Vaimo lihoi eikä halua olla enää viehättävä. Mitä voin tehdä kun ei miestään kuuntele?
Onko tiemme kuljettu loppuun, kun vaimoni ei ota kuuleviin korviin kehoituksiani liikuntaan ja ehostautumiseen. Tämä luonnollisesti heijastuu myös makuuhuoneen puolella kun ei jaksa viehättyä seksiin enää oikeen kumpikaan. Taitaa olla yleinenkin ongelma Suomessa?
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla mitään naista ole AP.
0/5
Ei ole ihan tavatonta, että näin käy. Minulla on ihan lähipiiristä vastaavia esimerkkejä. Oli Ap:lla oikeasti vaimoa tai ei, voimme silti keskustella tästä aiheesta.
Lähipiirisi on ihan yhtä fiktiivinen, kuin AP:n vaimokin. Ette ole pojat tainneet lähiaikoina katsoa peiliin?
Niin, kukaan nainen ei ole ikinä lihonnut avioliitossa.
Lihonut. Miehistä puhumattakaan.
Eli nyt voidaan myöntää, että joku nainen joskus on ehkä lihonut avioliiton aikana? Ehkä Ap ja kommentoija eivät olekaan fiktiivisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei ole ihan tavatonta, että näin käy. Minulla on ihan lähipiiristä vastaavia esimerkkejä. Oli Ap:lla oikeasti vaimoa tai ei, voimme silti keskustella tästä aiheesta.
Lähipiirisi on ihan yhtä fiktiivinen, kuin AP:n vaimokin. Ette ole pojat tainneet lähiaikoina katsoa peiliin?
Eli nyt voidaan myöntää, että joku nainen joskus on ehkä lihonut avioliiton aikana? Ehkä Ap ja kommentoija eivät olekaan fiktiivisiä?
Mitä myöntämistä siihen tarvitaan, kun tilastoistakin näkee, että ikääntyessä sekä naiset että miehet Suomessa lihovat.
Mites ap olet itse muuttunut ulkonäöltäsi ja käytökseltäsi tapaamisenne jälkeen? Oliko sinulla tapana treffeillä vaimon kanssa arvostella hänen ulkonäköään ja vaatia muuttumaan? Niinpä. Olet itsekin huonontunut puolisona alkuaikojen jälkeen. Tiedän myös, miten tuossa tulee käymään. Vaimo tapaa toisen miehen, joka tuntuu pitävän häntä viehättävänä ja haluaa häntä. Vaimo ihastuu, ottaa eron ap:stä, saa motivaatiota laihtua ja panostaa ulkonäköönsä ja tulee onnelliseksi muiden miesten kanssa. Ap:n omasta tasosta riippuu, saako hän jonkun toisen ikäisensä naisen, vai jääkö sinkuksi.
Käy Pietarissa ja tarkista, että uudelta löytyy vaimokoulun diplomi.
tämä on arka aihe, ja kipeä. itse olen nainen ja tiedän, miten helppo on lihoa, kun käy päivät töissä, syö tavallista ruokaa, on väsynyt, ei jaksa jumpata... ei se mitään miehestä piittaamattomuutta ole, että lihoo, vaan se oravanpyörä, missä me kaikki tätä kamalaa arkea taaperramme. Ei siinä jaksa samaan aikaan yrittää pitää nuoruusaikaisia mittojaan. Siitä huolimatta ymmärrän, miten kurja tilanne on ap:lla. Veljelläni oli sama, ja hän todella kärsi siitä, että vaimo lihoi aivan muodottomaksi. Hän ei löytänyt ratkaisua asiaan. Ei puhettakaan, että olisi uskaltanut ruveta käskyttämään vaimoa laihtumaan, etenkin, kun tosi lihavasta jos laihduttaa laihaksi, iho jää pussittamaan. Lopputulos voi olla vielä hirveämpi. Itse aloin laihtua vasta, kun erosin puolisosta ja yksin eläen pystyin luopumaan niistä "hyvistä" "normaaleista" ruuista, joita parisuhteessa syödään ja oli mahdollisuus ruveta omituiseksi askeetiksi, jonka ruokavaliolla ja muillakaan elämäntavoilla ei ikipäivinä saisi ketään olemaan parisuhteessa kanssaan. Nyt olen laiha mutta yksin. Veli on edelleen naimisissa mutta lihavan naisen kanssa, jota hän ei halua ja joka itse on masentunut lihomisestaan. Lopputulos: tässä pelissä ei ole voittajia. Tsemppiä kuitenkin, ehkä te löydätte jonkin ratkaisun. Mutta ei vaimosi ilkeyttään lihonut tai sen takia, ettei kunnioita sinua tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Mitä myöntämistä siihen tarvitaan, kun tilastoistakin näkee, että ikääntyessä sekä naiset että miehet Suomessa lihovat.
Sitä minäkin ihmettelen. Joidenkin tuntuu olevan vaikea uskoa sitä, kun juttuja väitetään keksityiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Mitä myöntämistä tuossa on, silti tarinan henkilöt on fiktiivisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Sitä minäkin ihmettelen. Joidenkin tuntuu olevan vaikea uskoa sitä, kun juttuja väitetään keksityiksi.
Tilastot ei todista sitä että sun vaimo ei olisi kuviteltu.
Vierailija kirjoitti:
Mites ap olet itse muuttunut ulkonäöltäsi ja käytökseltäsi tapaamisenne jälkeen? Oliko sinulla tapana treffeillä vaimon kanssa arvostella hänen ulkonäköään ja vaatia muuttumaan? Niinpä. Olet itsekin huonontunut puolisona alkuaikojen jälkeen. Tiedän myös, miten tuossa tulee käymään. Vaimo tapaa toisen miehen, joka tuntuu pitävän häntä viehättävänä ja haluaa häntä. Vaimo ihastuu, ottaa eron ap:stä, saa motivaatiota laihtua ja panostaa ulkonäköönsä ja tulee onnelliseksi muiden miesten kanssa. Ap:n omasta tasosta riippuu, saako hän jonkun toisen ikäisensä naisen, vai jääkö sinkuksi.
Juuri näin. Naiset laskeutuvat aina jaloilleen, ja miehet jäävät surkeina yksin.
Vierailija kirjoitti:
Eroa ja ota nuorempi ja laihempi ja kauniimpi nainen itsellesi
Älä unta nää, nuoret naiset eivät vilkaisekaan keski-ikäisiin, keskiäkäisiin ukkeleihin, jotka ovat ohittaneet kukkeimman ikänsä.
Miehet näyttävät olevan enemmän kiinnostuneita vaimojensa ulkonäöstä ja sen katoavaisuudesta kuin omasta ulkoisesta olomuodostaan. Mutta itserakkaus ei tunnu häviävän minnekään ainakaan sen perusteella, miten miehet kuvittelevat "ottavansa" itselleen nuoremman ja nätimmän tytön entisen tilalle.
Myös oma ukkoni oli samanlainen. Yritti tehdä minut mustasukkaiseksi puheillaan, miten nuoret naiset pörräsivät hänen ympärillään ravintoloissa ja hän voisi valita heistä kenet tahtoisi. Kerran iltaa viettäessämme kahden ystäväpariskunnan kanssa ukkeli rupesi taas retostelemaan viehätysvoimallaan. Kysyin vierailtamme, kuka haluaa mieheni. Saa heti viedä mukanaan, jos kelpaa. Kukaan ei vastannut mitään, ei ukkokaan enää kerskaillut tällä asialla. Siitä ukosta tuli aika pian ex minun aloitteestani.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan niin on että jos nainen päästää itsensä pukkupullukaksi eikä välitä koko asiasta se on sanatonta viestintää miehelle lähteä Pattayalle
Kyllä se vaan on niin, että jos ap päästää itsensä pikkupullukaksi eikä välitä koko asiasta, ja/tai alkaa arvostella vaimon ulkonäköä, se on sanatonta viestintää vaimolle lähteä vieraisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan niin on että jos nainen päästää itsensä pukkupullukaksi eikä välitä koko asiasta se on sanatonta viestintää miehelle lähteä Pattayalle
Etkö ole saanut vielä matkarahoja kasaan?
