Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, jotka eivät osaa kokata

Vierailija
23.06.2021 |

Turnoff?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kautta aikojen ovat olleet kokkeja ja tarjonneet mukaville naisille aterioita. Se on junttien juttu että mies ei osaa tai halua tehdä naisellensa ruokaa. Se on myöskin noloa. Mutta mehän asumme metsäläismaassa joten. Ja tämä on miehen mielipide.

Eihän naisiltakaan saa nykyään vaatia, että kokkaisivat miehelle.

Vierailija
42/94 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kautta aikojen ovat olleet kokkeja ja tarjonneet mukaville naisille aterioita. Se on junttien juttu että mies ei osaa tai halua tehdä naisellensa ruokaa. Se on myöskin noloa. Mutta mehän asumme metsäläismaassa joten. Ja tämä on miehen mielipide.

Eihän naisiltakaan saa nykyään vaatia, että kokkaisivat miehelle.

Ei tietenkään keneltäkään saa VAATIA kokkaamista. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä teen joka päivä ruoan ja myös leivon silloin tällöin. Vaimo tekee salaatin.

Vierailija
44/94 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naiset,

Arvatkaa kumpi on pahempi turnoff. Naiselle se, että mies ei osaa kokata, vai miehelle se, että nainen ei osaa kokata?? Mieheltä on oikeus odottaa aika montaa asiaa, mitä asioita naiselta on oikeus odottaa??

Vierailija
45/94 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taitava laittamaan ruokaa eikä minua haittaa se jos mies ei osaa laittaa ruokaa, mutta hän voi hakea meille pizzaa tai jotain muuta valmisruokaa aina välillä, koska en jaksa laittaa ruokaa joka päivä ympäri vuoden.

Vierailija
46/94 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät naiset,

Arvatkaa kumpi on pahempi turnoff. Naiselle se, että mies ei osaa kokata, vai miehelle se, että nainen ei osaa kokata?? Mieheltä on oikeus odottaa aika montaa asiaa, mitä asioita naiselta on oikeus odottaa??

Miehessä se on pahempi turn off, koska se on perinteinen vika ja yhdistyy sitten monet muuhun vikaan arvomaailmassa ym. Naiselta kokkaamista odottava itse kokkasmistaidoton mies on sovinisti, nainen vain kokkasmistaidoton ja harvemmin vaatii mieheltä jotain, mitä ei itse osaa.

Vierailija
47/94 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä kokata käytännössä mitä vain, kun netistä löytyy kaikki tutummat ohjeet. Vaimolla sensijaan ei pysynyt moottorisaha, kirves tai traktori lapasessa. Ne ohjeet on netissä vähemmistönä.

Vierailija
48/94 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan kyllä kokata käytännössä mitä vain, kun netistä löytyy kaikki tutummat ohjeet. Vaimolla sensijaan ei pysynyt moottorisaha, kirves tai traktori lapasessa. Ne ohjeet on netissä vähemmistönä.

Enpä oo koskaan arjessa noita taitoja tarvinnut. Jos elätte ympäristössä, jossa noita tarvitaan, suosittelen, että opetat ne taidot mahdollisille tyttärillesikin. Monesti epätasa-arvoon kasvatetaan jo lapsena.

Vierailija
49/94 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä. Säilytti jääkaapin vihanneslaatikossa oluttölkkejä 👌. Se oli lyhyt suhde se.

Vierailija
50/94 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen ihmisen perustaito.

Vierailija
51/94 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen taitava laittamaan ruokaa eikä minua haittaa se jos mies ei osaa laittaa ruokaa, mutta hän voi hakea meille pizzaa tai jotain muuta valmisruokaa aina välillä, koska en jaksa laittaa ruokaa joka päivä ympäri vuoden.

Minulle on ihan sama osaako mies laittaa ruokaa vai ei, mutta jos ei osaa niin mies voi hakea valmisruokaa silloin tällöin. Muut naiset tuntuvat olevan todella vaativia nykyään.

Vierailija
52/94 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan sama osaako mies laittaa ruokaa vai ei, mutta jos ei osaa niin mies voi hakea valmisruokaa silloin tällöin. Muut naiset tuntuvat olevan todella vaativia nykyään.

Joo. Todella vaativaa, että aikuisen ihmisen pitää osata pyyhkiä pyllynsä. 😀

Mut hyvä, että heikommillekin miehille on ottajansa.

Vierailija
53/94 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitii, mitä ruokaa?

Äitii, tuu pyyhkimään!

Vierailija
54/94 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muita tärkeämpiä asioita miehessä kuin joku ruoanlaittotaito esim. luonne.

Vierailija
55/94 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään laittaa ruokaa, jos mies olisi ammatiltaan kokki ja arvostelisi minun ruokia niin voisi tulla aika paha riita.

Vierailija
56/94 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään laittaa ruokaa, jos mies olisi ammatiltaan kokki ja arvostelisi minun ruokia niin voisi tulla aika paha riita.

Miehillä se taito, että osaa olla tietyissä asioissa hiljaa on tosi tärkeää.

Vierailija
57/94 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riidasta tulisi itse asiassa ihan mielettömän hirveän kamala.

Ehkä en voisi seurustella kokin kanssa.

Vierailija
58/94 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei osannut kokata kun tavattiin. 30v, elänyt lapsuuden leivillä ja valmisruuilla hyvästä taustasta huolimatta - se oli niin hienoa siihen aikaan ja vanhemmat "kiireisiä".

Itse olin yh, lapset huolettavana joten ruokaa tehtiin joka päivä. Mies ihmetteli teenkö tosiaan lihapullat ja makkarakeitonkin itse:D 

Innostui sitten ruuanlaitosta ja nyt 25v myöhemmin on todellinen gurmandi. Mitään valmista ei ole syönyt vuosiin, ruuat tehdään parhaista ja sopivimmista raaka-aineista, uutta kokeillaan viikoittain. Välillä kotiruokaa, välillä vähän hienompaa tilanteen mukaan. Meillä käy ruokavieraita 1-4x kuukaudessa ja mies osallistuu kaikkeen tekemiseen. 

Mulle sellainen käenpoikanen ei kyllä sopisi ollenkaan! Olisi hirveää olla ainoa joka tekee ruokaa ja ainoa joka arvostaa sitä. Jos toiselle autuutta olisi HK blöö ja mikropizza kun itse haluan kokeilla vaikka jotain uutta kasvisruokareseptiä

Vierailija
59/94 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään laittaa ruokaa, joten ei haittaa, tosin sitten syödään enimmäkseen minun tyyliin.

Vierailija
60/94 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa rouvalla/herralla pokkaa väittää oikein nauruhymiön kera miten ruoanlaittotaidoton mies on "heikompi mies" jolle on "säälistä ihan kiva että löytyy ottaja". Aika ylimielistä jos kysytään minulta? Olen itsekin ruoanlaittotaidoton mies mutten vaatisi naiselta parisuhteessa mitään gourmet-kokin taitoja.