Vaimo lihoi eikä halua olla enää viehättävä. Mitä voin tehdä kun ei miestään kuuntele?
Onko tiemme kuljettu loppuun, kun vaimoni ei ota kuuleviin korviin kehoituksiani liikuntaan ja ehostautumiseen. Tämä luonnollisesti heijastuu myös makuuhuoneen puolella kun ei jaksa viehättyä seksiin enää oikeen kumpikaan. Taitaa olla yleinenkin ongelma Suomessa?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Näitä on nähty toki molempiin suuntiin. Ei se ole koskaan reilua sille, joka näkee vaivan kehonsa ja terveytensä suhteen (sairaudet on toki erikseen). Osalla on rouva siinä kolmenkympin korvilla plösähtänyt ja osalla mies. Tämä on vain sitten karmea tabu-aihe, josta ei voi oikein toisen loukkaantumatta puhua. Parempi kai olisi, että molemmat sitten plösähtäisivät samaan tahtiin.
Juu, tämä olisikin ehdotukseni ap:lle, seuraa vaimon esimerkkiä ja ala nauttia elämästä, huomaat, että on muitakin kivoja asioita kuin kuntosali ja keitetty kananrinta salaatilla. Voitte maistella viinejä, kokkailla upeita aterioita jne...
Jos em liian radikaalia, koeta nähdä asian myös vaimon perspektiivistä. Suhde on väljähtänyt, vaimon mielestä varmaan aiemmin kuin ap:n, seksi ei kiinnosta eikä se, pitääkö mies haluttavana. Ja jankutuksesi saa aikaan sen, että vaimo ajattelee olevansa ap:lle pelkkä kroppa, jonka tärkein tehtävä on olla haluttava. Viis yhteisestä historiasta, perheesta jne. Ja tämä, jos mikä, tappaa kaikki seksihalut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, vaimoasi ei huvita laihduttaa. Ei muakaan, kun mulla on tavis pienituloinen mies. Heti jos saisin komean miljonäärin, tietysti laihduttaisin.
No mä teen varastotyötä ja tienaan 2400 euroa kuussa. Ennen olin työttömänä 6 vuotta mutta eikö mikään enää riitä.
Ap
Ap, tsemppiä. Ajanjaksso lihonisesta on tärkeä. Onko se nyt vaan alle 5-vuotta, vai ehkä 10-vuotta, vai jopa 15-vuotta ja yli?
Naiset lihoo herkästi 40+ iässä, ja vsrsinkin, jos on sukutaipumusta sille. Tottakai myös elämäntilanteet voi johtaa lihomoseen ennen sitä, esim. masennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on nähty toki molempiin suuntiin. Ei se ole koskaan reilua sille, joka näkee vaivan kehonsa ja terveytensä suhteen (sairaudet on toki erikseen). Osalla on rouva siinä kolmenkympin korvilla plösähtänyt ja osalla mies. Tämä on vain sitten karmea tabu-aihe, josta ei voi oikein toisen loukkaantumatta puhua. Parempi kai olisi, että molemmat sitten plösähtäisivät samaan tahtiin.
Juu, tämä olisikin ehdotukseni ap:lle, seuraa vaimon esimerkkiä ja ala nauttia elämästä, huomaat, että on muitakin kivoja asioita kuin kuntosali ja keitetty kananrinta salaatilla. Voitte maistella viinejä, kokkailla upeita aterioita jne...
Jos em liian radikaalia, koeta nähdä asian myös vaimon perspektiivistä. Suhde on väljähtänyt, vaimon mielestä varmaan aiemmin kuin ap:n, seksi ei kiinnosta eikä se, pitääkö mies haluttavana. Ja jankutuksesi saa aikaan sen, että vaimo ajattelee olevansa ap:lle pelkkä kroppa, jonka tärkein tehtävä on olla haluttava. Viis yhteisestä historiasta, perheesta jne. Ja tämä, jos mikä, tappaa kaikki seksihalut.
Kaikki kääntyy aina miehen syyksi. Mitä jos ei vaan lihoisi? Luulen, että on itsellekin mukavampaa olla hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Eli naisen tärkein tehtävä tässä elämässä on pysyä koko elämänsä, hoikkana, kauniina ja terveenä?
No siinäpä se on lyhyesti tiivistettynä. Venäjällä naiset ovat tämän sisäistäneet hyvin. Ja tottakai sama pätee myös mieheen, että kunnossa pitää olla. Läskillä rupsahtaneella vaimolla ei vaan tee mitään...kukaan. Se on taivaan tosi, turha muuta väittää.
Vetoa Raamattuun sanoen että mies on perheen pää ja vaimon tulee totella häntä myötä- ja vastoinkäymisissä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et selvästikään ole sen arvoinen, että häntä huvittaisi miellyttää sinua. Noin siinä käy kun mies suhtautuu vaimoonsa kuin tiskikoneeseen.
Jokaisen lihavan naisen takana on tyly, piittaamaton ja itsekäs mies.
Varmasti näinkin. Toisaalta miehen piittaamattomuus ja tylyys todennäköisesti johtuu vaimon lihavuudesta.
Raamatulla päähän kirjoitti:
Vetoa Raamattuun sanoen että mies on perheen pää ja vaimon tulee totella häntä myötä- ja vastoinkäymisissä.
Mies pyytää vaimon laihtua. Vaimo ottaa eron ja sen jälkeen laihduttaa. Vaimo totteli. Mies on tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et selvästikään ole sen arvoinen, että häntä huvittaisi miellyttää sinua. Noin siinä käy kun mies suhtautuu vaimoonsa kuin tiskikoneeseen.
Varmasti näinkin. Toisaalta miehen piittaamattomuus ja tylyys todennäköisesti johtuu vaimon lihavuudesta.
Miksi tuo parisuhde sitten sinusta pitäisi jatkua?
Läski on läski vaikka voissa paistas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla mitään naista ole AP.
0/5
Ei ole ihan tavatonta, että näin käy. Minulla on ihan lähipiiristä vastaavia esimerkkejä. Oli Ap:lla oikeasti vaimoa tai ei, voimme silti keskustella tästä aiheesta.
Lähipiirisi on ihan yhtä fiktiivinen, kuin AP:n vaimokin. Ette ole pojat tainneet lähiaikoina katsoa peiliin?
Niin, kukaan nainen ei ole ikinä lihonnut avioliitossa.
Ja kaikki keski-ikäiset Suomalaiset miehet ovat kuin kreikkalaisia veistoksia :D
”Lihoa” sanan taivuttaminen suomeksi on myös adoniksella näköjään vaikeaa…
Mammat peukuttavat tätä viestiä innolla, vaikka "lihonnut" on ihan oikein taivutettu.
Tämä on uskomaton paikka kuinka vastaavan avauksen tehnyttä miestä aina syyllistetään ja epäillään, että on itse kuitenkin kaljamahainen pälvikalju sohvaperuna. Ei se vaan näin aina ole. Nimimerkillä kokemusta on. Itse olen normaalipainoinen ja treenaan useasti viikossa. Harvoin yöelämässä käydessäni olen saanut huomiota kauniimmalta sukupuolelta ja muutenkin välillä päät kääntyvät. Vaimo taas on yhtä pitkä kuin leveä ja kärsin tilanteesta tosi paljon. Ei tunnu kivalta kun ei voi mitään tehdä yhdessä. Lasten takia kärvistelen, tosin epäilen, että kuolen hetkenä minä hyvänsä johonkin sydäntautiin, koska tilanne ahdistaa niin paljon.
Osallistun kyllä kotitöihin ja tienaankin reilusti enemmän, että palstan mammat ottaa vaan ihan rauhassa. Ei ole mitään minusta johtuvaa syytä miksi hän on tuohon kuntoon itsensä saattanut. En todellakaan aio tuntea syyllisyyttä siitä, että hän on lihava. Olen jossain määrin ujo mutta yritän kehittää sitä puolta itsessäni ja saada rohkeutta lähestyä naisia. Jahka löydän nuoremman ja kauniimman niin saa pullukka jäädä. Täytyy vielä yrittää lapset saada jotenkin häneltä, koska en halua lapsilleni tuollaista elämisen mallia.
Onko ap itse pitänyt itsestään huolta vai kasvattanut vuosien aikana pyöreääkin pyöreämmän daddyvatsan? Miksi vaadit ehostamista ja liikuntaa vain puolisoltasi, koetatko itse miellyttää häntä? Se, että toiselta vaatii jotain niin olisi hyvä myös tulla jollain tavalla vastaan. Kehutko jostain, oletko milloin sanonut häntä kauniiksi. Onko se sinne pelkästään vastuullinen suorite? Halaatko ja suukotatko puolisoasi?
Jos näin on ja edelleen kumppanisi ei hihitä kutituksistasi ja huomiostasi, onko hän masentunut? Jaatteko kotitöiden vastuun, onko hän väsynyt? Milloin viimeksi vietitte aikaa aivan kahdestaan? Entä milloin kumppanisi sai mennä omissa menoissaan, että kokee taas tarpeen yrittää näyttää hyvältä: "mulla ei ole mitään päälle pantavaa" on hyvä merkki, jolloin vaimo äkkiä kaupungille vaatteiden ostoon ja kehut häntä, kuinka hyvältä hän näyttää. Anna aikaa tyttöjen kanssa kaupungilla ja illanvietossa.
Anna hänelle mahdollisuus kokea itsensä kauniiksi ja haluttavaksi, sillä on tapana luoda positiivista kierrettä ympärilleen.
Jos on vuosia kokenut, ettei ole haluttava tai saa kehuja puolisoltaan, sitä lakkaa yrittämästä. Jos todella on jo niin, että kaikki on yritetty ja olet todella laittanut itsesi likoon kaikin keinoin pariterapiasta lähtien - jätä se sika! Lähde menee! Pelasta itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset on avuttomia. Ylipainollekaan ei voi itse mitään, sekin on miesten vika.
Voihan sille, mutta ei maksa vaivaa huonon miehen vuoksi.
Nainen ei jätä huonoa miestä vaan alkaa tarkoituksella lihoa. Näinhän sä tuossa sanot. Rakentavaa, sananmukaisesti. Samoin nyt jokainen edellisen yläpeukuttaja: Peilin ääreen, monestakin syystä.
Ei kukaan liho tarkoituksella, mutta väsymys ja jatkuva huonon miehen aiheuttama v*tutus voi kyllä johtaa lihomiseen. Joillekin syöminen on se luontainen tapa hoitaa ahdistusta ja pahaa oloa, jonka huono suhde aiheuttaa.
Ei pidä paikkaansa tämä. Meillä vaimo jojoillut aina mutta nyt ei enää saa painoa tippumaan. Aina kun hän on ollut normaalipainoinen, tunnen häntä kohtaan suurta rakkautta ja halua. Ostan lahjoja, nuisran merkkipäivät ym. Tällöin vaimo aina pihtaa ja on jotenkin onneton. Sitten alkaa taas se lihominen ja silloin olisi seksiä tarjolla vaikka joka päivä. Ongelma on vaan se, etten halua häntä enää ja siitä se alamäki taas lähtee ja minä muutun välinpitämättömäksi ja tympeäksi. Nyt olen tajunnut, että en voi häntä muuttaa. Hän haluaa syödä ja minä haluan liikkua. Mutta se, että huono mies olisi automaattisesti aina läskin naisen takana on paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on uskomaton paikka kuinka vastaavan avauksen tehnyttä miestä aina syyllistetään ja epäillään, että on itse kuitenkin kaljamahainen pälvikalju sohvaperuna. Ei se vaan näin aina ole. Nimimerkillä kokemusta on. Itse olen normaalipainoinen ja treenaan useasti viikossa. Harvoin yöelämässä käydessäni olen saanut huomiota kauniimmalta sukupuolelta ja muutenkin välillä päät kääntyvät. Vaimo taas on yhtä pitkä kuin leveä ja kärsin tilanteesta tosi paljon. Ei tunnu kivalta kun ei voi mitään tehdä yhdessä. Lasten takia kärvistelen, tosin epäilen, että kuolen hetkenä minä hyvänsä johonkin sydäntautiin, koska tilanne ahdistaa niin paljon.
