Kuva ennen ja jälkeen laihdutuksen
Kommentit (25)
Hyvää kesälomaa, hieno suoritus! Kertoisitko vielä kuinka pitkä olet, minä painan tuon 91 kg ja näytän kyllä paaaaaljon pyöreämmältä kuin sinä noissa ennen-kuvissa.
Onpa hieno tulos! Tsemppiä ja sporttia jatkoon :)
Vau! Miten teit tämän? Liikuntana tuo kävely?
Vau! Hieno suoritus. Tästä on hyvä jatkaa :) Näytät oikein hyvältä!
Onneksi olkoon, oikein kivalta näyttää! Et kyllä ollut ruma pehmeämpänäkään, mutta selvästi piilouduit rötkymäisiin vaatteisiin. Nyt vaan rusketusta pintaan ja lihasta kehiin.
Ja muista olla haukkumatta niitä, joilla se pysyvä laihtuminen ei ota onnistuakseen sitten millään!
Onnea! Todella upea suoritus! Nauti, nauti ja nauti oman työsi tuloksista!
Terveisin joulukuu -13 78kg, kesäkuu -14 56kg ja vielä tavoitteeseen pikkuisen matkaa =)
Kiitos kiitos :) Mä olen 169cm pitkä.
Liikunta=kävely.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:12"]
Kiitos kiitos :) Mä olen 169cm pitkä.
Liikunta=kävely.
[/quote]
. . . ja koska en yleensä keskustele täällä, niin en osaa näköjään vastata suoraa kommentteihinnekaan :)
Todella hieno muutos, onnittelut!
Se 91 kiloinen kiittää vastauksesta, jospa minäkin ensi kesänä näyttäisin tuolta :)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:11"]Onneksi olkoon, oikein kivalta näyttää! Et kyllä ollut ruma pehmeämpänäkään, mutta selvästi piilouduit rötkymäisiin vaatteisiin. Nyt vaan rusketusta pintaan ja lihasta kehiin.
Ja muista olla haukkumatta niitä, joilla se pysyvä laihtuminen ei ota onnistuakseen sitten millään!
[/quote]
Eikö nuo rötkymäiset vaatteet ole jälkeen kuvissa ja turhan pinkeät vaatteet ennen kuvissa?
Hienoa, huikea suoritus !
ps. läheks treffeille ;)
Aivan upeeta, että päätit, et se läski sai lähteä. Vitsi kun ihmiset olis samanlaisia kun sä ton päättäväisyyden kanssa!
Vau, tosi paljon olet laihtunut, ei voi kuin onnitella! Hienoa!
Hauskaa kesää ja nauti kun voit pitää pikkumekkosia :)
Onneks olkoon, että olet ollut läski joo
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 17:03"]
Linkki http://aijaa.com/vlpdlc
Nyt on hyvä aloitella kesäloma!
[/quote]
Kiitos teille kaikille. Painonpudotus oli helppo projekti nyt, kun mieskin innostui samaan - ollaan lenkkeilty yhdessä. Mies pudottanut 108kg --> 80kg. Aloitettiin heinäkuun puolivälissä ja alkuvuodesta päästiin tavoitteisiimme (normaalipainoisiksi).
Terveisin: juuri tunnin kävely-hölkkälenkiltä tullut, samalla kukkakimpun kerännyt ap. Vielä ku vähentäis tuota herkuttelua niin avot ;)
Tiukempaa vaatetta kehiin noihin "jälkeen"- kuviin niin nähdään oikeet tulokset!!
Onnittelut! Mahtava suoritus!