Puhelimen lataus autossa?
Tulimme vuokra mökille. Kun saavuimme Keski-Suomen Myrskyn takia sähköt pois päältä. Voiko autossa ladata puhelinta?
Kommentit (262)
Mun autossa on sisätilanlämmitintä varten samannäköinen pistorasia kuin kotona sisälläkin. Sitten on 12 v pistoke ja tupakansytytin, näihin tarvitsee sovittimen eli autossani on kolme paikkaa, johon voisin tökätä puhelimen lataukseen. Puhelimen lataaminen ei onnistu, jos auto ei ole käynnissä: auto katkaisee automaattisesti virran syötön, kun auton sammuttaa. Auto vm -07. Puolison auto vm. -17 tekee samoin.
Mulla on aina autossa mukana autolaturi kännykälle. Ajomatkalla helppo huolehtia, että virtaa on jos tarviikin mapsia tai pitää soittaa joku apuun.
Haluaisin vastata, mutta mulla ei ole sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Voi jos sulla on autolaturi. Autosta riippuen se laitetaan kiinni 12v "tupakansytytin" koloon taikka usb piuha tms. Auton pitää olla käynnissä, sammutettu parkissa oleva auto ei mitään lataa.
Kyllä mun auto lataa jos ei moottori käynnissä mutta sen verran virtaa että esim radio toimisi. Olen blondi, en tiedä miksi tuota tilaa sanotaan kun virta-avainta on käännetty sen verran. Akkukin on kestänyt tuon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jos sulla on autolaturi. Autosta riippuen se laitetaan kiinni 12v "tupakansytytin" koloon taikka usb piuha tms. Auton pitää olla käynnissä, sammutettu parkissa oleva auto ei mitään lataa.
Kyllä mun auto lataa jos ei moottori käynnissä mutta sen verran virtaa että esim radio toimisi. Olen blondi, en tiedä miksi tuota tilaa sanotaan kun virta-avainta on käännetty sen verran. Akkukin on kestänyt tuon.
Lisään vielä, 14 vuotta vanha yaris. Tosin sähköttömällä mökillä mukana aina myös 1-2 varavirtalähdettä puhelimelle.
Lataa puh autossa ihan normaalisti. Kyllä se toimii. Ihan samoin kuin aina.
Miksi teet tästä niin ison numeron?
Oliko tämä joku päivän uutinen sinulle?!
iha ok mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D
Jos sähköautosi akku on tyhjä, niin voithan aina yrittää työntää sen käyntiin!