Olenko tunnevammainen? En halua perhettä, häitä, en mitään
Olen alkanut epäilemään että minulla on tunnepuolella jotain vialla. En ole koskaan haaveillut ns. normaaleista tavoitteista elämässä, kuten aviomiehestä, lapsista, talosta. Eläimiäkään en halua ainoatakaan. Jos täällä on ketään samanlaista paikalla ja haluatte avautua, kuulisin mielelläni taustoistanne enemmän, onko niissä samankaltaisuutta oman taustani kanssa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että olen samanlainen. Jo nuorena kaverit haaveilivat seurustelusuhteesta, perheestä ja lapsista ja talosta.
Minä halusin opiskella ja kehittyä hyväksi siinä, mitä teen. Ei ole ikinä ollut tarvetta asua hienossa talossa tai ajaa hienolla autolla. Tärkeää on, että kodissa on turvallista, rauhallista ja puhdasta. Auto on tavaroiden kuljettamista varten ja liikkumiseen.
En ole ikinä haaveillut mistään kivilinnasta. No ehkä siitä, että meri ja luonto on lähellä.
Asiat ovat järjestyneet hyvin. Mitä enemmän olen koittanut järjestää itselleni optimaalisen tilan ja ajan itseni toteuttamiseen, on se tuonut myös taloudellista vakautta. Sinänsä erikoista.
Ehkä vastaus on siinä, että minulla ei ole ollut mitään sisäistä pakkoa saada asioita. Olen myös saanut jälkikasvuakin.Olen alalla, jossa jos menestyy, voi tehdä miljoonia. Tämä en epätodennäköistä, mutta mahdollista. Menestystä ei voi pakottaa, eikä hoputtaa. Eikä sitä kannata jäädä odottamaan, jos jää tulematta. Ainoa vaihtoehto on elää onnellisena ja tehdä asiat niin optimaalisiksi, kuin suinkin.
Tai vaikka sata miljoonaa. Jos hyödyke on haluttu, sen arvolla ei ole ylärajaa.
En ole ikinä haaveillut häistä. En ole pahemmin edes ajatellut asiaa. Tämä on erikoista. En ole myöskään mitenkään pahoillani, että en ole kerinnyt seurustelemaankaan.
Olen varmasti jollakin tavalla tunnevammainen sitten.
Olen hyvin paljon samoilla raiteilla ap:n kanssa. Kissan kyllä haluaisin.
Olen panostanut uraani ja voin rehellisesti sanoa että rakkaus työtäni kohtaan ja vaurastuminen ajavat minua elämässä eteenpäin. Ulkopuolisen silmin taidan olla kylmä ja kovista arvoista välittävä nainen. Monelle naiselle tuntuu oma lapsi, kaunis koti ja turvallinen parisuhde olevan unelmien jackpot mutta itse haaveilen muusta.
Olette näköjään ihan tavallisia suomalaisia naisia.
No, olkaa vaan. Meh.
Vierailija kirjoitti:
Olen panostanut uraani ja voin rehellisesti sanoa että rakkaus työtäni kohtaan ja vaurastuminen ajavat minua elämässä eteenpäin. Ulkopuolisen silmin taidan olla kylmä ja kovista arvoista välittävä nainen. Monelle naiselle tuntuu oma lapsi, kaunis koti ja turvallinen parisuhde olevan unelmien jackpot mutta itse haaveilen muusta.
Näen sinut lähinnä ahneena ja pinnallisena. On hyvä ettet tee lapsia - kaltaisia ihmisiä narsistisin arvoin on jo muutenkin liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen panostanut uraani ja voin rehellisesti sanoa että rakkaus työtäni kohtaan ja vaurastuminen ajavat minua elämässä eteenpäin. Ulkopuolisen silmin taidan olla kylmä ja kovista arvoista välittävä nainen. Monelle naiselle tuntuu oma lapsi, kaunis koti ja turvallinen parisuhde olevan unelmien jackpot mutta itse haaveilen muusta.Näen sinut lähinnä ahneena ja pinnallisena. On hyvä ettet tee lapsia - kaltaisia ihmisiä narsistisin arvoin on jo muutenkin liikaa.
Toinen butthurt bongattu. Narsistiseen persoonallisuushäiriöön tarvitaan paljon muutakin. Sellainen voi olla myös suurperheellinen yhtälailla. Persoonallisuushäiriöiset tarvitsevat siihen yleensä muita ihmisiä, sen takia yksin viihtyvät eivät näitä yleensä ole. Sinä sovit esim. kuvaukseen paremmin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen panostanut uraani ja voin rehellisesti sanoa että rakkaus työtäni kohtaan ja vaurastuminen ajavat minua elämässä eteenpäin. Ulkopuolisen silmin taidan olla kylmä ja kovista arvoista välittävä nainen. Monelle naiselle tuntuu oma lapsi, kaunis koti ja turvallinen parisuhde olevan unelmien jackpot mutta itse haaveilen muusta.Näen sinut lähinnä ahneena ja pinnallisena. On hyvä ettet tee lapsia - kaltaisia ihmisiä narsistisin arvoin on jo muutenkin liikaa.
