Tampereen paras pitsapaikka?
Kommentit (14)
No Napoli, tiätty! Sen huomaa jonoistakin. :)
Napoli. tosin varaudu jonottamaan, on se sen arvosta!! Nam. täytyypä mennä taas :)
Napoli, hands down. Joskus jono pihalle saakka, mutta yleensä vartissa päässyt silloinkin sisään. Ja mahtavaa sinappisalaatinkastiketta!
En tiedä, mutta 90-luvun lopulla minuun vetosi mainonnallaan Hervantalainen pitseria, jonka valomainoksessa luki "Oooh Jees". En kyllä tiedä ruoan laadusta.
Selvi täyttä sontaa. Napoli ehdottomasti paras.
Napoli oli todellinen pettymys. Kana oli kumisia kuutioita ja oliivit kokonaisia kivellisiä. En mene toiste.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:16"]
Napoli oli todellinen pettymys. Kana oli kumisia kuutioita ja oliivit kokonaisia kivellisiä. En mene toiste.
[/quote]
Nyt taidat sekoittaa. Mä oon Napolissa saanut pizzassa vain isoja kanan sisäfileviipaleita ja viipaloituja oliiveja.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:25"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:16"]
[/quote]
Nyt taidat sekoittaa. Mä oon Napolissa saanut pizzassa vain isoja kanan sisäfileviipaleita ja viipaloituja oliiveja.
[/quote]
Mmm, rupes tekemään mieli Napolin Pollo pattrioticoa (kana, tomaatti, vuohenjuusto, basilika)...
Selvi on ehdottomasti paras. Harvoin tulee kyllä käytyä, kun niihin aikoihin kun olen pizzaa vailla siellä on aina kamalat jonot, kun kaikki muutkin tietää että Se on paras :)