panettaa hulluna eikä ole ees ovulaatio.
Haluan mun miestä jo ihan liikaa. Suunnilleen läähätän ja vikisen, kun kattelen sitä. Se tekee mut ihan hulluksi. Hirveä kiima. Ajattelen kokoajan vaan seksiä. Päässä pimenee!!! Sain kerran jo tänään, en voi nyt häiritä sitä kun se on koneella.
voiko clomit aiheuttaa tätä? Kp 7 ja kolmas clomi menossa. Kauheet kuumat aallot vaivaa, mut onko tää loppumaton kiimakin niiden tekosia? Uuuaaaa!
Kommentit (11)
Ei auta kun on tärkee livepeli menossa :D eikä se taida jaksaa yhtään innostua kun on jo kolme päivää joutunu mua jyystämään, ku henki riippuis siitä.
Pyydä lupaa käydä vieraissa. Tai katso Nymphomaniac elokuva, ehkä auttaa hillitsemään.
Mutta mä himoitsen nimenomaan omaa miestäni. Se tuntuu nyt tihkuvan seksiä. Pitää varmaan ajatella naapurin peraa, että tunteet viilenis.
No riisu vähäb vaatteita ja huokaile. Kyllä se peli loppuu tai huomio kiinnittyy sinuun.
Samoin. Eikä ole miestä. Suunnilleen tulee orgasmi kun komistus kävelee vastaan
Ja muitakin puutteessa olevia näköjään liikkeelle?
Ei voi oikeasti olla noin vaikeaa naisen saada tässä maailmassa munaa.
Mahassa jo kipristelee nämä halut. Kohta varmaan kierin orkuissani täällä vaan miestä kattomalla. Miten toi näyttääkin noin seksikkäältä. Jokainen sen jalkakarvakin tuntuu tihkuvan seksiä. Sen ääni väreilee suoraan mun haaroihin.