Vaimo lihoi eikä halua olla enää viehättävä. Mitä voin tehdä kun ei miestään kuuntele?
Onko tiemme kuljettu loppuun, kun vaimoni ei ota kuuleviin korviin kehoituksiani liikuntaan ja ehostautumiseen. Tämä luonnollisesti heijastuu myös makuuhuoneen puolella kun ei jaksa viehättyä seksiin enää oikeen kumpikaan. Taitaa olla yleinenkin ongelma Suomessa?
Kommentit (210)
Mä tunnustan. Olen se pullukaksi paisunut nainen. Jekutin miestä. Olin tosi hoikka, kun iskin sen. Tykkäsin miehestä, mutta sitten mä vähän kyllästyin siihen. Mua ei kiinnosta enää viehätänkö mä sitä vai en. Elämässä on niin paljon muutakin kivaa kuin miettiä sitä miestä. Mutta lupaan, etten enää koskaan tee hoikkuusansaa miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, vaimoasi ei huvita laihduttaa. Ei muakaan, kun mulla on tavis pienituloinen mies. Heti jos saisin komean miljonäärin, tietysti laihduttaisin.
No mä teen varastotyötä ja tienaan 2400 euroa kuussa. Ennen olin työttömänä 6 vuotta mutta eikö mikään enää riitä.
Ap
Kenelläkään tuntemallasi saman verran tienaavalla miehellä ei ole hoikkaa vaimoa? Mä tunne moniakin.
Nuoria vastanaineita?
En menisi sanomaan että ikäiseni yli viisikymppiset on kovin nuoria. Tuosta na##sta en ole kysellyt.
Kummallista vastustusta herättää tämä aihe naisissa. Mitä outoa tai väärää siinä on, että miestä harmittaa vaimon lihominen?
Vierailija kirjoitti:
Sinä et selvästikään ole sen arvoinen, että häntä huvittaisi miellyttää sinua. Noin siinä käy kun mies suhtautuu vaimoonsa kuin tiskikoneeseen.
Jokaisen lihavan naisen takana on tyly, piittaamaton ja itsekäs mies.
Eiköhän jokainen tunge ne munkit suuhun ihan itse.
Minua ihmetyttää aloituksen kaltaisessa valituksessa eniten se, että ensimmäinen kysymys ei ole huolestuminen: Onko vaimolla kaikki hyvin? Miten voisin auttaa häntä? Jotenkin itsekäs näkökulma.
Ap:n vaimo (1 kpl) lihoo eikä meikkaa = yleistä Suomessa
Jos asia tosiaan on ap:lle ihan kynnyskysymys niin sitten eroaa ja koittaa löytää hoikemman tilalle ja toivoo ettei se liho. Ei siinä mitään sen kummempaa. Epäilen kuitenkin, etteikö ap:kin olisi vuosien saatossa muuttunut jollain tavalla..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et selvästikään ole sen arvoinen, että häntä huvittaisi miellyttää sinua. Noin siinä käy kun mies suhtautuu vaimoonsa kuin tiskikoneeseen.
Jokaisen lihavan naisen takana on tyly, piittaamaton ja itsekäs mies.
Kyllä naiset on avuttomia. Ylipainollekaan ei voi itse mitään, sekin on miesten vika.
Voihan sille, mutta ei maksa vaivaa huonon miehen vuoksi.
Nainen ei jätä huonoa miestä vaan alkaa tarkoituksella lihoa. Näinhän sä tuossa sanot. Rakentavaa, sananmukaisesti. Samoin nyt jokainen edellisen yläpeukuttaja: Peilin ääreen, monestakin syystä.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista vastustusta herättää tämä aihe naisissa. Mitä outoa tai väärää siinä on, että miestä harmittaa vaimon lihominen?
Missä viestissä on sanottu se olisi väärin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on nyt ohi. Jos nainen ei millään tavalla halua miellyttää miestään niin sinut on tiputettu luokkaan eunukki.
Tiesi vaimosi kanssa on ehdottomasti loppu; hän haluaa eroon sinusta. Siksi ei vaivaudu mihinkään vuoksesi.
Miksi pitää puolisoa, joka ei arvosta? Masokismi ehkä ainoa syy.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää aloituksen kaltaisessa valituksessa eniten se, että ensimmäinen kysymys ei ole huolestuminen: Onko vaimolla kaikki hyvin? Miten voisin auttaa häntä? Jotenkin itsekäs näkökulma.
Inhimillistä olla itsekäs parisuhteessa, muttei niin kovin jaloa tai hohdokasta.
selkeesti mies on narsisti ja aiheutti lihomisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla mitään naista ole AP.
0/5
Ei ole ihan tavatonta, että näin käy. Minulla on ihan lähipiiristä vastaavia esimerkkejä. Oli Ap:lla oikeasti vaimoa tai ei, voimme silti keskustella tästä aiheesta.
Lähipiirisi on ihan yhtä fiktiivinen, kuin AP:n vaimokin. Ette ole pojat tainneet lähiaikoina katsoa peiliin?
Niin, kukaan nainen ei ole ikinä lihonnut avioliitossa.
Lihonut. Miehistä puhumattakaan.
https://fi.wiktionary.org/wiki/Liite:Verbitaivutus/suomi/lihota
Muuten hyvä, mutta naisen kirjoittama provo. Huomaa kirjoitustyylistä.
Mille ap itse näytät, mitä teet ollaksesi viehättävä vaimon silmissä? Mites sitten, onko vaimolla aikaa keskittyä vain itseensä ja ehostukseensa, vai meneekö kaikki aika ja energia juostessa päiväkodin kautta töihin, töistä kaupan ja päiväkodin kautta kotiin laittamaan ruokaa, viihdyttämään lapsia ja siivoamaan? Yöllä joutuu ehkä valvomaan vielä lasten kanssa? Nämä ihan yleisimmät syyt miksi pikkulasten äidit rupsahtaa ja lihoo eikä puolison viihdyttäminen enää kiinnosta. Tosin kun tilanne on päässyt jo tuohon pisteeseen on korjaaminen enää aika vaikeaa. Pariterapia voisi olla oikea osoite, jos vaimon kanssa haluat vielä jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se nainen saa siitä että se miellyttäisi sua?
Seksuaalista nautintoa esimerkiksi
Jos miehellä ei ole mitään tarjota ei nainen kyllä nauti siitä seksistäkään.
Ei saa mitåän, laiha tai läski
Hommaa rakastaja. Miehet ovat siitä hyviä, etteivät koskaan liho.
Vaimo lihoo sen takia kun mies ei ole tarpeeksi alfa eli naista ei kiinnosta pitää itseään kunnossa. jos mies on laadukas, niin nainen kyllä pitää itsensä kunnossa koska ei halua menettää miestä...
Olit spede hauska ehkä viimeksi 50-luvulla. Nyt on vaan farmariasu ja kovat luulot.