Osallistun kyllä kotitöihin ja tienaankin reilusti enemmän, että palstan mammat ottaa vaan ihan rauhassa. Ei ole mitään minusta johtuvaa syytä miksi hän on tuohon kuntoon itsensä saattanut. En todellakaan aio tuntea syyllisyyttä siitä, että hän on lihava. Olen jossain määrin ujo mutta yritän kehittää sitä puolta itsessäni ja saada rohkeutta lähestyä naisia. Jahka löydän nuoremman ja kauniimman niin saa pullukka jäädä. Täytyy vielä yrittää lapset saada jotenkin häneltä, koska en halua lapsilleni tuollaista elämisen mallia.
Kannattaa jo alkaa miettiä miten sinä annat lapsille paremman mallin ja miten perustelet sen tarvittaessa viranomaisille... siis jos se vaimo edes haluaa sinun lapsiasi vaivoiksern. Ja tarpeeksi kauan kun odotat ihan sama ei ne lapset ole enää mallia sinulta ottamassa vaan maailmalla. Jos et vielä ole huomannut että ne lapset kasvaa kaiken aikaa niin fyysisesti kuin henkisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se nainen saa siitä että se miellyttäisi sua?
Seksiä
Vierailija kirjoitti:
Onko ap itse pitänyt itsestään huolta vai kasvattanut vuosien aikana pyöreääkin pyöreämmän daddyvatsan? Miksi vaadit ehostamista ja liikuntaa vain puolisoltasi, koetatko itse miellyttää häntä? Se, että toiselta vaatii jotain niin olisi hyvä myös tulla jollain tavalla vastaan. Kehutko jostain, oletko milloin sanonut häntä kauniiksi. Onko se sinne pelkästään vastuullinen suorite? Halaatko ja suukotatko puolisoasi?
Jos näin on ja edelleen kumppanisi ei hihitä kutituksistasi ja huomiostasi, onko hän masentunut? Jaatteko kotitöiden vastuun, onko hän väsynyt? Milloin viimeksi vietitte aikaa aivan kahdestaan? Entä milloin kumppanisi sai mennä omissa menoissaan, että kokee taas tarpeen yrittää näyttää hyvältä: "mulla ei ole mitään päälle pantavaa" on hyvä merkki, jolloin vaimo äkkiä kaupungille vaatteiden ostoon ja kehut häntä, kuinka hyvältä hän näyttää. Anna aikaa tyttöjen kanssa kaupungilla ja illanvietossa.
Anna hänelle mahdollisuus kokea itsensä kauniiksi ja haluttavaksi, sillä on tapana luoda positiivista kierrettä ympärilleen.Jos on vuosia kokenut, ettei ole haluttava tai saa kehuja puolisoltaan, sitä lakkaa yrittämästä. Jos todella on jo niin, että kaikki on yritetty ja olet todella laittanut itsesi likoon kaikin keinoin pariterapiasta lähtien - jätä se sika! Lähde menee! Pelasta itsesi.
En muista että naisia ikinä kehotettaisiin täällä panemaan itseään likoon kaikin keinoin miehen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä
Mutta kun ei tee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna hänelle mahdollisuus kokea itsensä kauniiksi ja haluttavaksi, sillä on tapana luoda positiivista kierrettä ympärilleen.Jos on vuosia kokenut, ettei ole haluttava tai saa kehuja puolisoltaan, sitä lakkaa yrittämästä. Jos todella on jo niin, että kaikki on yritetty ja olet todella laittanut itsesi likoon kaikin keinoin pariterapiasta lähtien - jätä se sika! Lähde menee! Pelasta itsesi.
En muista että naisia ikinä kehotettaisiin täällä panemaan itseään likoon kaikin keinoin miehen vuoksi.
Ei pidäkään ei miehet harvoin ovat sen vaivan arvoisia ja silloin kun ovat ei siihen tarvitse erikseen kehottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä
Mutta kun ei tee mieli.
No eihän kukaan ilkeää miestä halua.
Ei kukaan liho tarkoituksella, mutta väsymys ja jatkuva huonon miehen aiheuttama v*tutus voi kyllä johtaa lihomiseen. Joillekin syöminen on se luontainen tapa hoitaa ahdistusta ja pahaa oloa, jonka huono suhde aiheuttaa.