Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan kostaa exälleni! mitä jos teen näin?

Vierailija
19.06.2014 |

Kuulin uutisia että exäni joka kohteli minua todella huonosti muutti nyt Lontooseen, hän valehteli senkin että aikoo mennä aivan toiseen paikkaan asumaan. Mutta toisaalta hyvä etten itse ehtinyt sinne muuttaa koska suunnitelmissa oli, sieltä hänen olisi aivan liian helppo löytää minut. Ei tässä läheskään kaikki, siitä on jo aikaa mutta exäni lupasi meille ns. vakavaa suhdetta aiemmin ja valehteli monellakin eri tavalla, erehdyin luulemaan että hän on hyväluonteinen mies. Exäni ei koskaan varsinaisesti jäänyt kiinni pettämisestä mutta vietti kyllä epämääräisiä viikonloppuja idästä kotoisin olevien naisten kanssa, joita hän sitten lopulta rupesi minulle kehumaan. Minua ärsyttää myös se että ainakin kuukausi sitten exäni vielä kävi salaa vilkuilemassa profiiliani ja on yrittänyt jutella minulle sekä feikkiprofiiliensa että erään ystävänsä avulla. Vähän tätä pelkäsinkin koska jättäjä olin minä eikä hän..

No sanottakoon etten tunne exäni perhettä kovinkaan hyvin, mutta tiedän hänen perheenjäseniään netin kautta. Nyt sitten ymmärsin että yksi melko komeahko mies on hänelle jotain sukua ja vaikuttaa sinkulta, niin iskenkö kostoksi exäni sukulaismiehen? vai teenkö itseni vain naurettavaksi jos yritän? kerran kun "erehdyin" kyselemään exäni veljeltä exästäni niin exäni suuttui jo kovasti pelkästään tästä asiasta että juttelin hänen veljelleen ja kyllä, myös exäni veli on pelimies tosin hänestä en ole kiinnostunut. Mutta miten muuten voisin kostaa exälleni joka kohteli minua huonommin kuin lattiarättiä, huoraksikin on lopulta haukuttu ja ehkä pitäisikin osoittaa minkälainen bitch voin olla niin halutessani

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä huumoritajuttomia ämmiä!!!! :D melonit nenässä kaikilla!

eivät edes tajunneet että näistä tämä keskustelu oli vain hauska, ensinnäkin miehen serkku ei edes ole komea vaan kalju sinkkumies! jota ap ei ikinmaailmassa olisi huolinut itselleen, kuten ei näytä kukaan muukaan huolivan mutta eihän se ihmekään ole kerta tämän serkkumiehen serkku (exäni) päättää siitä kenen kanssa serkku saa puhua ja kenen kanssa ei! aika vaikeaa on sinkkumiehen elämä kun pitää kuunnella serkkua että kenelle saa jutella, etenkin kun kyseessä kolmikymppiset ihmiset eikä teinit. Huvin vuoksi kokeilin miten exä reagoisi jos jututtaisi exän serkkua ja mustasukkaisuusraivokohtauksen exä sai, vaikka suhteesta oli aikaa jo yli kaksi vuotta. Ja vaikka exän serkku saa puhua rauhassa kaikille muille exäni entisille kumppaneille sun muille. Ei kovinkaan normaalia käytöstä tuollainen kontrollointi että kenen kanssa kukakin saa puhua!! mutta jatkossa ap tuskin testaa noin naurettavan ihmisen reagointia, joka ei selvästikään kykene kontrolloimaan itseään eikä tunnemaailmaansa! ei se maailma siihen kaadu että   "se ja se puhui sille ja sille voi itku!" Mutta tulipahan tämäkin nähtyä että on tosiaan olemassa NOIN naurettavan mustasukkaisia/yksinkertaisia/aivottomia miehiäkin, en olisi ennen tätä tapausta tiennyt että tuollaisiakin on.

Vierailija
22/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 20:09"]

ap on vähempiosainen

[/quote]

Mieluummin vähempiosainen ja ei niin mustasukkainen ihminen kuin tämä akateeminen mies joka on paitsi vainoharhainen, myös täysin kyvytön suhteeseen yhdenkään naisen kanssa koska on mustasukkainen täysin turhistakin asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se exäsi sukulaismieskin on huoraava pettäjäsika ihan sukupuolensa perusteella, joten käytä ihmeessä kostosi välikappaleena, se on sille ihan oikein.

Vierailija
24/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 22:04"]Pääse yli exästäsi ja treenaa ittelles upee kroppa, menesty työelämässä ja hanki uusi mies. Kosto on toimiva ja taattu, sinulle edullinen!
[/quote]

juuri näin. Toimii aina. Ja paras tapa mennä eteenpäin

Vierailija
25/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän viestin aloittaja ei onneks vaikuta psykopaatilta.

Vierailija
26/29 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi ihmiset tuhlaavat aikaansa ja energiaansa exiin. Aivan kauheaa elämän tuhlausta tuollainen. Jäädään roikkumaan entiseen, eikä osata siirtyä elämässä eteenpäin. Saattaa mennä moni hyvä tilaisuus ohi tavata uusi ihana ihminen.

Vierailija
27/29 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/29 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:24"]

Unohda suosiolla kyseinen mies ja hänen sukunsa. Löydät varmasti tervejärkisen, kunnollisen ja mukavan miehen jostain muualta.

[/quote]

Tässä ei ollut kyse uuden etsimisestä ja unohtaminen ei aina ole niin helppoa etenkin huomioon ottaen miehen tuhansia valheita eri asioihin liittyen, hän pääsi melko helpolla valheineen.

Vierailija
29/29 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:14"]

Vähän yksinkertaoselta ainakin vaikutat

[/quote]

Samoin, miksi pitää kommentoida mitään kun tässä pyydettiin vinkkiä eikä pyydetty että tule tänne haukkumaan minua? yksinkertaisin mäntti olet sinäkin