Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?
Kommentit (187)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2014 klo 18:07"]2, tv. 16v tyttö
[/quote] lisään vielä että toisen kanssa 2krt ja toisen kerran eli vain 3krt olen ollut yhdynnässä ja neitsyyden menetin 15v. :)
Ikää 15 ja 7 kaa ollu tosin täytän koht 16 :d
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:10"]0 ja ikää melkeinpä 18v
Hävettää, en ole edes ikinä pussannut poikaa
[/quote]
Sun ei tarvii hävetä! Olin vielä viime kesänä 18 vee ja neitsyt, ensisuudelmakin tuli vasta loppukesästä ympärikännissä baarissa tuntemattoman kanssa. :D itseäni ei ainakaan hävettänyt kokemattomuus.
Nyt on ikää kertynyt 19v ja seksikumppaneita 5.
22vuotias nainen olen ja kumppaneita 12
N35
seksikumppaneita:
- poikaystävät 14-, 16- ja 19-vuotiaana
- aviomies 20-34-vuotiaana, nyt eronnut
- yksi suhde avioliiton aikana
- nykyinen panokaveri
= 6
25-30 suunnilleen. aloitin 18 vuotiaana ja lopetin 24 vuotiaana. nyt naimisissa siis.
28 vuotta ja 18-20 seksikumppania, en jaksa nyt laskea tarkasti. Viiden kanssa oon seurustellut vakavasti, muut on olleet tapailuvaiheen seksiä ja sitten homma on kariutunut ennen kuin siitä tuli seurustelua.
Mies 34v, naisia on ollut noin kymmenen, jotka kaikki ovat paria lukuunottamatta olleet ihan turhia. Olen järjestelmällisesti yläpeukuttanut kaikkia, jotka ovat olleet vain sen yhden kanssa. Siinä on enemmän syytä leveilyyn kuin valtaisissa seksikumppanimäärissä...
Nainen 24 v., 9 seksikumppania. 3 parisuhteissa ja loput parin sinkkuvuoden aikana.
34 vuotias mies ja 3. Olen vain liian nirso :D
Suurimmalla osalla teistä on enemmän seksikumppaneita kuin minulla suutelukumppaneita :D Minusta seksi on tapa osoittaa rakkautta, ja haluan harrastaa sitä vain kumppanini kanssa, jota rakastan ja johon luotan. Kukin tekee toki miten itse parhaaksi asian näkee :)
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 11:29"]
Mies 34v, naisia on ollut noin kymmenen, jotka kaikki ovat paria lukuunottamatta olleet ihan turhia. Olen järjestelmällisesti yläpeukuttanut kaikkia, jotka ovat olleet vain sen yhden kanssa. Siinä on enemmän syytä leveilyyn kuin valtaisissa seksikumppanimäärissä...
[/quote]
Tuskinpa kukaan leveilee valtavilla seksikumppanimäärillä, ap:kin sanoi että häpeää menneisyyttään.
Ja aika harva päätyy olemaan vain sen yhden ja ainoan saman kanssa lopunelämäänsä, vaan tulee ero, ja tavataan uusi. Minusta esimerkiksi 25 vuotiaalla alle 3-10 on hyvin normaali määrä.
Ystäväni ovat juuri 21-25 vuotiaita, ja kaikilla heistä on ollut juuri tuollaiset 5-15 kumppania, eivätkä he todellakaan jakele itseään tuolla tai ylpeile määrällään, on vaan tullut koettua, ja he pitävät seksistä, mutta eivät ole tavanneet sitä oikeaa.
Selvästi alapeukut tulevat yli 5 määrälle, eikö saa elää ja nauttia seksistä? Yli 15 alapeukutukset on helppo ymmärtää, mutta että 5 olisi esimerkiksi häpeällinen määrä.. hohhoijaa
Siis mitä ihmettä, miksi 0-2 seksikumppania on jotenkin ylevä määrä? Ei kaikilla käy niin hyvä tuuri, että tunnistaa tulevan elämänkumppaninsa jo ennen sänkyyn hyppäämistä. Minulla (N26) on ollut 25 seksikumppania, joista tietystikään en ole kaikista ylpeä ja jälkiviisaana olisin voinut osan jättää kokeilemattakin, mutta en ole malttanut jättää väliin! Kaikkiin olen kuitenkin tuntenut vetoa. En usko, että monikaan minua mitenkään kevytkenkäisenä pitää. Matemaattisestikin ajateltuna 8 vuoden aikana 25 kumppania on reippaasti alle 4 per vuosi, ja koska en ole seurustellut puolta vuotta pidempään kertaakaan, tuo on sinkkuihmiselle jopa melko malttavainen tahti.
Yhden ja saman kans nuoresta asti
Viisi, olen 27. En ole niin seksin perään, suudellut ja muuta säätänyt olen kahdenkymmenen kanssa.