Tuo on hirveän surullista nähdä miten ennen avioliittoa ja sen alussa vaimot olleet sopusuhtaisia ja pitäneet huolta itsestään. Kun samoja tanttoja katsoo nyt 10-15v myöhemmin niin huh. Itsekin olen lihonut avioliiton aikana välillä mutta nopeasti laihduttanut takaisin normaalimittoihin. Ja puolisoni ei todellakaan tykkää minusta liian laihana, on sanonutkin että kun sairastuin syömishäiriöön ja olin vaan luuta ja nahkaa, niin ei sekään kivan näköistä ollut. :( Mutta ei ole merkittävä ylipainokaan. Nyt myöhemmin tajuaa itsekin mikä on normaalia ja mikä ei. Kyllä kumppania pitää sen verran kunnioittaa ettei päästä itseään paisumaan mahdottomaksi ja ei siitä pidä loukkaantua jos puoliso kommentoi että elopainoa tullut kyllä liikaa. Luulisi sen olevan herätys että sitä on sitten liikaa. :) N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä unta nää, nuoret naiset eivät vilkaisekaan keski-ikäisiin, keskiäkäisiin ukkeleihin, jotka ovat ohittaneet kukkeimman ikänsä.
Miehet näyttävät olevan enemmän kiinnostuneita vaimojensa ulkonäöstä ja sen katoavaisuudesta kuin omasta ulkoisesta olomuodostaan. Mutta itserakkaus ei tunnu häviävän minnekään ainakaan sen perusteella, miten miehet kuvittelevat "ottavansa" itselleen nuoremman ja nätimmän tytön entisen tilalle.
Myös oma ukkoni oli samanlainen. Yritti tehdä minut mustasukkaiseksi puheillaan, miten nuoret naiset pörräsivät hänen ympärillään ravintoloissa ja hän voisi valita heistä kenet tahtoisi. Kerran iltaa viettäessämme kahden ystäväpariskunnan kanssa ukkeli rupesi taas retostelemaan viehätysvoimallaan. Kysyin vierailtamme, kuka haluaa mieheni. Saa heti viedä mukanaan, jos kelpaa. Kukaan ei vastannut mitään, ei ukkokaan enää kerskaillut tällä asialla. Siitä ukosta tuli aika pian ex minun aloitteestani.
Ai nuoret ei viehäty vanhemmista miehistä. No esim Erika Vikman ja Danny tai vaikka Jenni Haukio ja Sauli
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hirveän surullista nähdä miten ennen avioliittoa ja sen alussa vaimot olleet sopusuhtaisia ja pitäneet huolta itsestään. Kun samoja tanttoja katsoo nyt 10-15v myöhemmin niin huh. Itsekin olen lihonut avioliiton aikana välillä mutta nopeasti laihduttanut takaisin normaalimittoihin. Ja puolisoni ei todellakaan tykkää minusta liian laihana, on sanonutkin että kun sairastuin syömishäiriöön ja olin vaan luuta ja nahkaa, niin ei sekään kivan näköistä ollut. :( Mutta ei ole merkittävä ylipainokaan. Nyt myöhemmin tajuaa itsekin mikä on normaalia ja mikä ei. Kyllä kumppania pitää sen verran kunnioittaa ettei päästä itseään paisumaan mahdottomaksi ja ei siitä pidä loukkaantua jos puoliso kommentoi että elopainoa tullut kyllä liikaa. Luulisi sen olevan herätys että sitä on sitten liikaa. :) N38
Asioista kannattaa ehdottomasti parisuhteessa keskustella. Mutta se että huomautellaan asioita toinen toisilleen ei sitä ole. Se on provosoimista eikä se johda ratkaisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Mitä keskusteltavaa meillä on ap parisuhdeongelmista jos hän ei pysty keskustelemaan niistä puolisonsa kanssa.
Onko mitään ehdotuksia, että kuinka AP saisi vaimon heräämään tähän asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Syömishäiriöinen antaa laihdutusvinkkejä Vauvalla. Kaikki nyt jonoon kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nuoret ei viehäty vanhemmista miehistä. No esim Erika Vikman ja Danny tai vaikka Jenni Haukio ja Sauli
Niin mitähän noilla miehillä on tarjota naiselle? Huomauttelua, haastamista ja provosointia? Tai ehkä sittenkin jotakin muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nämä rikkaat eläkeläiset on nyt verrattavissa tavallisiin köyhiin eläkeläisukkoihin Keravalta. Älä unta näe. Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Miksi siis ap kertomasi mukaan vaimokaan ei enää lämpene makkaritouhuille? Onko sinullekin tullut vararengasta vai missä syy?