Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko aiotte jatkaa tuota maskiteatteria?

Vierailija
23.06.2021 |

Puoli vuotta / vuosi / 5v vai loppuelämä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu?

Vierailija
2/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että maskit olisi HALUKKAILLE uusi normaali.

Eli maskia käytettäisiin täälläkin kuten aasiassa (normaalioloissa, nyt koronanaikaan on ollut maskiPAKKO) eli useimmilla on maski, mutta ei kaikilla.

Itse olen aina ollut pöpökammoinen, jos ennen koronaa käytin käsidesiä myös Suomessa. Minä haluaisin aina pitää esim. julkisissa maskia/kumihanskoja, ennen koronaa en kehdannut.

Nyt hyvä kun kukaan ei kinnisä asiaan huomioita, toivon tuon jatkuvan aina niin että maskeista tulee pysyvä käytäntö.

Jos joku ei halua maskia käyttää, ei se ole minulle ongelma, toivoisin samaa takaisinpäin, ettei minun maskini haittaa muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olen saanut toisen rokotteen ja siitä on kulunut kolme viikkoa eli vasta-aineet on kehittyneet, niin aion lopettaa maskin käytön. Saan toisen rokotteen elokuun alussa eli maskista aion luopua elokuun lopulla.

Vierailija
4/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän maskia ainoastaan pölyisissä hionta hommissa, missä niistä on apua.

Vierailija
5/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma naama, peitän sen, mutta millä sinä peität tyhmyytesi?

Vierailija
6/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa kivaa kun ihmiset eivät kao, aivasta ja niiskuta tuotteiden päälle. Kausi-influaikana muuallakin, silloin kun on muitakin viruksia liikkeellä.

Vierailija
7/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin sitä suositellaan.

Vierailija
8/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin sitä suositellaan.

Eli ainakin ensi kesään asti, mahdollisesti loppuelämän.

Vierailija
9/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Seuraan tilannetta. Olisin heittänyt hengityssuojaimet menemään kuukauden päästä, kun toisesta koronarokoteannoksestani tulisi kaksi viikkoa. Sytostaattihoito nyt vähän mutkisti asioita. Onneksi ei kovin usein tarvitse käydä paikoissa, missä on muita ihmisiä sisätiloissa. Varsinkaan tuntemattomia ihmisiä. 

Vierailija
10/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissahan on käyttäneet maskeja jo kauan ennen koronaa. Onhan sitä monesti muitakin inhottavia tauteja liikkeellä, ainakin angiina. Ja monilla teinitytöillä on tapana yskiä suurieleisesti peittämättä naamaansa, niin haluan suojautua noilta sitten kun niitä alkaa taas olla liikkeellä.

Vierailija
11/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu?

Kuuluu niin kauan kun tuputatte sitä myös muille. Minun puolestani saatte pitää maskeja vaikka hamaan hautaan saakka mutta antakaa myös muiden toimia toisin, ilman tuputusta ja eriarvoiseen asemaan asettamista.

Vierailija
12/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmillani katsoin maskipakettia jossa luki isoilla kirjaimilla: SUOJAA BAKTEEREILTA 98%, NON STERILE. Eli eivät ole edes steriileissä olosuhteissa valmistettuja.

Vierailija
13/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt eletä uutta normaalia, jossa maskia käytetään mitä erilaisimmista syistä?

Vierailija
14/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun olen saanut toisen rokotteen ja siitä on kulunut kolme viikkoa eli vasta-aineet on kehittyneet, niin aion lopettaa maskin käytön. Saan toisen rokotteen elokuun alussa eli maskista aion luopua elokuun lopulla.

Kolmas piikki vuoden päästä. Koronarokotteet eivät anna loppuelämän immuniteettia, eivät anna immuniteettia ollenkaan vaan voit edelleen sairastua ja levittää virusta. Rokotteen tarkoitus lievittää pahimpia oireita.

Vierailija
15/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isovanhemmillani katsoin maskipakettia jossa luki isoilla kirjaimilla: SUOJAA BAKTEEREILTA 98%, NON STERILE. Eli eivät ole edes steriileissä olosuhteissa valmistettuja.

Kerropoas miksi niiden pitäisi olla steriilisti valmistettu? Jos et leikkaushaavaan aio niitä tunkea?

Vierailija
16/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropoas miksi niiden pitäisi olla steriilisti valmistettu? Jos et leikkaushaavaan aio niitä tunkea?

Niinpä . Naamaan kyllä hangataan kaiken maailman kenties kaalumönjiä ja suusta sisään ruokaa ja juomaa, jotka ei ole steriiliä nähnytkään. Nyt jostain epästeriilistä kuitukankaadtaa kauhea haloo.

Vierailija
17/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma naama, peitän sen, mutta millä sinä peität tyhmyytesi?

Tuskin nyt niin ruma olet, salli itsesi hengittää raikasta ilmaa, olet sen arvoinen.

Vierailija
18/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kertoa, miksi niitä suositellaan viruksia vastaan, vaikka maskipaketissakin sanotaan, ettei ne suojaa viruksilta?

Vierailija
19/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä nytkään kun töissä, jossa on pakko.

Vierailija
20/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut pitävät visiirejä? Ilma pääse kiertämään joka sivulta? Täh?