Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olet perseestä?

Vierailija
19.06.2014 |

No, listaa 3-5 ikävää, huonoa tai suoraan sanottuna vittumaista piirrettä itsestäsi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava, laiska, yliherkkä, kieroutunut ihmisvihaaja.

Vierailija
2/20 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian herkkä, keskittymishäiriöinen, ylisuorittava, lyhytjänteinen, pääpilvissä-tyyppi. Minua pidetään usein outona ja kanssani on hetkittäin vaikea tulla toimeen, koska vaadin muilta välillä "liikaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole yli lauta jonne runkkari

Vierailija
4/20 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 23:03"]Ole yli lauta jonne runkkari

[/quote]

Ylilautalaiset kyllä osaa kirjottaa palstansa nimen oikein...

Vierailija
5/20 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset ruvetko luettelemaan omia muka-kielteisiä piirteitänne tällaiseen "avaukseen", jonka "avaaja" ei ole sanonut yhtään mitään itsestään. Mikä lienee stalkkaaja tuo ap.

Vierailija
6/20 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon liian kiltti ja hyväsydäminen, ajattelen liikaa muita, olen niin hauska että vien huomion toisilta, normaalia reilusti älykkäämpi (saattaa aiheuttaa muille noloja tilanteita), turhankin huumorintajuinen, kaunis ja seksikäs. Ärsyttävää kun mulla on aina tukka hyvin vaikka sängystä just nousisin, vitivalkoiset hampaat  ja täydellinen iho. Ja vaikka syön mitä vaan niin en liho, mutta tissit on silti 65F. Olis kiva kun joskus olis ihan sellanen räjähtänyt näky niin vois samaistua muihin.

Niin ja olen myös vaatimaton enkä nosta itseäni esiin.

Vierailija
7/20 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen köyhä, finninaamainen, pandansilmäinen, rinnaton kukkakeppi ja hengitys haisee paskalta

Vierailija
8/20 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aina ruikuttavien ja aikaansaamattomien ihmisten retkuun. Kun kuulen heidän "hädästään" tai hädästään soitan joka ikisen instanssin läpi ja yritän saada heille apua. Sitten huomaan Facebookista kuinka nämä tyypit viettävät suuressa hädässään rattoisaa elämää. 

Kaiken huipuksi olen itse joutunut jäämään nuorena työkyvyttömyyseläkkeelle kroonisen sairauden vuoksi. Pitäisi lakata käyttämästä puhelinta ja siirtyä sähköpostiin kontaktien ylläpidossa. Meiliä lukiessa voisin sentään ottaa vuorokauden mietintäajan ennen kuin aloitan soittelukierroksen.

Kaikista surkuhupaisinta on kuitenkin se, ettei minua auta kukaan ikinä. Olen se ikuinen kuunteleva korva ja olkapää.

Vierailija
9/20 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska ja mukavuudenhaluinen. Haluan, että asiat menevät minun pääni mukaan vaikken edes osaisi sanoa mitä oikein haluaisin. Minua alkaa ärsyttää milloin mikäkin ja olen passiivisaggressiivinen niin, että seurassani olija tietää jonkin olevan pielessä, muttei pysty tarttumaan asiaan, koska näytän iloista naamaa. Erittäin vittumainen piirre.

Vierailija
10/20 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole syntynyt sektiolla.

Vierailija
11/20 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 16:06"]Koska en ole syntynyt sektiolla.

[/quote]Oikea vastaus! Loistavaa!

Vierailija
12/20 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainen, joten voin jäädä itsekkäältä vaikuttavaksi lapsettomaksi.

En ole nainen, joten minua voidaan halveksia laiskuudesta, sillä vapaaehtoistyötä ja palvelualan työtä on vaikeampi saada. 

En ole nainen, joten en saa sukupuolielämää omilla ehdoilla ja sen takia olen pahantuulisempi ja ikävämpi ihminen kuin olisin muuten.

-Mies 29v-

Vierailija
13/20 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 16:11"]

En ole nainen, joten minua voidaan halveksia laiskuudesta, sillä vapaaehtoistyötä ja palvelualan työtä on vaikeampi saada. 

En ole nainen, joten en saa sukupuolielämää omilla ehdoilla ja sen takia olen pahantuulisempi ja ikävämpi ihminen kuin olisin muuten.

-Mies 29v-

[/quote]

Vittu mitä paskaa taas.

Vierailija
14/20 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 16:20"]

-Mies 29v-

[/quote]

Vittu mitä paskaa taas.

[/quote]Paska mitä vittua taas tarjolla. 

-Mies 29v-

Vierailija
15/20 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma, katkera ja kaiken lisäksi sairas. 

Vierailija
16/20 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 16:23"]

-Mies 29v-

[/quote]

Vittu mitä paskaa taas.

-Mies 29v-

[/quote]

Kuka sulle on nyt vittua tyrkyttänyt? 

Vierailija
17/20 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 16:24"]

-Mies 29v-

[/quote]

Vittu mitä paskaa taas.

-Mies 29v-

[/quote]

[/quote]Joku vittunen kävi tyrkyttämässä sielunsa anteja.  

-Mies 29v-

Vierailija
18/20 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 16:24"]

-Mies 29v-

[/quote]

Vittu mitä paskaa taas.

-Mies 29v-

[/quote]

[/quote]Joku vittunen kävi tyrkyttämässä sielunsa anteja.  

-Mies 29v-

[/quote]

Niin, tuollaiselle kokovartalomulkulle kukaan tuskin sitä oikeaa vittua tuleekaan tyrkyttämään. Naisten vika, kun eivät tykkää kusipäästä, nyyh!

Vierailija
19/20 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalisesti niin vajaa etten ymmärrä jos teen jotain väärin sillärintamalla, näin satutan ihmisiä.

Laiminlyön melkein kaikkia minulle tärkeitä ihmisiä. Minua ei saa kiinni millään, en omista edes puhelinta tai facebookkia yms.

Käytän liikaa päiheitä.

En saa aikaan mitään, en jaksa edes hampampaitani pestä.

Teen rikoksia kun jaksan jotain tehdä, senkin motivaation saan että saan itseni niillä rahoilla päihtyneeksi.

Vierailija
20/20 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta syytä. Pahin ehkä se, että olen Vaasasta. Sen lisäksi hyväksikäyttäjä ja pyrkyri. Onhan näitä.