Puhelimen lataus autossa?
Tulimme vuokra mökille. Kun saavuimme Keski-Suomen Myrskyn takia sähköt pois päältä. Voiko autossa ladata puhelinta?
Kommentit (262)
Miksi Helsingin keskellä kulkee juna?
Itse yleensä laitan luurin Qi-laturikoloon. Toki löytyy myös kiinteitä USB-outleteja useampi.
Vierailija kirjoitti: Miksi Helsingin keskellä kulkee juna?
Junantuomia varten.
Hys! Tästä ei puhuta! t: kissojen ylipäällikkö
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sähköautossa takapenkille ihan kunnon sähköpistoke niin kuin kotona seinässä. Pystyy lataamaan läppärit, puhelimet, keittää kahvin, käyttää mikroa jne.
Ja mulla on sellainen pistoke vuoden 2005 passatissa.
Manalan trollit olleet oikein urakkahommissa
Vierailija kirjoitti:
Voi jos sulla on autolaturi. Autosta riippuen se laitetaan kiinni 12v "tupakansytytin" koloon taikka usb piuha tms. Auton pitää olla käynnissä, sammutettu parkissa oleva auto ei mitään lataa.
Lataahan se kun vaan virtaa tulee sytkäriin. Minkä moottorin käynnistäisit asuntovaunussa puhelimen latauksen ajaksi? Samanlainen akku siellä on kun autossakin.
En ole koskaan tavannut tuollaista miestä
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset puhelinta mökillä? Siellä eletään, eikä näpelöidä kännyä.
Mitä jos sattuu jotain ja tarvitsisi soittaa häkeen? Jos akku on loppu, niin soittaminen on aika helvetin haastavaa, eikä kaikilla ole mökkinaapureita jotka voisivat auttaa.
Brändäysaikakauden ongelmia. Laita laitteet kiinni ja käy kävelyllä.
Voisitko vastata kysymyksiin? AP
Vierailija kirjoitti:
Vain museoautoista puuttuu usb-liitin.
Joistain autoista puuttuu vieläkin tupakansytytin... Omiin autoihin olen asentanut invertterin jotta saa ladata akkukoneiden akkuja, aina ei työmailla ole sähköjä.
Mitä hittoo tää nyt oikein on? :D