Kuinka paljon ostit alkoholijuomia juhannusta varten?
Itse ostin 12 siideriä (0,33 tlk), viinipullon ja 8-packin olutta. Juomaa kuluu reippaasti, kun aloittaa juomisen jo iltapäivästä.
T. opiskelijanainen
Kommentit (93)
Itelleni kolme sidukkaa, miehelle kuusi ykkösolutta.
En yhtään, eikä miehenikään. T 19v nainen
En yhtään. Tykkään limusta ja sitä ostin kohtalaisen runsaasti.
Ei ostettu yhtään. Ollaan miehen kanssa töissä juhannus.
En yhtään myöskään minä. Limsaa sen sijaan, ja sitten ajattelin Baileys-tilkasta (n. desi) saada ponttaa tuollaisen aikuisten mutakakkuun.
Kai meillä on pari pulloa viiniä, joista toinen korkataan niihin aikoihin kun lapset menee nukkumaan.
Miehellä jokunen olut myös jääkaapissa. Samoin vuoden jääkaapissa majaillut kuohari.
Alkohoolit jäivät hyllyyn kuten jo kymmeninä aiempina jusseina. Sen sijaan ostin taas purkkitolkulla tuota hemmetin mansikka-juissia.
-ukkisetä-
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 00:17"]Viisi siideriä, pullon valkkaria ja pullon samppanjaa (elämäni ekan.) Sain eilen tietää päässeeni lääkikseen ja nyt on piiiitkästä aikaa muutama vapaa, joten sitä juhlitaan hyvän ruuan ja juoman parissa! :)
[/quote]
Oleyt sen ansainnut! :)
[/quote]
Kiitos! Niin koen itsekin, viime syksystä asti on päntätty ja samalla tehty töitä! Oon tosi onnellinen! Ja anteeksi, tiedän että menee pahasti ot mutta oon niin iloinen että tekee mieli kuuluttaa kaikkialla. :D
[/quote]
Olin viime kesänä samoilla fiiliksellä! Tosin vasta myöhemmin kesäkuusta. Hauskaa jussia tuleva kollega :)
1 valkoviinipullo, 18pack olutta ja 4 siideriä. 2 ihmistä.
6pack lonkeroa ja 2 siideriä, mitä luultavimmin liikaa mutta halusin pelata varman päälle
Pullo valkkaria, toinen likööriä, kahdeksan olutta ja pari siideriä. Taitavat loppua kesken, vaikka yksin ajattelin siemailla. Juoppo mikä juoppo.
En ostanut ollenkaan. Punaviiniä jäljellä uudesta vuodesta ja rommia samaten. Ehkä teen yhden rommikolan.
En yhtään.