En ole koskaan ollut humalassa. Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (14)
Hei vautsi! En halua kysyä mitään, mutta voin kertoa, ettet ole mitään kovin suurenmoista menettänyt, kun et ole ollut humalassa :)
Juovatko ystäväsi? Koetko että pääset "inside" juttuihin sisään vaikket juo?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:39"]Juovatko ystäväsi? Koetko että pääset "inside" juttuihin sisään vaikket juo?
[/quote]
Eivät ole mitään absolutisteja. Vanhemmiten kaveripiiri on muuttunut vähemmän dokaavaksi. Ehkä jotkut jutut menee ohi, mutta eipä se enää haittaa. Nuorempana vähän haittasi.
Juotko itse lainkaan, vai etkö vain juo humalaan asti? Oletko koskaan ollut vähällä juoda?
Minäkään en ole ollut koskaan humalassa, ja olen ylpeä siitä
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:55"]Juotko itse lainkaan, vai etkö vain juo humalaan asti? Oletko koskaan ollut vähällä juoda?
[/quote]
Joskus joudun pakollisen onnittelumaljan juomaan, mutta useinhan on pommacia. Olen maistellut juomia, mutta mikään ei ole ollut niin hyvää, että viitsisin sitä juoda paljoa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:55"]Juotko itse lainkaan, vai etkö vain juo humalaan asti? Oletko koskaan ollut vähällä juoda?
[/quote]
Joskus joudun pakollisen onnittelumaljan juomaan, mutta useinhan on pommacia. Olen maistellut juomia, mutta mikään ei ole ollut niin hyvää, että viitsisin sitä juoda paljoa.
[/quote]
Kokeilepa mojitoa. ;)
Mikä juovissa ihmisissä on ärsyttävintä?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:57"]Minäkään en ole ollut koskaan humalassa, ja olen ylpeä siitä
[/quote]
Siitä saa olla ylpeä, hieno homma! Ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:05"]Mikä juovissa ihmisissä on ärsyttävintä?
[/quote]
Jutut tietyssä vaiheessa, kännitilitykset, oksentaminen ja muu sotkeminen.Ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:05"]Mikä juovissa ihmisissä on ärsyttävintä?
[/quote]
Jutut tietyssä vaiheessa, kännitilitykset, oksentaminen ja muu sotkeminen.Ap
[/quote]
Niin ja seksisekoilut. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 20:55"]Juotko itse lainkaan, vai etkö vain juo humalaan asti? Oletko koskaan ollut vähällä juoda?
[/quote]
[/quote]
Kokeilepa mojitoa. ;)
[/quote]
Minä taas olen juonut ja palkon olenkin. Ennen raitistumistani minulle kelpasi kaikki missä vain oli vähänkin alkoholia. Kaikki paitsi mojito.