Kuinka paljon ostit alkoholijuomia juhannusta varten?
Itse ostin 12 siideriä (0,33 tlk), viinipullon ja 8-packin olutta. Juomaa kuluu reippaasti, kun aloittaa juomisen jo iltapäivästä.
T. opiskelijanainen
Kommentit (93)
2 kpl Puolukka Vodka
1 kpl taskuuunmahtuva pieni Salmari tjsp.
15 kpl Lapin Kulta III 0,33L
8 kpl Long Drink Original 0.33L
T. 1 kpl M 40
Minun ja miehen juhannusjuomat:
1 x roseeviini
1 x kuohuviini
1 x punaviini
1 x Breezer
6 x olut
2 x Radler
Noilla pitäisi pärjätä. Paitsi jos mennään huomenna kaverin mökille, niin sitten pitänee napata toinen punaviini mukaan.
En yhtään. Toivottavasti mahdollisimman moni saa alkoholimyrkytykse,n tai tekee itsemurhan, niin teistäkin päästään.
Ehkä pari siideriä käyn ostamassa tänään.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 09:10"]
En yhtään. Toivottavasti mahdollisimman moni saa alkoholimyrkytykse,n tai tekee itsemurhan, niin teistäkin päästään.
[/quote]
Sinullahan kiva Jussi-mieli on päällä. Mukavaa jussia myös Sinulle, ilman alkoa:).
Mua alko nyt epäilyttää et riittääkö sixi ja kuoharipullo yhdelle. Vihaan sitä jos juomat loppuu kesken.
3 somersby-siideriä, ne saa luvan riittää :D
Mies osti muutaman oluen itselleen, itse ostan jonkun hyvän erikoisemman siiderin ja kirsikkaoluen. Meillä on pieniä lapsia ja ihan perheen ja vanhempieni kanssa ollaan mökillä, joten ei juoda kun nuo muutamat grillailun yhteydessä . Mökillä on vielä valkkaripullo, voi olla että muutama lasi viiniä juodaan kun lapset menee unille.
En yhtään niin kuin en muutoinkaan.
Yksinkertaista ja helppoa. :))
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 09:10"]
[/quote]
Sinullahan kiva Jussi-mieli on päällä. Mukavaa jussia myös Sinulle, ilman alkoa:).
[/quote]
Minulle tämä "Jussi ja joulu" on aivan yhtä tyhjän kanssa. Mutta annan lampaiden ja sikojen olla perseestä aivan rauhassa. Onhan teillä toki siihen oikeus.
En yhtään, tilalle ostin kevytlimsaa ja kivennäisvettä
Eilen ostin kolmen litran tönkän valkkaria minulle ja miehelle. Tänään tein positiivisen raskaustestin joten piti hakea pari alkoholitonta siideriä ja illalla antaa miehen juoda viiniä yksinään.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 01:33"]Miks alapeukutatte niitä, jotka eivät ole alkoholia ostaneet? Onko se jotenkin väärin? :D
[/quote]
Koska kuulostaa jokseenkin typerältä tulla silloin edes vastaamaan tällaiseen ketjuun.
En varta vasten mitään. Meillä on täällä vapaa-ajan paikassamme aina olutta, siideriä ja viiniä. Juodaan mitä juodaan. Eilen join yhden siiderin ja kaksi lasillista viiniä, yhden punaista ja yhden valkoista.
En pullon pulloa. Juhannuksesta voi nauttia limpparinkin voimin.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:21"]0,75l kossun ja jonku applesour liköörin. Ajattelin lantrata ne omppumehuun, vissyyn, smurffilimuun ja jäitä paljon. Ostin myös hienon uuden boolimaljan.
täällä ei näytä kovin alkoholikasta porukkaa olevan, mut kysyn mitä muuta tonne vois laittaa?
[/quote]
Purista limemehua, vissyä, spritea, kirkasta ja likööriä. Tulee hyvää ja raikkaampaa kuin smurffilimsalla ja mehulla! :)