierailija
42/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten pidennys, pidät kiharrettuja hiuksia auki. Huuliin täytettä ja huulipunaa, ripset ja opettelet meikkaamaan. Punaiset tekokynnet, korsetilla vyötäröä, sukkahousut ja korkkarit. Naisellisia vaatteita. Ei ole väliä vaikka olisi hevosen naama- nuo peittää sen jo aika hyvin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kenenkään kasvojen luusto on niin erikoinen, etteikö jo esim. täyteaineet poskipäihin ja leuan kärkeen jo riittäisi tuomaan esiin kauniimpaa muotoa kasvoihin. Itse olen joskus ottanut pienen määrän täyteainetta poskipäihin, ja näytin välittömästi kauniimmalta. Tosin haaveissa olisi ottaa myös leukaan, koska se tehostaisi vaikutelmaa sydämen muotoisista kasvoista.

Itselläni on sellainen ämpärin muotoinen pää. Siis korkeat ja erottuvat, mutta hieman kolhon näköiset poskipäät ja leukaperät valahtaneet lähelle leuan kärjen tasoa.

Mullakin on erottuvat ja kolhot poskipäät. Mihin kohtaan laittoivat sitä täytettä? Voisin miettiä samaa, sillä en pidä poskipäistäni lainkaan.

Sitä laitettiin aika ylös, poskiluiden päälle ja ohimoille. Eli vaikka poskipäät olivat aiemminkin erottuvat, niin täyteaine jotenkin kohotti ilmettä. En tosin tiedä, kannattaako täyteainetta lisätä jos et muutenkaan halua erottuvia poskipäitä. Eli mielestäni kasvoni eivät olleet sen jälkeen enää sellaiset luisevan näköiset. Ja kun ainetta laitettiin myös ohimoille, kapeat ohimoni muuttuivat sopusuhtaisemmiksi.

Mulle voisi oikeasti sopia jokin samantyyppinen toimenpide. Mulla on hyvin luisevat poskipäät ja se on perittyä, sillä monella sukulaisellakin on vastaavat. Se vain voimistuu iän myötä todella paljon.

Vierailija
44/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika isoissa hampaissa on? Ovatko jotenkin vinot tai onko huono purenta? Pitäisikö olla valkoisemmat?

Täällä mainittu Julia Roberts on isosta suusta huono esimerkki, koska hänellä on paljon viehättävyyttä lisääviä asioita. Eli suorat, valkeat hampaat.

Suun viehättävyyteen vaikuttaa paljon myös hammaskaaren leveys. Eli jos hammaskaari on kapea, jää hampaiden ja huulien väliin paljon tyhjää. Julia Robertsilla on leveä hammaskaari, jolloin lähes kaikki hampaat näkyvät hymyillessä.

Komea hammasrivi on tosi kaunis kuten Janna Hurmerinnalla. 

Häntähän ja ulkonäköään haukutaan toisinaan tällä palstalla.

Varmaankin kateellisia? Minusta ainakin meikit naamassa yksi kauneimpia suominaisia. Mutta makuja on tietty monia.

m40

Vierailija
45/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusten pidennys, pidät kiharrettuja hiuksia auki. Huuliin täytettä ja huulipunaa, ripset ja opettelet meikkaamaan. Punaiset tekokynnet, korsetilla vyötäröä, sukkahousut ja korkkarit. Naisellisia vaatteita. Ei ole väliä vaikka olisi hevosen naama- nuo peittää sen jo aika hyvin. 

Mulla on pitkät ja paksuhkot hiukset ja ne kasvavat nopeasti. Leikkautin niitä keväällä yli 5 cm ja ovat taas puoleen selkään. Tosin väri on niissä aika ankea. Huuletkin ovat paksuhkot, tosin en laita huulipunaa juurikaan koskaan. Tekokynsiä tai -ripsiä en ole kokeillut koskaan. Korkkareita en edes omista enää. Hyviä ideoita silti. Ehkä uskaltaudun jotain noista kokeilemaan.

Vierailija
46/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:ko se kertoo täällä ihmisistä, jotka mollaavat häntä? Tuohan on kiusaamista ja henkistä väkivaltaa. Ei ihme, jos et usko itseesi tai pidä itseäsi minään, kun olet väkivallan uhri.

Vierailija
47/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on periaatteessa ihan suorat ja melko valkoisetkin hampaat yläleuassa, mutta alahampaat ovat 1X2-mallia. Kaveriani ärsytti silti hymyilyni ja kehitti siitä sitäpiirivitsin eli tekee sellaisen irvistysilmeen ja nauraa pääle, kun matkii minua eräälle toiselle läheiselleen. Kun hymyilen tai nauran, niin hampaita näkyy aivan liikaa. Mutta en itse sille voi oikein mitään muuten paitsi hillitsemällä hymyilyä tai nauramista.

miksi tuo ihminen on kaverisi?

Vierailija
48/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kampaaja ,ammattimeikkaajal käynti, niin et saa ohjeita. sit voisi pukeutua naisellisesti mekkoihin ym.

ainakin permanentti hiuksis, muuttaa pään mittasuhteita, mut kannattaa kysyä parturilta. hiuskilpailuissa käyvät parturit, usein hyviä suunnitteleen uutta kampausta. tosin saattavat tehdä myös liian rohkeen muutoksen.

hyvä itsetunto on tärkeä,oma mieliala saa näyttään, milloin hyvältä, milloin huonolta. vanhemman haukkuminen sairasta ,olet varmasti ihan ok näköinen. tosiaan jos näet kivan miehen, niin voihan sitä kysyä voisko jutella ja kahvitella, ei kannata suuttua jos mies ei suostu ja voihan olla, et saat miehen treffeille kanssasi ja sitten et itse tykkää esim.miehen jutuista.kokeile ensin kaveri pohjalta ja kuulostele.

Vierailija
49/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JUlia Robertsilla on hampaissa aidot Hollywood-laminaatit.

Vierailija
50/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskuliinisen näköiset naiset ovat usein kiihkeitä ja korkealibidoisia, johtuen luontaisesti korkeasta testosteronin määrästä elimistössä. Pitääkö tämä AP sinun kohdalla paikkaansa? Jos pitää, niin käytä asia avuksesi.. 

Vierailija
51/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva itsevarmuus myös lisää viehättävyyttä, jos äitisi on jo sinua haukkunut niin sinun suurin ongelmasi taitaa tosiaan olla huono itsetunto, eikä ihme kyllä tuollainen vaikuttaa jokaiseen.

Vierailija
52/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski naamalle ja metsästämään.

Vierailija
53/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto ja sen puute molemmat näkyvät ulos päin. Jos olet omasta mielestäsi ruma, muutkin näkevät sinut rumana. Ei tarvitse näyttää samalta kuin nämä nykypäivän leikellyt ja filtteröidyt ihmisbarbit ollakseen kaunis. Persoonallinen ulkonäkö on paljon parempi. Korosta sitä, mikä sinussa on kaunista.

Onko sinulla pitkät jalat? Korosta niitä.

Paksu tukka? Kiharra ja värjää, jollet ole väriin tyytyväinen.

Kauniin väriset silmät? Tee meikki, joka tuo värin esiin.

Tee siitä vähän liian leveästä hymystä tavaramerkkisi, laita huulipunaa ja hymyile paljon.

Arvosta itseäsi, nauti elämästä ja lakkaa etsimästä. Sillä tavalla se mieskin löytyy ihan huomaamatta.

Vierailija
54/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupea olemaan aloitteellinen niin saat miehen. Paras keino parantaa ulkonäköä.

Aloitteellisen naisena saattaa saada huonoa kohtelua, mies pitää itsestäänselvyytenä ja heittäytyy kusipäiseksi. Kokeilee, miten pitkälle voi mennä, vihjailee, että naisen ulkonäkö ei ole tarpeeksi miellyttävä ja vertailee muihin. Ei ole näin kaikkien kohdalla, mutta tämä on mun kokemus.

Mielenkiintoista.. mulla on ihan sama kokemus. Luulin, että ilmiö on vaan joku minuun ja kyseisin miehiin liittyvä ongelma, mutta onko sittenkin kyseessä joku yleisempikin ilmiö? Olisi kiinnostavaa kuulla lisää kokemuksia aiheesta. Ehkä tälle joku oma avaus.

Ongelma lienee että te teette aloitteet aina liian tasokkaille miehille suhteessa itseenne. Joo tosi keskivertoja, mutta laitan vaikka kivekseni peliin väittäessä niiden miesten olevan kuitenkin sitä noin parasta viidennestä, koska biologinen syväkoodaus ja Paretonin laki.

Toisekseen naisiin vetoavat tietyt aika iljettävät piirteet, black triadidkskkö niitä nyt hienosti kutsutaan.

Eli kun te menette reippaana tekemään aloitetta, niin ei tarvitse olla suuri visionääri tietääkseen minkälaiselle miehelle ne suuntautuu. Ja sittem marmatetaan.

Vierailija
55/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla kysyntä loppui heti kun tissit kasvoi minun täyttäessä 20v... eli kai miehiä viehättää eniten lapsimainen kroppa naisella. Valitettavasti.

Vierailija
56/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kohdalla kysyntä loppui heti kun tissit kasvoi minun täyttäessä 20v... eli kai miehiä viehättää eniten lapsimainen kroppa naisella. Valitettavasti.

No täällä juuri näin kommentin tänään, että 170cm on liian pitkä pituus naiselle. Eli kyllä aika suuri osa miehistä on siihen taipuvaisia :( kyllä sen oikeassakin elämässä huomaa, että ne naiset, jotka näyttävät 12-vuotiailta niin niille on myös eniten kysyntää.

Vierailija
57/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL. Mitä tuubaa taas. Juu, näihän se on, miehet pitävät lapsimaisesta kropasta naisella ja varsinkin rinnat on miesten mielestä inhottavin ruuminosa naisissa. Tästä syystä kukaan nainen ei ole ikinä hankkinut silikoneja ja monet poistattavat rintansa. Prnossakin naisilla on aivan olemattomat rinnat, koska naisella täytyy miesten mielestä olla lapsimainen kroppa.

Vierailija
58/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täällä juuri näin kommentin tänään, että 170cm on liian pitkä pituus naiselle. Eli kyllä aika suuri osa miehistä on siihen taipuvaisia :( kyllä sen oikeassakin elämässä huomaa, että ne naiset, jotka näyttävät 12-vuotiailta niin niille on myös eniten kysyntää.

Naisen ei kuulu kenenkään miehen mielestä näyttää mieheltä eikä myöskään lapselta, vaan naiselta.

Vierailija
59/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei kuulu kenenkään miehen mielestä näyttää mieheltä eikä myöskään lapselta, vaan naiselta.

Ai koska olen pari senttiä vaille 170cm niin näytän mieheltä vai? Miksi nainen ei saisi olla aikuisen pituinen?

Vierailija
60/69 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten yhtenä päivänä kaikki miehet haluavat hoikkia ja pienirintaisia, toisena fitness-naisia ja kolmantena rintavia.