Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?
Suunnilleen?
Minulla n. 250.
Nainen 29v.
Kommentit (187)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:10"]0 ja ikää melkeinpä 18v
Hävettää, en ole edes ikinä pussannut poikaa
[/quote] älä häpeä! Sitten kun se oikea löytyy niin varmasti arvostaa kun ei jokaiselle jakele!
10 ja olen 23v. Noista 9 kyllä kertyi parissa vuodessa ennen kuin täytin 19 ja tapasin nykyisen poikaystäväni. Enää en harrastaisi yhden yön juttuja vaikka suhteeni loppuisi.
Mulla kanssa noin 250. Ekat 150 ennen avioliittoa ja noin 100 eron jälkeen.
-mies 34v-
About 30? N23v, tauditon ja kaksi pitempää vakavaa parisuhdetta takana.
en ole jaksanut lukua pitää mutta yli 100. veikkaan että aika monta tämänkin palstan naista kuluu tuohon lukemaan ketä olen käynyt paukuttamassa :) M39
Huvittaa kun joku täällä alapeukuttaa kaikkia vastauksia, ihan sama onko vastannut paljon seksikumppaneita vai vähän. Outoa. Mikä olisi sitten sopiva/oikea määrä?
N. 230. Suurin osa villeinä sinkkuvuosina. On sinne jokunen tolppalaukaus mahtunut, mutta onneksi muutama helmikin. Eipä tuosta lukemasta ylpeä voi olla, mutta harvemmin pihtailenkaan. 2 kertaa klamydia. M-35
3. Ensimmäinen seurustelusuhteeni, yksi yhden illan juttu ja sitten nykyinen avopuoliso.
Yhden illan juttu oli painostuksesta kun olin baarissa kokematon ja sinisilmäinen. Annoin lopulta kun ruikutti, periaatteella "täytyy kait sitä kerran kokeilla". Ei kiitos ikinä enää yhden illan juttuja, vaikka olisin kuinka sinkkuna. Ei ilman rakkautta.
Apua, hävettää aivan.. Olen pian 20-vuotias ja mun lukuni on 10. Tuntuu yhtäkkiä paljolta, noista 9 on ollut alle 18-vuotiaana.. Ja kaksi vain seurustelun aikana. Ja omasta tahdosta kylläkin, osa on toki aamulla kaduttanut.
nainen 23 vuotta, 4 kumppania. Kaikkien kanssa olen seurustellut. En harrasta yhdenillan juttuja.
26 kpl 26v.