Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdunko näin 10kg seitsemässä viikossa?

Vierailija
19.06.2014 |

Aamupala:
30gr kaurahiutaleita veteen
omena/banaani/muu hedelmä 
max 120 kaloria

Lounas:

1dl pastaa/1 peruna

puoli lautasta salaattia

1/4 jotain lihaa

max 300 kaloria

Välipala:

1dl rasvatonta jugurttia hedelmän kanssa

max 200 kaloria

Päivällinen:

sama kuin lounas

max 300 kaloria

Iltapala:

hedelmä tai jugurttia

max 100 kaloria

Polttaisin minimissään 400 kaloria päivässä

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:31"]

Provo tai ei, en ymmärrä miksi joku haluaa kohdella kehoaan tuolla tavalla. Ensin kerätty kehoon painoa ja jos ei tiettyjä lääkkeitä, sairauksia tai raskautta oteta huomioon, yleensä paino on noussut epäterveellisillä elämäntavoilla ja sitten yhtäkkiä paino pitäisi saada romahtamalla alas jollakin ihmeen nälkäkuurilla.

[/quote]

Olen normaalipainoinen, laihduttanut 15kg. Haluan laihtua toiset 15kg vielä. 

ap

[/quote]

Ai 30kg laihdutus yhteensä normaalipainoiselta? Vai ootko ollu ylipainoinen ja laihdutit 15kg ja nyt olet normaalipainoinen ja haluat laihtua vielä 15kg?

Vierailija
2/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorit on laskettu oudosti, esim. puurossa on yli 200 kcal, keskikokoisessa banaanissa jo yli 100 kcal. Noilla ilmoittamillasi kalorimäärillä jos pysyisit niin kyllä laihtuisit mutta minusta vähän liian tiukalle vedetty, yleensähän ollaan sitä mieltä että alle 1200 kcal ei saa pudota, ja sulla tulee syömisistä vain vähän yli 1000 kcal.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tää on provo tai sitten aloittaja on kyllä muun avun tarpeessa. :(

Vierailija
4/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaminen on ihan matikkaa. Jos tuosta tulee vajetta päivää kohti noin 1000 kcal, niin se tarkoittaa, että laihdut kilon viikossa, et kylläkään 10 kg 7 viikossa. Nesteitä voi tietty alussa lähteä, mutta jos olet jo 15 kg laihduttanut niin voihan se olla, että ne nesteet lähti jo 15 kg sitten.

Vierailija
5/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda ehdottomasti jogurtit rahkaan ja vaikka marjoihin, se täyttää hyvin. Turhat hiilarit perunat ja pasta pois ja tilalle kasviksia, salaattia ja lämpimiä vihanneksia. Kana on hyvä proteiininlähde ja parempi vaihtoehto kuin punainen liha, myös kalkkuna on hyvä. Muosta myös herkuttelupäivä kerran viikossa, muuten ei jaksa, vaan motivaatio menee koko touhusta.

Vierailija
6/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 18:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:31"]

Provo tai ei, en ymmärrä miksi joku haluaa kohdella kehoaan tuolla tavalla. Ensin kerätty kehoon painoa ja jos ei tiettyjä lääkkeitä, sairauksia tai raskautta oteta huomioon, yleensä paino on noussut epäterveellisillä elämäntavoilla ja sitten yhtäkkiä paino pitäisi saada romahtamalla alas jollakin ihmeen nälkäkuurilla.

[/quote]

Olen normaalipainoinen, laihduttanut 15kg. Haluan laihtua toiset 15kg vielä. 

ap

[/quote]

Ai 30kg laihdutus yhteensä normaalipainoiselta? Vai ootko ollu ylipainoinen ja laihdutit 15kg ja nyt olet normaalipainoinen ja haluat laihtua vielä 15kg?

[/quote]

olin ylipainoinen ja laihdutin 15kg. Nyt olen normaalipainon ylärajalla ja haluan laihtua 15kg. Olisin silti normaalipainoinen. 

Ap

Vierailija
7/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mutta en usko, että on kauheen terveellistä.

Vierailija
9/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön noin joka päivä ja silti painan 81 kiloa (pituus 174) eli älä yritä laihduttaa nopeasti, tulevat kilot heti takaisin tuplaantuneena ja lisäksi nahka alkaa roikkua, mihin sinulla niin kiire on kiloinesi? Liiku ja syö terveellisesti niin laihdut.

Vierailija
10/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:22"]

Vähän vastaavanlaisella ruokavaliolla olen tässä vedellyt ja laihtunut 1,5-2,5kg viikossa. 

Aamu: 

Kaurahiutaleita 45g + 100g marjoja + 100g raejuustoa

TAI

250g rahkaa + 100g marjoja + 10g vehnäleseitä

Lounas:

100g lihaa

200g kasviksia

25g raejuustoa

Välipala:

250g rahka + 100g marjoja

TAI

150g raejuusto + 100g mehukeittoa

Päivällinen:
Sama kuin lounas, välillä 40g (kuivana punnittu) pasta tai riisi.

Iltapala: 

Sama kuin välipala. 

Ruuan kanssa lorautan salaatin päälle vähän sitruunamaustettua oliiviöljyä ja lisäksi syön kalaöljytabletteja.

Ihan  täysin ilman rasvaa ei kannata edes yrittää laihduttaa. Ja lähtöpaino oli 155cm/85kg

[/quote]

syötkö jopa 750g rahkaa päivässä + mahd. Lisäksi raejuustoa ja lihaa? Tuleeko proteiinia jopa liikaa?

Vierailija
11/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla syömisillä et laihdu

Vierailija
12/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään järkeä. Osta nutrilett tai vastaavia valmisteita ja noudata ohjeita. Juomalla esim. 5 nutrilett pirtelöä vuorokaudessa saat kehon tarvitsemat vitamiinit yms. ja laihdut 10kiloa nopeasti riippuen tietty lähtöpainosta. Liikunta ei laihduta lyhyellä aikavälillä eli nutraamalla voi liikkua normi arkiliikunnan verran+ kävelylenkkejä ja silti laihdut.

Jos painat 55kiloa jo nyt niin sit laihtumistahti on hitaampi.

Ja kyllä. Olen itse laihduttanut täysnutraamalla 23,5kiloa joista tuli takas vain alle kaksi kiloa kun aloin ns. syömään normaalisti. Nahka ei roiku mistään kohtaa.

Vierailija
13/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 03:17"]Noilla syömisillä et laihdu

[/quote]

Miten sitten? Olen myös valmis paastoamaan muutamasta päivästä viikkoon, tal syömään vain hedelmiä tms.

Ap

Vierailija
14/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta kun jätät jogurtin kokonaan pois koska siinä on piilosokeria, sensijaan vaikka hedelmäsosetta.

Liikunta on hyväksi kuitenkin lenkiltä palatessa on hirveä nälkä.

Jätä leipä pois tai vaihda näkkileipään - syödään ilman levitteitä.

Lihaa tai kalaa voi syödä miten vain laitettuna, mutta ilman kastikkeita.

Tavoitteesi liian rankka, ehkä vuodessa voit laihtua noin paljon.

Vierailija
15/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et laihdu.

Vierailija
16/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliosta puuttuu rasva. Proteiiniakin saanet niukasti. Dieetti olisi hyvin niukkakalorinen ja nekin kalorit on minusta tuhlattu turhaan. Lähtöpaino ja pituus olisi muuten kova sana. Jos haluat muuttaa kehosi koostumusta niin, että rasvan osuus kasvaa ja lihaksen vähenee, tuo on ihan hyvä dieetti.

Ainakin aamupalan kalorit on minusta laskettu väärin, puuro on jo 100 kaloria, banaani tai omena yli 20 kaloria. 

Vierailija
17/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 03:17"]Noilla syömisillä et laihdu

[/quote]

Miten sitten? Olen myös valmis paastoamaan muutamasta päivästä viikkoon, tal syömään vain hedelmiä tms.

Ap

[/quote]

Et laihdu paastoamallakaan.

Sun syömisissä ei ole rasvaa ja ilman rasvaa ei laihdu. Proteiiniakin on vähän.

Syö muutaman kerran päivässä oikea ruoka kylläiseksi asti. Ei napostelua. Käytä normaalirasvaisia ruokia, paljon kasviksia.

Vierailija
18/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraamalla onnistuin itse.

Vierailija
19/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita karppaus. Mä tiputin nopeasti kiloja niin...

Vierailija
20/30 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 16:55"]Ruokavaliosta puuttuu rasva. Proteiiniakin saanet niukasti. Dieetti olisi hyvin niukkakalorinen ja nekin kalorit on minusta tuhlattu turhaan. Lähtöpaino ja pituus olisi muuten kova sana. Jos haluat muuttaa kehosi koostumusta niin, että rasvan osuus kasvaa ja lihaksen vähenee, tuo on ihan hyvä dieetti.

Ainakin aamupalan kalorit on minusta laskettu väärin, puuro on jo 100 kaloria, banaani tai omena yli 20 kaloria. 

[/quote]

Puuroni koostuu 2 rkl kaura tai ruishiutaleita

Ap