Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?
Kommentit (187)
15 miestä, täytän 26 ensi viikolla.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 01:45"]15 miestä, täytän 26 ensi viikolla.
[/quote]
+1 jonka muistin juuri lisää :D
-123
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:53"]Kuksitteko kaikkea mikä liikkuu??
2, nainen 44v
[/quote]
Kyllä. Esim mummoja, lampaita ja naapurin Penaa (nimi muutettu), kun sen vaimo on matkoilla. Mitäs oot noin vanha ja ahdasmielinen. ;)
-Pervomamma-
Ei ainuttakaan, kun ei naiset mua huoli eikä maksulliset vaan kiinnosta.
59v mies.
Minulla on ollut vähintään kolme kymmentä, olen nyt 55-vuotta
Minä jolla on ollut vain 2 kumppania, leveilenkin nyt puolestani että nykyisen kanssa harrastamme paljon seksiä, lähes päivittäin ja joskus monta kertaa päivässä. Ei oo todellakaan tarvinnut puutteessa olla. On niin mukavaa saada orgasmi sen oman rakkaan kanssa, tietäen sen olevan täysin sallittua eikä tarvitse kärsiä mitään omantunnontuskia tai morkkiksia. suosittelen kaikille! :)
Olisko noin 17 miestä, 1 nainen. Yksi pidempi parisuhde.
Noin 40-50, en muista enää tarkkaa määrää, joukossa muutama nainen. Olen 35, viimeiset 7 vuotta olen ollut yhden kanssa ja sitäkin ennen vuoden selibaatissa.
Mutta ikäiseni nainen ehtii hankkia 20 kumppania, vaikka olisi aina yhden kanssa vuoden.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 01:57"]Sama! Tosin täytin juuri 19...
[/quote] siis 0 seksikumppania
Tottakai on kriteerit seksikumppaneillekki. Ei tarvitse tahallaan ymmärtää väärin. Seksikumppaneistani nyt kaikki ei mitenkään rakastumiseen asti kolahda ja osaa on vaan vaikea kuvitella vakavaan suhteeseen. Otan suhteet vakavasti. En ymmärrä millä 50-luvulla jotku elää. Ei kaikilla oo niin hyvä tuuri että elämänkumppani löytyy tosta noin vaan, mutta seksi on luonnollinen tarve, joka on oikeus mielestäni myös sinkkuna tyydyttää
Kahden eri miehen kanssa. Molemmat pitkiä suhteita. En todellakaan anna jos en tunne kunnolla
N27
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:01"]MIT VIT, pitääkö jokaista vastaantulijaa naida??? O_o
Itse arvostan omaa alapäätäni enkä ole ollut sillai ku 2 kanssa. En oo koskaan voinu jakaa tuntemattomille. Ällöttävää. Ikä 30v.
[/quote]
Minä en jaa mitään vaan harrastan ihanaa seksiä, koska haluan. Harmi kun sinulla on noin rajoittava suhtautuminen naisen seksuaalisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:23"]Haluaisin kysyä vastakysymyksen: monenko kanssa olisitte olleet pelkästään omasta halustanne? Ilman painostusta tai pakottamista? Minulla on ollut 15 miestä, ja vain 4:n kanssa ei ollut mitään painostusta. Ja vain yhdessä tapauksessa aloite tuli minulta. Olen 49 v.
[/quote]
Kaikkien kanssa olen ollut pelkästään omasta halustani.
olen alkanut sivusuhteissä käyttää kondomia vasta sen jälkeen kun täräytin yhden muijan paksuksi samaan aikaan kuin oman vaimoni. onneksi teki abortin