Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako asiakas esitellä itsensä ja sukulaisiasi kollegoillesi asiakaspalvelu tilanteessa?

Vierailija
24.06.2021 |

Vai pitäisikö työntekijän itse saada esitellä, jos haluaa esitellä?
Mitä ajattelet sellaisesta sukulais asiakkaasta, joka tulee työpaikallesi esittelemään ja puhumaan kollegallesi ilman sinun lupaa?

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi sanoa niille sukulaisillesi, että toivot heidän käyttäytyvän neutraalisti työpaikallasi?

Vierailija
42/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi sanoa niille sukulaisillesi, että toivot heidän käyttäytyvän neutraalisti työpaikallasi?

Mä sanoin että on mun yksityiselämä ja työelämä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sä olet sanomaan mistä kukakin sielunkumppaninsa löytää? Miksei sun työkaveri voisi olla sukulaisesi sielunkumppani?

Jos kollegasi kokee sukulaisesi käytöksen häiritsevänä, hän hoitaa itse asian työnantajanne ja/tai virkavallan kanssa.

Mun mielestä se nainen käyttäytyy kuin maailman omistaja. Vapaa ajalla kun mä näen sitä vaikka lenkillä, niin hän kysyy multa ihan tyhmiä, että miksi sä kävelet täällä, että miksi sä kävelet tuolla. Että eikö ole ihan tyhmää kävellä maantiellä ym. Kaikki mitä mä teen on ihan tyhmää. Hän ei ymmärrä miksi mä käyn lapissa vaeltamassa yksin, esimerkiksi.

Mä en tiedä missä mä saisin kävellä ja kenen kanssa

Ap

En tiedä miten tämä liittyy mihinkään. Se että sinä pidät tyyppiä ärsyttävänä ei tarkoita etteikö hän saisi asioida ravintolassa jossa sinä olet töissä.

Mun kollega sanoo sitä häiriköksi. Ap

No sehän ei edelleenkään ole sun ongelmasi millään lailla vaan kollegasi ja työnantajanne. Ääritapauksessa virkavallan.

Vierailija
44/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tuo sukulainen, niin soittaisin sille työnantajalle ja kysyisin, että oikeastiko teillä on sellainen sääntö, että tarjoilijoiden sukulaisia ei hyväksytä asiakkaiksi.

Vierailija
45/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tätä mä en ymmärrä kanssa, ettei voi käyttäytyä neutraalisti.

Jos mulla olisi omia lapsia, mä ajattelisin niiden etua ja pystyisin varmasti myös samaistumaan toisten lapsiin, että miltä se tuntuu jos menee toisten työpaikalle hölpöttämään hakemaan sielunkumppania. Kuka kuuntelee minua?...

Ap

Vierailija
46/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta aloitusta tästä samasta asiasta vielä ajattelit tehdä?

Ymmärisikö joku mitä aloituksessa luki?

Vierailija
47/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ihan oikeasti sitä mieltä että lähisukulaisten on ok mennä työpaikalle ja käynnistää moottoriturpa? Ja sitten mä joudun kuuntelemaan valitukset.

Ap

Vierailija
48/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on käyty läpi myös mun edelliset työpaikat. Mä en ymmärrä miksi se nainen haluaa puhua mun menneisyydestä. Puhuisi mun kanssa.

Ap

Vierailija
49/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämä nainen on mielnterveysongelmainen. Harhakuvitelmiahan nuo, kun vierasta ihmistä lähestynään noin vain ja pidetään jonain sielunkumppanina.

Muistelen, että aikaisemmin kirjoitit, että halaileekin tätä työkaveria. Sehän on ehdoton ei näin korona-aikana. Voin kuvitella sinun ja työkaverisi ahdistuksen.

Vierailija
50/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on käyty läpi myös mun edelliset työpaikat. Mä en ymmärrä miksi se nainen haluaa puhua mun menneisyydestä. Puhuisi mun kanssa.

Ap

Saako kysyä että onko sulla yleensä vaikeuksia hahmottaa ja ymmärtää sosiaalisia tilanteita ja muiden käytöstä?

Onko sun menneisyydessä tai nykyisessä elämässä jotain piiloteltavaa jota yrität kätkeä työkavereiltasi?

Nuo ovat meinaan ihan normaaleja small talk-tyyppisiä aiheita muille ihmisille. Jos sua ahdistaa tilanne, voit kuitenkin hyvin sanoa sukulaiselle toivovasi ettei sinuun liittyvistä asioista keskusteltaisi työpaikalla.

Vierailija
51/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja se tyyppi, joka aikoinaan kertoili kymmenien kommenttien verran Aino-mummon hiusneulasta? Silloinkaan kukaan ei missään vaiheessa saanut selville mistä oli kysymys, kun ulosanti oli niin sekavaa.

Vierailija
52/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi siltä, että ap:n suvussa on paljonkin ongelmia pääkopassa. AP:n teksteistä ei saa mitään selvää ja sukulaisetkin ovat samanlaisia.

Vierailija
53/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä loukkaantumiskulttuuri 😁

Vierailija
54/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tämä nainen on mielnterveysongelmainen. Harhakuvitelmiahan nuo, kun vierasta ihmistä lähestynään noin vain ja pidetään jonain sielunkumppanina.

Muistelen, että aikaisemmin kirjoitit, että halaileekin tätä työkaveria. Sehän on ehdoton ei näin korona-aikana. Voin kuvitella sinun ja työkaverisi ahdistuksen.

Juu se kollega sanoi, että aina halailee. Mä en ymmärrä semmoista. Ja miksi sen mies ei voi sanoa, ettei häiritä sukulaistyttöä +työkavereita.

Vierailija
55/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittaja se tyyppi, joka aikoinaan kertoili kymmenien kommenttien verran Aino-mummon hiusneulasta? Silloinkaan kukaan ei missään vaiheessa saanut selville mistä oli kysymys, kun ulosanti oli niin sekavaa.

Ei ole sama henkilö.

Ap

Vierailija
56/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon selkeästi nukkunut liian vähän, kun en ymmärrä tästä mitään 😳

Vierailija
57/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu se kollega sanoi, että aina halailee. Mä en ymmärrä semmoista. Ja miksi sen mies ei voi sanoa, ettei häiritä sukulaistyttöä +työkavereita.

Se nainen on 40vuotta vanhempi sitä mun kollegaa. Että mä en ymmärrä tätä sielunkumppani puhetta halailua

AP

Vierailija
58/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus muistuttaa etäisesti suomen kieltä. Melkein saa jotain vihiä aihealueesta mutta ei kuitenkaan.

Vierailija
59/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittaa samaan tapaan kuin ammattivalittaja.

Vierailija
60/99 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä se asia suoraan sukulaisesi kanssa. Oletko töissä jossain pikkukylän ainoassa ravintolassa? Se selittäisi kuvion. Sellaisessa paikassa pitää olla aika rento asenne ja hyvät sosiaaliset taidot ja antaa mennä kälätysten toisesta korvasta ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi