Laihdunko näin 10kg seitsemässä viikossa?
Aamupala:
30gr kaurahiutaleita veteen
omena/banaani/muu hedelmä
max 120 kaloria
Lounas:
1dl pastaa/1 peruna
puoli lautasta salaattia
1/4 jotain lihaa
max 300 kaloria
Välipala:
1dl rasvatonta jugurttia hedelmän kanssa
max 200 kaloria
Päivällinen:
sama kuin lounas
max 300 kaloria
Iltapala:
hedelmä tai jugurttia
max 100 kaloria
Polttaisin minimissään 400 kaloria päivässä
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 16:55"]Ruokavaliosta puuttuu rasva. Proteiiniakin saanet niukasti. Dieetti olisi hyvin niukkakalorinen ja nekin kalorit on minusta tuhlattu turhaan. Lähtöpaino ja pituus olisi muuten kova sana. Jos haluat muuttaa kehosi koostumusta niin, että rasvan osuus kasvaa ja lihaksen vähenee, tuo on ihan hyvä dieetti.
Ainakin aamupalan kalorit on minusta laskettu väärin, puuro on jo 100 kaloria, banaani tai omena yli 20 kaloria.
[/quote]
Puuroni koostuu 2 rkl kaura tai ruishiutaleita
Ap
[/quote]
Oikeesti??
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:17"]No eihän se sitten ole 30 grammaa...
[/quote]
Hups
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:12"]
Aloita karppaus. Mä tiputin nopeasti kiloja niin...
[/quote]
Meinasin ehdottaa, mutta aloittaja haluaa laihtua syömällä mahd. huonosti. :)
Laihdutin kymmenisen vuotta sitten suunnilleen tuollaisella ruokavaliolla kahdessa kuukaudessa 9 kg. Tosin lämmintä ruokaa söin vain kerran päivässä, noista toisen voisit korvata vaikka salaatilla ja näkkärillä. Liikuin joka päivä puolisen tuntia, joko reipas kävelylenkki tai uinti tai hiihto. Lisäksi pyöräilin noin 4km:n työmatkan säällä kuin säällä. Lähtöpaino minulla oli 78kg, olen pitkä. Nälkään join aluksi lightlimuja ja vissyä, näin sain vatsalaukun pienenemään. Ei siis mitenkään utopinen suunnitelmasi ole minusta.
Vähän vastaavanlaisella ruokavaliolla olen tässä vedellyt ja laihtunut 1,5-2,5kg viikossa.
Aamu:
Kaurahiutaleita 45g + 100g marjoja + 100g raejuustoa
TAI
250g rahkaa + 100g marjoja + 10g vehnäleseitä
Lounas:
100g lihaa
200g kasviksia
25g raejuustoa
Välipala:
250g rahka + 100g marjoja
TAI
150g raejuusto + 100g mehukeittoa
Päivällinen:
Sama kuin lounas, välillä 40g (kuivana punnittu) pasta tai riisi.
Iltapala:
Sama kuin välipala.
Ruuan kanssa lorautan salaatin päälle vähän sitruunamaustettua oliiviöljyä ja lisäksi syön kalaöljytabletteja.
Ihan täysin ilman rasvaa ei kannata edes yrittää laihduttaa. Ja lähtöpaino oli 155cm/85kg
Ne laihdutetut kilot tulevat takuuvarmasti takaisin korkojen kanssa. Noin pientä syömistä ei kukaan jaksa loppuelämää. Jossain vaiheessa tulee tilanne, että ruokaa vedetään kaksin käsin nälissään.
Provo tai ei, en ymmärrä miksi joku haluaa kohdella kehoaan tuolla tavalla. Ensin kerätty kehoon painoa ja jos ei tiettyjä lääkkeitä, sairauksia tai raskautta oteta huomioon, yleensä paino on noussut epäterveellisillä elämäntavoilla ja sitten yhtäkkiä paino pitäisi saada romahtamalla alas jollakin ihmeen nälkäkuurilla.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:31"]
Provo tai ei, en ymmärrä miksi joku haluaa kohdella kehoaan tuolla tavalla. Ensin kerätty kehoon painoa ja jos ei tiettyjä lääkkeitä, sairauksia tai raskautta oteta huomioon, yleensä paino on noussut epäterveellisillä elämäntavoilla ja sitten yhtäkkiä paino pitäisi saada romahtamalla alas jollakin ihmeen nälkäkuurilla.
[/quote]
Olen normaalipainoinen, laihduttanut 15kg. Haluan laihtua toiset 15kg vielä.
ap
No eihän se sitten ole 30 grammaa...