Vaimo lihoi eikä halua olla enää viehättävä. Mitä voin tehdä kun ei miestään kuuntele?
Onko tiemme kuljettu loppuun, kun vaimoni ei ota kuuleviin korviin kehoituksiani liikuntaan ja ehostautumiseen. Tämä luonnollisesti heijastuu myös makuuhuoneen puolella kun ei jaksa viehättyä seksiin enää oikeen kumpikaan. Taitaa olla yleinenkin ongelma Suomessa?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et selvästikään ole sen arvoinen, että häntä huvittaisi miellyttää sinua. Noin siinä käy kun mies suhtautuu vaimoonsa kuin tiskikoneeseen.
Jokaisen lihavan naisen takana on tyly, piittaamaton ja itsekäs mies.
Kyllä naiset on avuttomia. Ylipainollekaan ei voi itse mitään, sekin on miesten vika.
Kuten on oma vikasi se, ettei vaimosi viitsi pinnistellä qusipään takia.
Voisit ehkä hioa luonnettasi ja käytöstäsi, vaikka ruma ja tyhmä oletkin. Munaakin voit suurennuttaa ja opetella paremmaksi rakastajaksi.
Helmetin huonoa mainosta tuo: "Vaimo ei halua minua ja on ruma".
Eikö nämä jannet tajua, miltä tuo ruikutus kuulostaa, luuserilta joka ei saa naistaan nauttimaan arjessa eikä sängyssä.
Ja käytöstavat yhtä niukat kuin äly.
Potsi-Peten mielikuvitusvaimo, osa 25300
Vierailija kirjoitti:
Naisten tulisi ymmärtää aina miten tärkeä heidän on toimia viettelevänä osspuolena. Jos tämä luonnonmukaisuus unohdetaan parisuhde on pian ongelmissa.
Luuletko, etteivät naiset välitä minkä näköinen mies on?
Suosittelisin AP eroamaan. On aika epätodennäköistä että tuo tilanteeksi tulee paranemaan jos jäät suhteeseen.
Näitä on nähty toki molempiin suuntiin. Ei se ole koskaan reilua sille, joka näkee vaivan kehonsa ja terveytensä suhteen (sairaudet on toki erikseen). Osalla on rouva siinä kolmenkympin korvilla plösähtänyt ja osalla mies. Tämä on vain sitten karmea tabu-aihe, josta ei voi oikein toisen loukkaantumatta puhua. Parempi kai olisi, että molemmat sitten plösähtäisivät samaan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et selvästikään ole sen arvoinen, että häntä huvittaisi miellyttää sinua. Noin siinä käy kun mies suhtautuu vaimoonsa kuin tiskikoneeseen.
Kyllä naiset on avuttomia. Ylipainollekaan ei voi itse mitään, sekin on miesten vika.
Voihan sille, mutta ei maksa vaivaa huonon miehen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten on oma vikasi se, ettei vaimosi viitsi pinnistellä qusipään takia.
Voisit ehkä hioa luonnettasi ja käytöstäsi, vaikka ruma ja tyhmä oletkin. Munaakin voit suurennuttaa ja opetella paremmaksi rakastajaksi.
Totta. Miehiltä voi ja saa vaatia itsensä parantamista. Naisilta ei kannata. Ei heistä siihen ole kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nämä jannet tajua, miltä tuo ruikutus kuulostaa, luuserilta joka ei saa naistaan nauttimaan arjessa eikä sängyssä.
Mitä tässä mainostettiin?
Onko miehen vastuulla saada nainen nauttimaan arjesta ja laihtumaan?
Ei ole helppoa, ei. Sillä on iso merkitys, miten pariskunta asiasta keskustelee. Jos toinen on laiha, ja käskyttää ja määrää syömisistä, motivaatio on nollassa. Jos on kaksi lihavaa, joista se vähemmän lihava myös huomauttelee toisen painosta huomaamatta omaa elopainoaan, silloinkin motivaatio on nollassa. Sitten on niitä, jotka oikein tekemällä tekevät kiusaa, ja mässyttävät kaikkea sontaa, joita herkuiksi kutsutaan, päästäkseen katsomaan toisen sortumista ja ilkkumaan. Missään näistä tapauksista puolisoiden välit eivät ole kunnossa.
Jos ap oikeasti välität vaimostasi, siis todella oikeasti, etkä halua erota, niin otat esille asian sillä tavalla, että kerrot, miten hänen lihomisensa surettaa, lupaat tukea kaikin tavoin, syötte samoja ruokia, käytte lenkillä jne. Jos et halua sitoutua projektiin, etkä tukea vaimoasi tässä vastamäessä, kannattaa ehkä lähteä eri teille, jos lihavuus on kynnyskysymys sinulle, ja on johtanut seksittömyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla mitään naista ole AP.
0/5
Ei ole ihan tavatonta, että näin käy. Minulla on ihan lähipiiristä vastaavia esimerkkejä. Oli Ap:lla oikeasti vaimoa tai ei, voimme silti keskustella tästä aiheesta.
Lähipiirisi on ihan yhtä fiktiivinen, kuin AP:n vaimokin. Ette ole pojat tainneet lähiaikoina katsoa peiliin?
Niin, kukaan nainen ei ole ikinä lihonnut avioliitossa.
Ja kaikki keski-ikäiset Suomalaiset miehet ovat kuin kreikkalaisia veistoksia :D
”Lihoa” sanan taivuttaminen suomeksi on myös adoniksella näköjään vaikeaa…
Heti ensimmäisellä sivulla kuultiin "Kyllä miehetkin!" :)
Kansallisuudet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
Niin pientä alkukirjainta ei löydy mitä pippelisi ja aivosi muodostavat yhdessä.
Tosi huonoa sanailua. Pippelini ja aivoni muodostavat alkukirjaimen..?
Ei ne ainakaan ajatuksia tai orgasmeja saa aikaan.
Uuu millainen kovisnainen täällä on :D
Ja pari vähän ”pehmeämpää” miestä. Samaistutko AP:n i m p o t e n s s i ongelmaan?
Tosi viilee ja raju kovismamma <3
Ap, vaimoasi ei huvita laihduttaa. Ei muakaan, kun mulla on tavis pienituloinen mies. Heti jos saisin komean miljonäärin, tietysti laihduttaisin.
Myönnän, että lihoin lapsen saamisen jälkeisen unettomuus-stressi-masennus-jakson jälkeen, mutta mun mies onkin luuviulu ja aika ruma. Vinot hampaat, hoikka kuin heiveröinen pajunvitsa eikä välitä siistiä kuontaloaan. Tuollainen on aina ollut paitsi ennen jaksoi käydä kampaajalla ja sheivata naamansa.
Että aika usein se on vaan niin että on itse(kin) se miksi toista haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ap, vaimoasi ei huvita laihduttaa. Ei muakaan, kun mulla on tavis pienituloinen mies. Heti jos saisin komean miljonäärin, tietysti laihduttaisin.
No mä teen varastotyötä ja tienaan 2400 euroa kuussa. Ennen olin työttömänä 6 vuotta mutta eikö mikään enää riitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja käytöstavat yhtä niukat kuin äly.Mitä tässä mainostettiin?
Onko miehen vastuulla saada nainen nauttimaan arjesta ja laihtumaan?
Mihin muuhun se nainen sitä miestä tarvitsisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä teen varastotyötä ja tienaan 2400 euroa kuussa. Ennen olin työttömänä 6 vuotta mutta eikö mikään enää riitä.
Ap
Riittää toki mikään. Eikö tuolla jo aiemmin ollut että mainittu että esim. Salella on nuori vaimo ja isoD:llä riittää kauniita naisia ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kenelläkään tuntemallasi saman verran tienaavalla miehellä ei ole hoikkaa vaimoa? Mä tunne moniakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen harmittelisi lihonutta miestään, kukaan ei haukkuisi sitä naista luuseriksi, että etkö saa miestään nauttimaan arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kenelläkään tuntemallasi saman verran tienaavalla miehellä ei ole hoikkaa vaimoa? Mä tunne moniakin.
Nuoria vastanaineita?
Ei ole miesten vika ja voi itse paljonkin. Mutta haluaako? Pitää olla oma halu laihtua.