Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo lihoi eikä halua olla enää viehättävä. Mitä voin tehdä kun ei miestään kuuntele?

Vierailija
23.06.2021 |

Onko tiemme kuljettu loppuun, kun vaimoni ei ota kuuleviin korviin kehoituksiani liikuntaan ja ehostautumiseen. Tämä luonnollisesti heijastuu myös makuuhuoneen puolella kun ei jaksa viehättyä seksiin enää oikeen kumpikaan. Taitaa olla yleinenkin ongelma Suomessa?

Kommentit (210)

Vierailija
61/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla mitään naista ole AP.

0/5

Ei ole ihan tavatonta, että näin käy. Minulla on ihan lähipiiristä vastaavia esimerkkejä. Oli Ap:lla oikeasti vaimoa tai ei, voimme silti keskustella tästä aiheesta.

Mitä keskusteltavaa meillä on ap parisuhdeongelmista jos hän ei pysty keskustelemaan niistä puolisonsa kanssa.

Onko mitään ehdotuksia, että kuinka AP saisi vaimon heräämään tähän asiaan?

Jos mä olisin toi vaimo mä ottaisin eka sen eron.

Vierailija
62/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa ja ota nuorempi ja laihempi ja kauniimpi nainen itsellesi

Älä unta nää, nuoret naiset eivät vilkaisekaan keski-ikäisiin, keskiäkäisiin ukkeleihin, jotka ovat ohittaneet kukkeimman ikänsä. 

Miehet näyttävät olevan enemmän kiinnostuneita vaimojensa ulkonäöstä ja sen katoavaisuudesta kuin omasta ulkoisesta olomuodostaan. Mutta itserakkaus ei tunnu häviävän minnekään ainakaan sen perusteella, miten miehet kuvittelevat "ottavansa" itselleen nuoremman ja nätimmän tytön entisen tilalle. 

Myös oma ukkoni oli samanlainen. Yritti tehdä minut mustasukkaiseksi puheillaan, miten nuoret naiset pörräsivät hänen ympärillään ravintoloissa ja hän voisi valita heistä kenet tahtoisi. Kerran iltaa viettäessämme kahden ystäväpariskunnan kanssa ukkeli rupesi taas retostelemaan viehätysvoimallaan. Kysyin vierailtamme, kuka haluaa mieheni. Saa heti viedä mukanaan, jos kelpaa. Kukaan ei vastannut mitään, ei ukkokaan enää kerskaillut tällä asialla. Siitä ukosta tuli aika pian ex minun aloitteestani.

Ai nuoret ei viehäty vanhemmista miehistä. No esim Erika Vikman ja Danny tai vaikka Jenni Haukio ja Sauli

Ai nämä rikkaat eläkeläiset on nyt verrattavissa tavallisiin köyhiin eläkeläisukkoihin Keravalta. Älä unta näe. Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Mutta eihän naiset välitä miesten rahoista omien sanojensa mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ei ole ihan tavatonta, että näin käy. Minulla on ihan lähipiiristä vastaavia esimerkkejä. Oli Ap:lla oikeasti vaimoa tai ei, voimme silti keskustella tästä aiheesta.

Mitä keskusteltavaa meillä on ap parisuhdeongelmista jos hän ei pysty keskustelemaan niistä puolisonsa kanssa.

Just näin. Ottaisin rahat ja juoksisin. Sitten voisikin laihdutella hyvillä mielin, kun olisi varaa hyvään, terveelliseen ja kalliiseen ruokaan vain itselle.

Vierailija
64/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä unta nää, nuoret naiset eivät vilkaisekaan keski-ikäisiin, keskiäkäisiin ukkeleihin, jotka ovat ohittaneet kukkeimman ikänsä. 

Miehet näyttävät olevan enemmän kiinnostuneita vaimojensa ulkonäöstä ja sen katoavaisuudesta kuin omasta ulkoisesta olomuodostaan. Mutta itserakkaus ei tunnu häviävän minnekään ainakaan sen perusteella, miten miehet kuvittelevat "ottavansa" itselleen nuoremman ja nätimmän tytön entisen tilalle. 

Myös oma ukkoni oli samanlainen. Yritti tehdä minut mustasukkaiseksi puheillaan, miten nuoret naiset pörräsivät hänen ympärillään ravintoloissa ja hän voisi valita heistä kenet tahtoisi. Kerran iltaa viettäessämme kahden ystäväpariskunnan kanssa ukkeli rupesi taas retostelemaan viehätysvoimallaan. Kysyin vierailtamme, kuka haluaa mieheni. Saa heti viedä mukanaan, jos kelpaa. Kukaan ei vastannut mitään, ei ukkokaan enää kerskaillut tällä asialla. Siitä ukosta tuli aika pian ex minun aloitteestani.

