Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä ÜBER-nolostumisesta?

Vierailija
19.06.2014 |

En pysty kertomaan mistä kyse, mutta miten päästä yli taas yhdestä nolostumisesta? Olen nolojen tilanteiden nainen. V*ttu aina sattuu ja tapahtuu vaikka yritän olla cool ja normaali. Yleensä juuri jonkun ihanan miehen kanssa. Miehet, miten suhtaudutte naiseen, joka mokailee koko ajan? Tarkoitan hyvää, mutta maailmani on katastrofi waiting to happen. 

Ehkä pysyn koko kesän kotona. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ainakin sillon sattuu ja tapahtuu, kun just yrittää olla coolisti. Nolostumisesta pääsee parhaiten yli, kun kertoo tapahtumat jollekin luotettavalle tyypille. Kun joutuu pukemaan asiat sanoiksi, niin ne menee ikään kuin mittasuhteisiinsa. Voisit koittaa kertoa täällä!

Vierailija
2/5 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samaa vaivaa. Yleensä nolostelen ja pudän hetken matalaa profiilia. Sen jälkeen yleensä huumorilla selviää jos vaan osaa itselleen nauraa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten "mokailee" ? Usein ne mokat ei oo kun omassa päässä, tai jos kyse on jostain tuopin kaatamisesta, niin semmosta sattuu. Oo armollinen itsellesi, älä yritä olla liian "cool" - oo vain oma itses! Ihanaa kesää :)

Vierailija
4/5 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun paras lapsuudenystäväni on todella taitava: hän kertoilee humoristiseen tyyliin kaikki mitä kammottavimmat mokansa kavereilleen. Itse hän päivittelee mukana kovimpaan ääneen, miten nuija sitä voikaan ihminen olla ja miten hän nyt pääsee tästä yli. Ja arvaas mitä? Tämän avoimuutensa vuoksi hän on todella "suojassa" kaikelta paskanpuhumiselta ja nolostelulta. Hän on kaikkien silmissä ihminen, jolla ei ole salaisuuksia ja joka ei häpeä mitään. Niinpä häntä ei koskaan saada kiinni henkisesti housut kintussa, if you see what I mean.

Vierailija
5/5 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yrittää olla normaali ja cool. Mokat on hauskoja, nolostumista ei IKINÄ kannata yrittää peittää vaan kääntää se nauruksi: apua, mitä mä nyt taas onnistuin mokaamaan!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä