Kauanko aiotte jatkaa tuota maskiteatteria?
Kommentit (34)
On todella naurettavaa kuinka aikuiset ihmiset kulkevat vaippa naamalla, näyttävät todella tyhmiltä. Itse en ole käyttänyt maskia ollenkaan, ei Suomessa ole mikään maskipakko. Ei siitä viedä vankilaan jos ei ole vaippa naamalla. Näistä vaipoistahan ei ole mitään hyötyä näinhän sitä kovasti sanottiin kun korona tuli, näillä mennään.
Töissä pakko pitää ja ammatin takia tietyissä tilanteissa vapaa-ajalla. Olin jo haaveillut maskeista luopumisesta, mutta kiitos jalkapalloturistien, eiköhän meillä kohta delta jyllää.
Itse olen siirtymässä ffp2 maskeihin, kiitos HUSin alueella pian jo valtaviruksena jylläävän Delta-muunnoksen. Kannattaa käydä kaupoilla vielä, kun niitä saa.
Itse luovuin pari viikkoa sitten maskin käytöstä. Hikoilen muutenkin hellesäässä ja monissa pääkaupunkiseudun busseissa ei toimi ilmastointi. Kaupoissa yms. käyn myös ilman maskia. Jos olisi joku lääkäri- tai sairaalakäynti niin voisin laittaa maskin. Näillä mennään ja näin näyttää toimivan moni muukin.
No mä ajattelin potkaista tyhjää jossain vaiheessa ensivuotta, että jos pandemia ei hellitä niin menee siinä loppuikä. Miten ihmeessä sua ahdistaa muiden tekemiset?
Kunnes saan toisen rokotteen + kaksi viikkoa. Hyvästi tämäKIN kesä ja matkailut, talouden kannalta kannatti rokottaa eläkeläiset ensin.
En mä käytä vapaa-ajalla enkä ole juuri käyttänyt tähänkään asti. Nyt en enää lainkaan. Töissä pakko ja pitää jatkaa kai samaa pelleilyä sitten vielä loman jälkeenkin. Onneksi vapaa-ajastani päätän minä!
Vierailija kirjoitti:
On todella naurettavaa kuinka aikuiset ihmiset kulkevat vaippa naamalla, näyttävät todella tyhmiltä. Itse en ole käyttänyt maskia ollenkaan, ei Suomessa ole mikään maskipakko. Ei siitä viedä vankilaan jos ei ole vaippa naamalla. Näistä vaipoistahan ei ole mitään hyötyä näinhän sitä kovasti sanottiin kun korona tuli, näillä mennään.
Tämmöinen vaippahokeminen ei anna sinusta kovin älykästä vaikutelmaa. Jos haluat keskustella koronasta asiallisesti, ja saada kantasi kuuluviin, kannattaisi tarkistaa omaa käytöstään ja sananvalintojaan.
Mitäs sinne Pietariin kuuluu?
Tämäkin aloitus on taas 99% varmuudella putin-trolli joita täällä riittää. Kaikki keinot joilla Suomenkin roketekattavuus saadaan pidettyä pienempänä lasketaan Venäjällä voitoksi. Viime aikoina yleistyneet nimenomaan nämä tunteisiin vetoavat "setä/täti/äiti kuoli pian rokotteen jälkeen" tmv -nyyhkytarinat.
Ilmoittakaa asiattomaksi heti nähdessänne niin siivoaa edes vähän palstan nykytasoa.
Maskihullulla alkaa varmaan seuraavaksi selittely siitä miksi "kaikki käyttävät turvavyötä vaikka eihän törmäyksiä tapahdu kuin muutamia per miljoona käyttäjää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin sitä suositellaan.
Eli ainakin ensi kesään asti, mahdollisesti loppuelämän.
Loppuelämän? Aiotko kuolla lähiaikoina?
lakatkaa kaivamasta toisten napoja
Jos Sijaltainen nousisi.
Hei ottakaa iisisti, teitä kulkutautimyönteisiä varten niitä pidetään. Mullakin on riskiryhmäläisenä jo 2 rokotetta eikä tuo maski suojaa kantajaansa muutenkaan. Se eståä maskin pitäjää levittämästä pöpöä.