Ai nuoret ei viehäty vanhemmista miehistä. No esim Erika Vikman ja Danny tai vaikka Jenni Haukio ja Sauli

Ei taida nykyiset presidentit olla mikään miesten enemmistö :D

Poikkeus vahvistaa säännön, joka on, ettei ketään kiinnosta vanhat ukot.

Vierailija
65/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nämä rikkaat eläkeläiset on nyt verrattavissa tavallisiin köyhiin eläkeläisukkoihin Keravalta. Älä unta näe. Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Mutta eihän naiset välitä miesten rahoista omien sanojensa mukaan.

Totta kai välittää. Ja tuntuu miehetkin välittävän rahoista, koska eivät halua erota. Oma ukko köyhtyisi puoli milliä, koville ottaisi.

Vierailija
66/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Just näin. Ottaisin rahat ja juoksisin. Sitten voisikin laihdutella hyvillä mielin, kun olisi varaa hyvään, terveelliseen ja kalliiseen ruokaan vain itselle.

Miksi parisuhteessa ei voi laihdutella hyvillä mielin? Yleensä sinkkuna on suuremmat menot kuin parisuhteessa per henki.

Vierailija
67/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä on arka aihe, ja kipeä. itse olen nainen ja tiedän, miten helppo on lihoa, kun käy päivät töissä, syö tavallista ruokaa, on väsynyt, ei jaksa jumpata... ei se mitään miehestä piittaamattomuutta ole, että lihoo, vaan se oravanpyörä, missä me kaikki tätä kamalaa arkea taaperramme. Ei siinä jaksa samaan aikaan yrittää pitää nuoruusaikaisia mittojaan. Siitä huolimatta ymmärrän, miten kurja tilanne on ap:lla. Veljelläni oli sama, ja hän todella kärsi siitä, että vaimo lihoi aivan muodottomaksi. Hän ei löytänyt ratkaisua asiaan. Ei puhettakaan, että olisi uskaltanut ruveta käskyttämään vaimoa laihtumaan, etenkin, kun tosi lihavasta jos laihduttaa laihaksi, iho jää pussittamaan. Lopputulos voi olla vielä hirveämpi. Itse aloin laihtua vasta, kun erosin puolisosta ja yksin eläen pystyin luopumaan niistä "hyvistä"  "normaaleista" ruuista, joita parisuhteessa syödään ja oli mahdollisuus ruveta omituiseksi askeetiksi, jonka ruokavaliolla ja muillakaan elämäntavoilla ei ikipäivinä saisi ketään olemaan parisuhteessa kanssaan. Nyt olen laiha mutta yksin. Veli on edelleen naimisissa mutta lihavan naisen kanssa, jota hän ei halua ja joka itse on masentunut lihomisestaan. Lopputulos: tässä pelissä ei ole voittajia. Tsemppiä kuitenkin, ehkä te löydätte jonkin ratkaisun. Mutta ei vaimosi ilkeyttään lihonut tai sen takia, ettei kunnioita sinua  tai jotain.

Voi olla noinkin mutta usein syynä on oman ajan puute. Mies ja lapset vaatii huomiota koko ajan ja siinä sitten helposti jää jumpat ja muut. Meillä minä ilmoitin miehelle että tiistai iltaisin on treenit ja niitä en jätä väliin. Sillävälin on lapset miehen vastuulla. Ja sunnuntaisin joutuu mies mun kanssa myös lenkille että pysyy edes jonkinlaisessa kunnossa. Ja koko perhe syö terveellistä ruokaa, siitä pidän minä huolen. Jos näistä alkaa lipsumaan niin sitten alkaa läskit kertymään- koko perheelle.

Vierailija
68/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miehet senkun paranee vanhetessaan, eikun...

Vierailija
69/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Miksi parisuhteessa ei voi laihdutella hyvillä mielin? Yleensä sinkkuna on suuremmat menot kuin parisuhteessa per henki.

Voi tietenkin ja monet niin tekeekin mutta ei luultavasti apn vaimo. Tosin ei kyll vaikuta siltä että hän on kovin hyvillä mielin muutenkaan.

Vierailija
70/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Lähipiirisi on ihan yhtä fiktiivinen, kuin AP:n vaimokin. Ette ole pojat tainneet lähiaikoina katsoa peiliin?

Niin, kukaan nainen ei ole ikinä lihonnut avioliitossa.

Ja kaikki keski-ikäiset Suomalaiset miehet ovat kuin kreikkalaisia veistoksia :D

”Lihoa” sanan taivuttaminen suomeksi on myös adoniksella näköjään vaikeaa…

Heti ensimmäisellä sivulla kuultiin "Kyllä miehetkin!" :)

Kansallisuudet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.

Niin pientä alkukirjainta ei löydy mitä pippelisi ja aivosi muodostavat yhdessä.

Tosi huonoa sanailua. Pippelini ja aivoni muodostavat alkukirjaimen..?

Ei ne ainakaan ajatuksia tai orgasmeja saa aikaan.

Uuu millainen kovisnainen täällä on :D

Vierailija
71/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Koska täytyy kokata myös sille ukolle ja lapsille. Ukko kun ei osaa keittää munaakaan. Lisäksi ukon mieliruokiin kuuluu kaikki rasvainen ja suolainen, vaikka ei itse lihokaan, kun on perimältään luikku. Eronneena sinkkuja menot saisikin olla suuremmat…

Vierailija
72/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että jos ap olisi niin tasokas, mahtava mies, että hänen vaimonsa ei haluaisi riskeerata menettää häntä, niin vaimo panostaisi ulkonäköönsä kybällä. Kun niin ei tapahdu, niin voi olettaa, ettei ap ole sellaisen arvoinen saalis vaimon mielestä.

Siis jos onni potkaisisi ja vaikka George Cloony menisi kanssani naimisiin, niin pitäisin itseni laihana ja ehkä meikkaisinkin. Mutta jos mieheni olisi vauva-palstalla trollaileva katkera Pertsa kaljamahalla, niin...

Vierailija
73/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Lähipiirisi on ihan yhtä fiktiivinen, kuin AP:n vaimokin. Ette ole pojat tainneet lähiaikoina katsoa peiliin?

Niin, kukaan nainen ei ole ikinä lihonnut avioliitossa.

Ja kaikki keski-ikäiset Suomalaiset miehet ovat kuin kreikkalaisia veistoksia :D

”Lihoa” sanan taivuttaminen suomeksi on myös adoniksella näköjään vaikeaa…

Heti ensimmäisellä sivulla kuultiin "Kyllä miehetkin!" :)

Kansallisuudet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.

Niin pientä alkukirjainta ei löydy mitä pippelisi ja aivosi muodostavat yhdessä.

Tosi huonoa sanailua. Pippelini ja aivoni muodostavat alkukirjaimen..?

Ei ne ainakaan ajatuksia tai orgasmeja saa aikaan.

Uuu millainen kovisnainen täällä on :D

Ja pari vähän ”pehmeämpää” miestä. Samaistutko AP:n i m p o t e n s s i ongelmaan?

Vierailija
74/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla ei taida olla motiivia laihduttaa. Ap ei ole vetävä, anna hyvää seksiä tai ole varakas. Kummasti naiset aina laihtuu kun kuvioihin tulee uusi mies.

Vierailija
75/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
76/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et selvästikään ole sen arvoinen, että häntä huvittaisi miellyttää sinua. Noin siinä käy kun mies suhtautuu vaimoonsa kuin tiskikoneeseen.

Jokaisen lihavan naisen takana on tyly, piittaamaton ja itsekäs mies.

Vierailija
77/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Koska täytyy kokata myös sille ukolle ja lapsille. Ukko kun ei osaa keittää munaakaan. Lisäksi ukon mieliruokiin kuuluu kaikki rasvainen ja suolainen, vaikka ei itse lihokaan, kun on perimältään luikku. Eronneena sinkkuja menot saisikin olla suuremmat…

Geenien syy varmasti, että nainen lihoo, mutta mies ei... :)

Vierailija
78/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et selvästikään ole sen arvoinen, että häntä huvittaisi miellyttää sinua. Noin siinä käy kun mies suhtautuu vaimoonsa kuin tiskikoneeseen.

Jokaisen lihavan naisen takana on tyly, piittaamaton ja itsekäs mies.

Kyllä naiset on avuttomia. Ylipainollekaan ei voi itse mitään, sekin on miesten vika.

Vierailija
79/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen perheterapiaa. Mutta se toimii vain, jos molemmilla on aito halu avautua ja puhua asioista. Se terapeutti ei tee mitään puolestanne, itse te sen työn teette, mutta hän voi erilaisilla kysymyksillä ja tehtävillä avata uudenlaisia näkökulmia asiaan ja se voi tuottaa oivalluksia, joita ette keskenänne saa.

Jos silti ei löydy yhteistä halua korjata seksittömyys liitossa, päätettävänänne on, haluatteko kuitenkin elää yhdessä esimerkiksi lasten takia ja jos, niin tarkoittaako se molemmille seksitöntä elämää vai sovitteko, että kumpikin saa halutessaan hoitaa tarpeensa jollain muulla tavalla toista loukkaamatta.

Jos ette halua ylipäänsä jatkaa yhdessä, niin silloin tietysti paras ratkaisu on erota.

Hoitaa tarpeensa muualla? Yäk. Parempi erota. Ne hoidokit aina rakastuu ja haluaa toisen puolison itselleen.

Vierailija
80/210 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussahan se syy on. Pidät häntä itsestäänselvyytenä, passautat itseäsi, olet seksissä itsekäs, kotona laiska ja todennäköisesti hirvittävä potsi ja vielä kuorsaatkin.

Joten miksi vatussa KUKAAN nainen sinun takiasi näkisi vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi