Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pilalle mennyt permanentti

Vierailija
18.06.2014 |

eli siis, kävin tänään kampaamossa ottamassa permanentin,tai niin ainakin luulin. Hiuksíssa ei ole kiharan kiharaa ja neiti väitti että se kosteuttamalla tulee esille. rupesi heti tekemään kiharoita suoristusraudalla ja peittelemään virhettään jota ei myöntänyt. ennenkin olen permanentin ottanut ja kiharat on olleet mitä ihanimmat, tosin eri kampaajalla olen käynyt. asiasta keskustelemalla selvisi etteivät rahoja palauta, tekevät toki uudet kiharat, en kuitenkaan uskalla enää antaa tehdä koska miksi nyt onnistuisivat kun eivät aikaisemminkaan. kertokaapa onhan minulla oikeus saaha rahani takaisin? hiukset ovat siis suorat nyt

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, valitettavasti näköjään ei saa mitään tolkkua. Minä myös sortunut ottaa permanentti uusilla aineilla 20 vuoden tauon jälkeen. Kaiken ym lisäksi (toki märissä hiuksissa vähän kiharaa) se haisee vanhalle likaiselle sukalle tai kenkäpohjalle :(

Surkea.

Kampaamo on Hämeenlinnassa.

Vierailija
22/23 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, valitettavasti näköjään ei saa mitään tolkkua. Minä myös sortunut ottaa permanentti uusilla aineilla 20 vuoden tauon jälkeen. Kaiken ym lisäksi (toki märissä hiuksissa vähän kiharaa) se haisee vanhalle likaiselle sukalle tai kenkäpohjalle :(

Surkea.

Kampaamo on Hämeenlinnassa.

Vastan vielä siihen komentiin, että jos märissä hiuksissa on kiharat, sitten se on kuivissakin. EI TODELLAKAA! Ja fööniä minulla ei ollut koskaan kun huolehdin omista hiuksista ja en kuiva niitä kun luonnollisesti. 

Kampaaja melkein suostutteli ottaa sen uhkaamalla veloittaa 50% sen takia, ettei aikaa ollut peruttu. Itse ehdotti minulle sen edellisellä illalla ja oli puhetta, että hän tekee koe ja katsoo, onko mahdollista. Kaikista ollaan puhuneet, kertonut värjäys kaupan värillä 07.2023 (tein sen 22:3.24) jne jne...

Ymmärrän, ettei kaikki aina onnistuu, mutta koen itseäni huijatuksi kuitenkin. 

Valitin seuraavalla päivällä asiaa kampaajalle kuvan kera ja sain vastauksen, että minun pitää opetella hoitaa hiukset ja permanentin. 

Kuulosta ihanalta.

Ostin vielä sampoo ja kosteuttava voide sieltä. Ihmettelin tänään kun toin sen voiden ikkunan valoon lukemaan selosten (kaikki tietävät, kuinka pieniin kirjaimin kaikki selostukset nykyään on) ja huomasin, että melkein 1/4 osaa tyhjää siinä tuubissa. Ei sitä muuten näy toki kun valoa vasteen. 

Laitoin kysely kuvan kera taas. 

Mutta madaltaa vaan mieltä tämä, ei muuta.

Tuskin saan jotain takaisin. 

Kiitos, että voinut kertoa tätä teille.

Enkä todellakaan enää yhtään permanenttia, onko ammoniakkia aineissa tai ei.

Toivottavasti saan kasvatettua tätä surkeutta mahdollisimman nopeasti pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla kampaajien taidot ovat pitkien hiusten värjäystekniikkaa ja kampauksia. Se on kammottavaa seurattavaa, etteivät opi muuhun ja miksi jokin palvelu ei sitten heikolla kokemuksella oikein onnistu. Rahoja ei haluta antaa takaisin,koska silloinhan sitä myöntäisi ettei osaa.  Mieluummin kärsii tappion, kirjoittaa someen asiallisen arvostelun huonosta ammattitaidosta ja etsii suosituksilla jonkun joka osaa permanentin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme