Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa: Miten selitän morsiammelleni?

Vierailija
19.06.2014 |

Nyt tarviisin hyviä neuvoja! Häät tulossa elokuussa ja olemme yhdessä säästäneet niihin lähes 7000 euroa rahaa usean vuoden ajan.

Tuleva vaimo on ollut vanhempiensa mökillä MM-kisojen ajan ja mun pitäisi mennä sinne tänään Juhannuksen viettoon. Ongelma on se, että ajattelin ilahduttaa tulevaa vaimoa isommalla hääbudjetilla pelaamalla vedonlyöntiä mm-kisojen ajan. Olen nyt nauttinut "poikamieselämästä" kotona ja rilluttelu meni vähän yli eli olen käytännössä hävinnyt kaikki säästömme pelaamalla kännissä kisoja netissä aivan järjettömillä summilla ja riskeillä. Tarkasti ottaen tilillä on jäljellä 220 euroa!

Keksikää joku nopeasti hyvä tapa/valhe, jolla pääsen tilanteesta ulos kuin koira veräjästä? Pää lyö aivan tyhjää ja viimeistään siinä vaiheessa kun palaamme mökiltä sunnuntaina koko homma paljastuu... eli nyt on kiire!

Ideoita?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:24"]

AV:n tavallisin neuvo rahapulmiin on tavaroiden myyminen Huuto.netissä, Torilla ja FB-kirppareilla. Sinullakin on varmasti kaikenlaista elektroniikkaa, josta irtoaa muutamia satasia. Auto? Moottoripyörä?

Häitä ei tietenkään tule, mutta joudut maksamaan tulevalle ex-naisystävällesi hänen osuutensa rahoista.

[/quote]

Tämä ei välttämättä ole juridisesti totta, jos tiliin on molemmilla käyttöoikeus. Moraalinen vastuu on erikseen.

Ihmiset ovat usein tämän tyyppisissä rahamöhläyksissä yllättävänkin anteeksiantavaisia, jos tosissaan anteeksi pyytää. Ja hakee apua, tai tosissaan muutoin näyttää että hauaa kantaa vastuunsa.

Vierailija
22/27 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:05"]

Eipä taida olla aito tarina, niin naisen kirjottama, ei miehet sano että pää lyö aivan tyhjää.

[/quote]

Mua aina huvittaa nämä, tunnen jokusen toimittajan tai muutoin paljon itseäni (nainen!) värikkäämpää kieltä käyttävää miehen. Ihan kateeksi käy joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas tymästi teit ap! oot varmaan tosi ylpeä itsestäsi!

ja vielä yrität peitellä mokaasi,, tollo.. onneksi häät peruuntuu kun nainen tajuaa millainen toope olet!

Vierailija
24/27 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täytä kukaan voi ottaa tosissaan. Pariskunta, joka on monta vuotta säästänyt melkein kymppitonnin ei muka olisi kaksi kk ennen häitä maksanut mitään hääasioita ja säilöisi rahoja tililla....just joo.

Vierailija
25/27 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan mietit tätä provoa?

Vierailija
26/27 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saat anteeksi, kun vetoat siihen, et yritit niin kovasti tienata teidän ihaniin häihin lisää rahaa!

Olethan romanttinen mies!

Vierailija
27/27 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa epäilen provoksi ja suorastaan "naiseni ei tiedä että olen jättänyt hänet" -tyypin kirjoittamaksi.

Jotain särkynyt sydän vs materia- todistettavaa hampaankolossa kenties.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme