Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jumalauta että mä vihaan veljeni vaimoa.

Vierailija
19.06.2014 |

Tuli mieleen kun luin jotain vanhaa samantyylistä ketjua täältä.

En tiedä miten se onkin sellainen käärme, käännyttänyt veljeni omaa sukuaan vastaan (siis meitä). Koskaan ei sieltä suunnasta oma-aloitteisesti pyydetä kylään taikka ehdoteta tapaamista tms. Itse jos ehdottaa saa kuunnella ties mitä tekosyitä miksi ei nyt käy, ekä oikeestaan ens viikollakaan, eikä kyllä itseasiassa loppuvuonnakaan. En ymmärrä mitä pahaa olemme tälle naiselle tehneet. Päinvastoin. Aina on yritetty jutella ja saada kotoisa, rento fiilis aikaiseksi jos jossain on nähty. Fcebookissa ollaan kavereita ja poikkeuksetta tykkäilen hänen päivityksistään jne. Missä vika? Mitään suoraa vastausta ei ole koskaan saatu, ympäripyöreää lätinää ja tekosyitä tekosyiden päälle.

Itse olen siinä pisteessä vittuuntumiseni kanssa, että en tosiaan jaksaisi enää edes yrittää. Välit ovat viilenneet niin paljon veljenkin kanssa, että en usko niiden ihan heti lämpiävän, ainakaan sellaisiksi kuin olivat ennen tätä vaimon temppuilua.

Kohtalotovereita?

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:44"]Anna ihmisten olla rauhassa. Jos he eivät halua olla tekemisissä, he eivät ole tekemisissä. Ethän sinä voi vaatia ketään viihtymään seurassasi.

[/quote]

Ei mua harmita se että tähän kälyyni ei varmasti koskaan tule mitään läheisempää suhdetta. Pidin kuitenkin veljeäni aina läheisenä ihmisenä ja vietettiin jonkun verran aikaa yhdessä ennen kuin tilanne meni tälläiseksi. No, kai se on vaan annettava olla.

Vierailija
22/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sun veli tee valintansa loppujenlopuksi ihan itse, joten turha sitä sen vaimoa on laittaa kaiken syypääksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vihaa minua. En minäkään vihaa sinua. Mies on tehnyt omat valintansa siitä läheisyydestänne. On aika elää symbioosissa lapsuudenperheen kanssa, ja on aika erota lapsuudenperheestään ja muodostaa oma perhe. Se on luonnonlaki.

Vierailija
24/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama täällä. Ymmärtäisin tilanteen jos veljen avovaimo ei meistä pidä, vaan haluaa olla etäällä. Fine. Mutta en hyväksy sitä manipulointia ja valehtelua ja negatiivisyyden määrää. Soittelee juovuksissa ja puhuu "veljeni puolesta".. Joka on yövuorossa eikä edes tiedä et avokkinsa soittaa. Mä olen kysynyt jotain pientä remonttiin liittyvää asiaa ja se on paisuteltu ihan uusiin svääreihin ja valehdeltu mun sanomiset. Tyyliinvasaraa pyydän lainaksi niin kohta onkin koko remontti heidän tehtävä ja maksettava mulle :D

Tykkään veljestäni tosi paljon ja ollaan aina oltu läheisiä. En tajua miten seon lähtenyt mukaan tuohon. Tiedän et tosi rakastunut on naiseen mutta jos nainen laittaa valitsemaan perheensä tai hänet niin valitsee naisen.

Vierailija
25/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:49"]

Älä vihaa minua. En minäkään vihaa sinua. Mies on tehnyt omat valintansa siitä läheisyydestänne. On aika elää symbioosissa lapsuudenperheen kanssa, ja on aika erota lapsuudenperheestään ja muodostaa oma perhe. Se on luonnonlaki.

[/quote]

Vahingossa yläpeukutin tätä, piti alapeukuttaa. 

Vierailija
26/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:52"]

Tykkään veljestäni tosi paljon ja ollaan aina oltu läheisiä. En tajua miten seon lähtenyt mukaan tuohon. Tiedän et tosi rakastunut on naiseen mutta jos nainen laittaa valitsemaan perheensä tai hänet niin valitsee naisen.

[/quote]

Onko veljesi aikuinen? Jos on, millä perusteella te olette hänen perheensä ja hänen puolisonsa ei ole?

Vierailija
27/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:49"]Älä vihaa minua. En minäkään vihaa sinua. Mies on tehnyt omat valintansa siitä läheisyydestänne. On aika elää symbioosissa lapsuudenperheen kanssa, ja on aika erota lapsuudenperheestään ja muodostaa oma perhe. Se on luonnonlaki.

[/quote]

En nyt todellakaan ole vaatinut veljeäni mihinkään symbioosiin kanssani :D ikävöin vain häntä, vähän niinkuin ystävää jota ei ole aikoihin tavannut. Enne juteltiin useamman kerran viikossa puhelimessa ja kahviteltiin välillä toistemme kodeissa jne, niinkuin nyt aikuiset sisarukset tekee. Tai teki - tässä tapauksessa. Kun veljeni tapasi vaimonsa, oletin että noniin kiva juttu, pääsee tutustumaan suvun uuteen jäseneen jne. Mutta kappas, ei se ihan niin mennytkään. Ja selvennys vielä, minullakin on mies, että en mitenkään ole ripustautunut veljeni helmoihin tms.

Vierailija
28/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän ne on usein siskoja, jotka vihaavat sisaruksen puolisoa? Harvemmin veli valittaa että siskon mies käärme on "ryöstänyt" ihanan sisaruksen ja nyt ei nähdä enää niin paljon kuin ennen tuota kurjaa uutta puolisoa?

Vierailija
29/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljeni vaimo on ihan samanlainen. Tekosyitä tekosyiden perään miksi ei voi tulla käymään meillä yhden kerran 10 vuodessa. Olen itse käynyt veljeni ja hänen nirppisvaimonsa luona useaan otteeseen, mutta vastavierailua ei ole tullut.

Ehkäpä suurin syy taitaa tälle eukolle olla se, että veljeni suku on hänen silmissään idiootteja maalaisjuntteja. Hänhän kun on niin viisas, tietää aivan kaikesta kaiken aina ja hänhän on sentään pääkaupunkiseudulta syntyjään, niin muuthan on väkisinkin idiootteja juntteja. Jopa veljeni kelpasi vain siksi, että se on asunut jo reilun 10 vuotta pääkaupungissa.

En enää ees jaksa pyydellä kylään niitä, kun tiedän, ettei ne tule. Ei edes veljeni yksin.

Loukkaa ihan törkeän paljon niiden käytös ja haluaisin vain edes kerran saada veljeni kylään luokseni. Mutta koska se on liikaa pyydetty, niin eläkööt elämänsä sitten vaimonsa kanssa kaksistaan.

Vierailija
30/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:49"]Älä vihaa minua. En minäkään vihaa sinua. Mies on tehnyt omat valintansa siitä läheisyydestänne. On aika elää symbioosissa lapsuudenperheen kanssa, ja on aika erota lapsuudenperheestään ja muodostaa oma perhe. Se on luonnonlaki.

[/quote]

En nyt todellakaan ole vaatinut veljeäni mihinkään symbioosiin kanssani :D ikävöin vain häntä, vähän niinkuin ystävää jota ei ole aikoihin tavannut. Enne juteltiin useamman kerran viikossa puhelimessa ja kahviteltiin välillä toistemme kodeissa jne, niinkuin nyt aikuiset sisarukset tekee. Tai teki - tässä tapauksessa. Kun veljeni tapasi vaimonsa, oletin että noniin kiva juttu, pääsee tutustumaan suvun uuteen jäseneen jne. Mutta kappas, ei se ihan niin mennytkään. Ja selvennys vielä, minullakin on mies, että en mitenkään ole ripustautunut veljeni helmoihin tms.

[/quote]

No kyllä tuo useamman kerran viikossa kuulostaa jo ripustautumiselta.

Vierailija
31/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:52"]

[/quote]

Onko veljesi aikuinen? Jos on, millä perusteella te olette hänen perheensä ja hänen puolisonsa ei ole?

[/quote]

Tyhmä kysymys. Meitä on isä, äiti, siako ja veli = perhe. vai tarkottako jos seurustelee aikuisena, lapsuudenaikainen perhe lakkaa olemasta.

Jos sun mielestä sairas ja tahallinen välienpilaaminen, manipulointi ja valehtelu on ok, en ymmärrä sinua ja kaltaisiasi.

Vierailija
32/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kotona verhot aina kiinni, kun vihaan kaikkia ja kaikkea! Vihaan nähdä lintuja ikkunasta, vihaan kukkia, puita ja ruohoa !!! Vihaan naapureita, vihaan aurinkoa, vihaan polkupyöriä !! VIHAAN !!!!

Vierailija
33/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama tilanne, mutta en mitä ketään vihaa. Harmittaa kun he eivät hankkineet lasta (käly ei halua lapsia) eivätkä olla missään tekemisissä meidän perheen kanssa. Veljeni joskus piipahtaa äidilläni. Itse en ole veljeä tai hänen vaimoaan nähnyt vuosiin. Oma lapseni tuskin tunnistaisi ko. ihmisiä jos kadulla näkisi. Tämä harmittaa lähinnä lapsen takia, suku on muutenkin pieni ja sitten kun niiden vähienkään kanssa ei voi olla tekemisissä. Ja koskaan ei ole mitään riitaa tms. ollut. Veljeni kuitenkin kyläilee hänen ison sukunsa luona, mutta käly ei meidän suvun kanssa. No, kai me sitten ollaan ihan kamalia.

Vierailija
34/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:49"]Älä vihaa minua. En minäkään vihaa sinua. Mies on tehnyt omat valintansa siitä läheisyydestänne. On aika elää symbioosissa lapsuudenperheen kanssa, ja on aika erota lapsuudenperheestään ja muodostaa oma perhe. Se on luonnonlaki.

[/quote]

[/quote]

No kyllä tuo useamman kerran viikossa kuulostaa jo ripustautumiselta.

[/quote]

Noh. Sanottakoon nyt vielä se, että se yhteydenpito ei ollut yksipuolista niihin aikoihin. Ja siis ei kahviteltu/tavattu viikottain, mutta puhelimessa saatettiin höpöttää ja vaihtaa kuulumiset, jutella vanhemmistamme (joista toisella aika heikko terveydentila ja huoli välillä suuri).

Mutta selvästi av:n mielestä minä tässä olen se idiootti kun kuvittelin että veljensä kanssa voi olla tekemisissä senkin jälkeen kun hän perustaa oman perheen. Oletteko te vastaajat kenties just tälläsiä kälyjä, että kaikki on pois teiltä. Itse olen todella läheinen oman mieheni siskon kanssa, eikä kävisi pienessä mielessäkään ruveta nakkelemaan niskoja sen puolen suvulle.

Vierailija
35/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:52"]

[/quote]

[/quote]

Tyhmä kysymys. Meitä on isä, äiti, siako ja veli = perhe. vai tarkottako jos seurustelee aikuisena, lapsuudenaikainen perhe lakkaa olemasta.

Jos sun mielestä sairas ja tahallinen välienpilaaminen, manipulointi ja valehtelu on ok, en ymmärrä sinua ja kaltaisiasi.

[/quote]

Kommentoin vain sitä kohtaa, jonka lainasin. Tietenkin manipulointi ja valehtelu on törkeää. Veljesi tekee vähän muutakin kuin seukkaa, jos kyse on avovaimosta. Vai kutsuvatko vanhempasikin omia sisaruksiaan perheekseen? Ovatko setiesi/enojesi/tätiesi lapsetkin vanhempiesi perhettä? Vai ovatko vain vanhempasi perhettä ja serkkusi ovat "tyttöjä ja poikia, jotka valitaan ennemmin kuin perhe"? Ihan vain selvennykseksi kyselen. Kuinka vanhoja olette?

Vierailija
36/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäis olevan veljien vaimoja aika paljon linjoilla :D

Vierailija
37/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olisi tähänkin väitteeseen hyvä kuulla toisen osapuolen kanta... Vai että ihan sairas manipulointi. Alkaa käydä selväksi miksi veljesi vaimo ei halua olla tekemisissä kanssasi.

Vierailija
38/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni raivostuttaa miehen tuppaava suku. Joka vkl pitäisi olla miehen siskojen lasten synttäreillä tai joku muu tapaaminen. Siis niiden kanssa pitäisi olla aina. Jokseenkin rasittavaa, vaikka ihan kivoja ihmisiä ovatkin. Mutta ah, niin sukurakkaita....

Vierailija
39/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 11:01"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kommentoin vain sitä kohtaa, jonka lainasin. Tietenkin manipulointi ja valehtelu on törkeää. Veljesi tekee vähän muutakin kuin seukkaa, jos kyse on avovaimosta. Vai kutsuvatko vanhempasikin omia sisaruksiaan perheekseen? Ovatko setiesi/enojesi/tätiesi lapsetkin vanhempiesi perhettä? Vai ovatko vain vanhempasi perhettä ja serkkusi ovat "tyttöjä ja poikia, jotka valitaan ennemmin kuin perhe"? Ihan vain selvennykseksi kyselen. Kuinka vanhoja olette?

[/quote]

No jos asuvat yhdessä ja seurustelevat kolmatta vuotta, ikää on 35 ja avokkinsa 41. Veljeni on nuorempi. Miksi sitten tartut lillukanvarsiin etkä kommentoi koko viestiä?

Vierailija
40/101 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tarkastella vähän sitä omaakin käyttäytymistä jos joku ei halua tulla kylään koskaan. Oletko itse huomaamattasi ärsyttävä. Tuomitsetko veljen perheen tekemisIä huomaamattasi. Ei kannata veljen puolisoa yksinään syyttää. Veli tekee ihan itse omat ratkaisunsa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi