Ei jumalauta että mä vihaan veljeni vaimoa.
Tuli mieleen kun luin jotain vanhaa samantyylistä ketjua täältä.
En tiedä miten se onkin sellainen käärme, käännyttänyt veljeni omaa sukuaan vastaan (siis meitä). Koskaan ei sieltä suunnasta oma-aloitteisesti pyydetä kylään taikka ehdoteta tapaamista tms. Itse jos ehdottaa saa kuunnella ties mitä tekosyitä miksi ei nyt käy, ekä oikeestaan ens viikollakaan, eikä kyllä itseasiassa loppuvuonnakaan. En ymmärrä mitä pahaa olemme tälle naiselle tehneet. Päinvastoin. Aina on yritetty jutella ja saada kotoisa, rento fiilis aikaiseksi jos jossain on nähty. Fcebookissa ollaan kavereita ja poikkeuksetta tykkäilen hänen päivityksistään jne. Missä vika? Mitään suoraa vastausta ei ole koskaan saatu, ympäripyöreää lätinää ja tekosyitä tekosyiden päälle.
Itse olen siinä pisteessä vittuuntumiseni kanssa, että en tosiaan jaksaisi enää edes yrittää. Välit ovat viilenneet niin paljon veljenkin kanssa, että en usko niiden ihan heti lämpiävän, ainakaan sellaisiksi kuin olivat ennen tätä vaimon temppuilua.
Kohtalotovereita?
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 11:01"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:52"]
Tykkään veljestäni tosi paljon ja ollaan aina oltu läheisiä. En tajua miten seon lähtenyt mukaan tuohon. Tiedän et tosi rakastunut on naiseen mutta jos nainen laittaa valitsemaan perheensä tai hänet niin valitsee naisen.
[/quote]
Onko veljesi aikuinen? Jos on, millä perusteella te olette hänen perheensä ja hänen puolisonsa ei ole?
[/quote]
Tyhmä kysymys. Meitä on isä, äiti, siako ja veli = perhe. vai tarkottako jos seurustelee aikuisena, lapsuudenaikainen perhe lakkaa olemasta.
Jos sun mielestä sairas ja tahallinen välienpilaaminen, manipulointi ja valehtelu on ok, en ymmärrä sinua ja kaltaisiasi.
[/quote]
Kommentoin vain sitä kohtaa, jonka lainasin. Tietenkin manipulointi ja valehtelu on törkeää. Veljesi tekee vähän muutakin kuin seukkaa, jos kyse on avovaimosta. Vai kutsuvatko vanhempasikin omia sisaruksiaan perheekseen? Ovatko setiesi/enojesi/tätiesi lapsetkin vanhempiesi perhettä? Vai ovatko vain vanhempasi perhettä ja serkkusi ovat "tyttöjä ja poikia, jotka valitaan ennemmin kuin perhe"? Ihan vain selvennykseksi kyselen. Kuinka vanhoja olette?
[/quote]
No jos asuvat yhdessä ja seurustelevat kolmatta vuotta, ikää on 35 ja avokkinsa 41. Veljeni on nuorempi. Miksi sitten tartut lillukanvarsiin etkä kommentoi koko viestiä?
[/quote]
Ei se ole mikään lillukanvarsi vaan nimenomaan olennainen asia, jos ihmetellään, että veli valitsee perheensä sijaan "naisen". Millä perusteella sinä ja vanhempanne olette veljesi perhe, mutta tämä avovaimo ei ole?
Ihme pelleilyä jäädä roikkumaan lapsuuden perheeseen. :D
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:52"]
Tykkään veljestäni tosi paljon ja ollaan aina oltu läheisiä. En tajua miten seon lähtenyt mukaan tuohon. Tiedän et tosi rakastunut on naiseen mutta jos nainen laittaa valitsemaan perheensä tai hänet niin valitsee naisen.
[/quote]
Onko veljesi aikuinen? Jos on, millä perusteella te olette hänen perheensä ja hänen puolisonsa ei ole?
[/quote]
Tyhmä kysymys. Meitä on isä, äiti, siako ja veli = perhe. vai tarkottako jos seurustelee aikuisena, lapsuudenaikainen perhe lakkaa olemasta.
Jos sun mielestä sairas ja tahallinen välienpilaaminen, manipulointi ja valehtelu on ok, en ymmärrä sinua ja kaltaisiasi.
[/quote]
Olisi tähänkin väitteeseen hyvä kuulla toisen osapuolen kanta... Vai että ihan sairas manipulointi. Alkaa käydä selväksi miksi veljesi vaimo ei halua olla tekemisissä kanssasi.
[/quote]
No en ole nähnyt veljeäni yli kahteen vuoteen. Ei myöskään tullut lapseni ristiäisiin koska olen pyytänyt joskus vasaraa lainaksi ja se oli sopimatonta sillä hetkellä. Olen kerran myös soittanut törkeästi kesken ravintolaillallisen tietämättäni. Kerran pyysin automekaanikko veljeltäni apua puhelimitse kun auto ei startannut, se oli törkeää hyväksikäyttöä ja sain avovaimoltaan laskun tekstiviestitse kun olin ammatti-ihmisen aikaa ilmaiseksi tuhlannut. Näitä on lukemattomia muita samankaltaisia tapahtumiakun minä typerys en ole tajunnut mikä on sopivaa ja mikä ei.
Ja todellakin olen surullinen että olen rakkaanveljeni moiselle tyrannille menettänyt. Ihan sama mitä siitä sinä tai muut on mieltä.
Onneksi omilla ja miehen sisaruksilla on kaikilla oma elämä, kaikki aika menee ympäri suomea omien lasten harrastuksissa, eikä tarvitse seurailla toisten perheiden elämää ja vihata muita ihmisiä!
Pelottava ihminen olet ap. Varmasti myös työpaikallasi vaadit kaikkia leikkimään kanssasi ja naapuritkaan tuskin saavat rauhassa olla!
Joo, lapsuuden perhe ei ole se aikuisen perhe sen jälkeen, kun aikuinen on valinnut puolison.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 11:13"]Ihme pelleilyä jäädä roikkumaan lapsuuden perheeseen. :D
[/quote]
Niin minustakin. Sitä kuitenkin tapahtuu paljon ja usein juuri siskot jäävät kiinni veljiinsä. Minun teoriani on että teinipojan myllerrysten jälkeen sisko ja veli lähentyvät, sisko ihailee veljeään patriarkkaaisella kunnioituksella. On ylpeä siitä että hänellä on ihana veli ja välit ovat niin loistavat. Sitten yhtäkkiä kuvioon astuu mukaan uusi NAINEN. Hui kauhistus! Veljellä ei olekaan yhtäkkiä enää aikaa istuskella siskonsa kanssa kahvilassa ja rupatella puhelimessa niitä näitä. Sisko alkaa joko heti vihata veljen naista, tai yrittää ensin kaveerata myös tämän kanssa. Veljen puolisolle sisko taas on ilmaa rakastumisvaiheessa, joka aiheuttaa lisää kränää siskon mieleen. Hänen käytöksensä muuttuu vieläkin omistavammaksi veljeään kohtaan. Noidankehä on valmis. Tietenkin asiat voivat mennä toisinkin, tämä on kärjistetty teoria.
Ei teinipojan vaan teiniajan myllerrysten.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 11:19"]Pelottava ihminen olet ap. Varmasti myös työpaikallasi vaadit kaikkia leikkimään kanssasi ja naapuritkaan tuskin saavat rauhassa olla!
[/quote]
Ok. En nyt kyllä yhtään ymmärrä mistä tämän repäsit. Mulla on paljon ystäviä, ilman että ketään olen pakottanut leikkimään mun kanssa. :D Yleensä myös tulen hyvin toimeen lähes kaikkien kanssa. Tää on mulle ihan uus tilanne, olla ns tukkanuottasilla, ja vielä lähisukuun kuuluvan ihmisen kanssa.
Hei, minunkos käly sielä kirjottelee! Terve terve! Aloittelit just vissiin kesäloman, tuskin nähdään ihan face to face (u know) mutta toivotaan että aurinko paistaa sinne sunkin risukasaasi! :) Kesäterkuin veljesi vaimo.
Asia ei varmaan ole sen kummoisempi, että veljesi vaimoineen tuntee olonsa "kotoisammaksi" jonkun muun ystäväpariskunnan tai perheen kanssa. Saman perheen sisaruus ei takaa samanhenkisyyttä aikuisena. En minäkään viihdy äitini seurassa, siskoni kyllä. Elämät ovat sen verran erilaiset että ei ole tarpeeksi samoja asioita jaettavava. Käytän aikani muihin ihmisiin.
Älä ihmeessä analysoi facebookista yhtään mitään, höhlä. Sillä ei ole mitään merkitystä tykkääkö vai eikö sukulaisen päivityksistä. Eikä edes tarvitse tykätä kaikesta, ymmärrätkö.
Sinun veljesi vaimon ei tarvitse tykätä teistä. Hän hoitaa asian hienotunteisesti/ hyvin: hän ei teitä loukkaa tai hauku.
Ei kälyä saa haukkua. Se tekee susta ripustautuvan sekaantujan joka ei tajua ettei veljesi kaipaa sinua elämäänsä.
tämän on av minulle opettanut.
Luepa ap tuo kirjoittamasi otsikko, niin ymmärrät, miksei veljesi vaimo halua olla tekemisissä kanssasi.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 11:11"]Kannattaa tarkastella vähän sitä omaakin käyttäytymistä jos joku ei halua tulla kylään koskaan. Oletko itse huomaamattasi ärsyttävä. Tuomitsetko veljen perheen tekemisIä huomaamattasi. Ei kannata veljen puolisoa yksinään syyttää. Veli tekee ihan itse omat ratkaisunsa.
[/quote]
Olen yrittänyt olla mukava ja ystävällinen veljeni vaimolle. Olen koittanut tehdä kaikkeni, että tulisimme toimeen.
Valitettavasti minunkin kupillani on reunat ja me ylittyy siinä vaiheessa kun mulle laitellaan vittuilevaa tekstiviestiä, soitetaan haukkumispuheluita aivan turhista asioista yms.
Veljeni tämä nainen on manipuloinut täysin omiin uskomuksiinsa ja mähän olen vain aivopesty pikkukakara joka ei ymmärrä elämästä mitään.
Olen yrittänyt hyvällä ja olen yrittänyt pahalla. Enää en edes pyytele heitä käymään luonani. Sillä eukolla kun ei ole asiaa luokseni ikinä. Veljeni on aina lämpimästi ja sydämellisesti tervetullut luokseni, vaimonsa ei.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:42"]
En tiedä miten se onkin sellainen käärme, käännyttänyt veljeni omaa sukuaan vastaan (siis meitä). Koskaan ei sieltä suunnasta oma-aloitteisesti pyydetä kylään taikka ehdoteta tapaamista tms. Itse jos ehdottaa saa kuunnella ties mitä tekosyitä miksi ei nyt käy, ekä oikeestaan ens viikollakaan, eikä kyllä itseasiassa loppuvuonnakaan. En ymmärrä mitä pahaa olemme tälle naiselle tehneet. Päinvastoin. Aina on yritetty jutella ja saada kotoisa, rento fiilis aikaiseksi jos jossain on nähty. Fcebookissa ollaan kavereita ja poikkeuksetta tykkäilen hänen päivityksistään jne. Missä vika? Mitään suoraa vastausta ei ole koskaan saatu, ympäripyöreää lätinää ja tekosyitä tekosyiden päälle.
Itse olen siinä pisteessä vittuuntumiseni kanssa, että en tosiaan jaksaisi enää edes yrittää. Välit ovat viilenneet niin paljon veljenkin kanssa, että en usko niiden ihan heti lämpiävän, ainakaan sellaisiksi kuin olivat ennen tätä vaimon temppuilua.
Kohtalotovereita?
[/quote]
Oletko siis itse sinkku, vai tekisikö mielesi päästä vatkaamaan veljesi vaimon vittua?
Antakaa olla. Älkää olko yhteydessä. Ja se, että päivittäin seuraat hänen facebookia on hiukan ahdistavaa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 11:51"]
Kohtalotovereita?
[/quote]
Oletko siis itse sinkku, vai tekisikö mielesi päästä vatkaamaan veljesi vaimon vittua?
[/quote]
Koska jos olet sinkku ja olisit veljeni, niin mitä helvettiä sinun tarvitsee olla tekemisissä minun vaimoni kanssa? Hanki oma...
Se on mustasukkanen se veljesi vaimo sinusta.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 11:51"]
Kohtalotovereita?
[/quote]
[/quote]
Koska jos olet sinkku ja olisit veljeni, niin mitä helvettiä sinun tarvitsee olla tekemisissä minun vaimoni kanssa? Hanki oma...
[/quote]
Haha aivan loistava pointti! Veljesten suhtautuminen voisi olla juuri tuo, kun taas siskot marisevat ettei veli enää soita kun sen vaimo manipuloi ja on syypää kaikkeen pahaan ;)
Mitä hittoa?