Toinen butthurt bongattu. Narsistiseen persoonallisuushäiriöön tarvitaan paljon muutakin. Sellainen voi olla myös suurperheellinen yhtälailla. Persoonallisuushäiriöiset tarvitsevat siihen yleensä muita ihmisiä, sen takia yksin viihtyvät eivät näitä yleensä ole. Sinä sovit esim. kuvaukseen paremmin paremmin.
paljon paremmin
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 20:19"]Olen nuori nainen ja myös kuvailemasi vastarannan kiiski. Ei kiinnosta vittujakaan joku nine-to-five elämä, "rehellisen" paskaduunin parissa pakertaminen, ei opiskelu, eikä varsinkaan perheen perustaminen.Tuollainen elämä ei ole edes vaihtoehto, vaan tapan itseni mielummin.
Työnteko tai opiskelu ei kiinnosta? Kenenkäs helvetin velvollisuus sinut on elättää? Hauskaa että te anarkistipellet olette aina sitä mieltä ettei yksilön ( ja sehän tarkoittaa vain teitä itseänne ja kavereitanne) tarvitse totella ketään, tehdä mitään jne. Silti elätte sujuvasti halveksimanne yhteiskunnan kustannuksella, ja meidän muiden on siellä töissäkin käytävä että tuollaiset luuserit saadaan elätettyä. Poliisikin on sika, eikös vaan ( siihen saakka kun joku lyö anarkistipelleä nokkaan, sitten ollaan kyllä itkemässä poliisia apuun). Et tuota mitään, joten voit hyvin tappaa itsesi. Ei liikuta pätkän vertaa.
Well that escalated quickly. Aika paljon päätelmiä ympäripyöreästä tekstistä. Hanki apua, ettei muiden tarvitse kärsiä kanssasi.
En ole koskaan tykännyt ihmisistä, lapsista enkä eläimistä. En paha enkä ilkeä ole kuitenkaan koskaan ollut kenellekään. Mutta ihmisten kanssa olo on pahantahtoisia ja ilkeää useimmiten. Samoin lastenkin kanssa. Eläimet ovat muuten epämiellyttäviä. Mies ja seksitön suhde on hyvä asia. On ihana olla omissa oloissaan ja puuhastella omia juttujaan. Voittaa ihmisseuran mennen tullen. Lukeminen, televisio, netti jne. Antaa paljon enemmän kuin ihmiset. Ihmiset ottavat yleensä kaiken. Pakollisissa kuvioissa saa sosiaalusenmittarin täyteen. Työ, opiskelu, kuntoilu jne. Vapaa-aikana on ihana olla rauhassa. Matkustella kaan en enää oikein tykkää, en jaksa sitä ihmisvilinää. Mieluummin menee mökille ja nauttii pilkkopimeistä öistä ja hiirenhiljaisuudesta. Nukkuu yönsä kuin tukki. Ulkoilee ja kävelee metsissä. Syö hyvin, saunoo ja rentoutuu kaikin tavoin. Ei ole ihmisiä ympärillä pyörimässä.
No, en ole minäkään koskaan halunnut miestä, lapsia tai häitä. Tämän tiesin jo 12-vuotiaana, kun ystävät alkoivat haaveilla noista asioista. Nyt olen jo60-vuotias nainen. Ja en vielä ole katunut päivääkään, kun joku kuitenkin kohta alkaa huolehtia, että sitten vanhana kadut. Lemmikkieläimiä oli nuorempana, mutta enää en halua niitäkään. Oma koti, oma lupa elää elämäänsä ja harrastaa ja matkustella ja tavata ystäviään. Ainoa asia joka vielä aikataulujani määräilee, on työ. Mutta eläkeikä jo häämöttää ja pian täysi vapaus.
Tulen ihmisten kanssa toimeen, mutta silti en jaksaisi ketään omassa elämässä. Enemmän ihminen tuo negatiivista kuin positiivista mukanaan. Yksi hienoimmista asioista on se, että ihminen ei yritä miellyttää muita, ja elää omaa elämää kuinka haluaa. Maailmas on liikaa ihmisiä, jotka elää muiden painostuksesta itselle sopimatonta elämää.