Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voileipäkakun hinta?

Vierailija
20.05.2014 |

siis noin 15-20 hengelle, paljonko on normihinta? kiitos vastauksesta. Onko 35e paljon?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan tiedä?

Vierailija
2/12 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka tekee ja mistä aineksista. Semmoisesta paahtoleipä, juustoraaste, kananmunahake kakusta en maksais kuin 15€, jos taas tasokas lihavoileipäkakku niin ~35 ok sellaisesta vuuan kokoisesta. Lohivoileipäkakku helposti enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/12 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

35eurolla saa aineksen lihavoileipäkakkuun. Kysymys jäi vähän auki, onko ap maksamassa kaverille, miettiikö tekeekö itse vai miten?

Kasvisvoileipäkakku (kinuskikissan kreikkalainen) ei ole kamalan kallis ja 35e semmoisesta kaverille on ihan hyvä hinta, jos ei ole tapana maksaa kamalasti (oravannahkakauppa).

-3, joka tekee itse voileipäkakut-

Vierailija
5/12 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehnyt kavereille hintaan 10+ tarvikkeet.

Vierailija
6/12 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannattaa tehdä, helppoa ja taatusti hyvää. Hinnoista en osaa siis sanoa mitään, tiedän vaan et aika kalliita ovat, veikkaan et 35€ ei riitä... Olen aina tehnyt itse eikä kertaakaan oo epäonnistunut.

Vierailija
7/12 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, laske se hinta /syöjä. Koska sellaisesta vuokakakusta syö maksimissaan 8 henkeä. Mä teen itse tuolla 40e 15-18 hengen lihavoileipäkakun ihan itse. Aikaa menee n. tunti - puolitoista.

Vierailija
8/12 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selvinnee kun menee kauppaan ja ostaa tarpeet. u___u

Vierailija
9/12 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole itse tehden taatusti hyvää. Monta kertaa todistanut tämän :X

Kaveri tekee laimeita täytteittä, vain vähän lihaa, käyttää vaaleinta paahtoleipää, ja tosiaan tollainen munavoi juustoraaste-kakkukkin on tullut vastaan.

Mutta suosittelen oikeesti kinuskikissan kreikkalaista, pari kertaa olen sen tehnyt kun jostain on pitänyt rahassa tinkiä, ja se ei kyllä yhtään häpeile kalliimmalle kinkkuvoileipäkakulle.

Vierailija
10/12 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta ostettusta vaakaan leikatusta vuokaleivästä tehtyä voileipäkakkua syö meillä kyllä useampi kuin 8hlö. On riittänyt 15hlö:lle. Teen kyllä yleensä 3täytettä ja käytän mustaa ja vaaleaa leipää vuorokerroksissa. 

Sekaleipä/paahtoleipä voileipäkakkua menee enemmän, kun ei ole niin tukusaa.

Vierailija
11/12 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 10:00"]Ei muuten ole itse tehden taatusti hyvää. Monta kertaa todistanut tämän :X

[/quote]

Öh...

Vierailija
12/12 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 10:05"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 10:00"]Ei muuten ole itse tehden taatusti hyvää. Monta kertaa todistanut tämän :X

[/quote]

Öh...

[/quote]

Tarkoitin siis sitä, että ei voi vannoa, että itse tehden tulisi "taatusti hyvää". Olen siis parikin kertaa todistanut taatusti pahaakin voileipäkakkua joka on itse tehtyä. Unohdin laittaa lainaukset niin vähän taisi tuo lauseen muoto muuttua :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi