Linkittäkää kuva, jossa viimeisillään raskaana olevasta ei huomaa raskautta!
En nimittäin usko sellaista olevan. Kyllä se maha kaikilta näkyy.
Kommentit (72)
Iltasanomissa oli vuosia sitte juttu suomalaisesta naisesta, joka synnytti tai oli synnyttää bussiin kun ei tiennyt raskaudestaan. Kuukautiset olivat tulleet joka kuukausi.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:49"]
Tiedän yhden naisen joka on raskaana 36. viikolla ja mahaa ei tosiaan huomaa. Saunassa ollessa huomaa kun tietää, vastaa omaa raskausmahaani n. viikolla 10.
Hoikka nainen ja n. 170cm pitkä, en tajua minne sen vauvan jemmaa. Tää on toinen raskaus ja ekassa oli sama homma, synnytti 3,2-kiloisen terveen lapsen. Uskomatonta mutta totta.
Kuvaa en linkitä kun ei ole ystävän lupaa, sori.
[/quote]
Tuskin suuttuu jos linkität sen saunakuvan tänne. Linkitä nyt kun kerran aloitit kertomaan..
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:06"]
Iltasanomissa oli vuosia sitte juttu suomalaisesta naisesta, joka synnytti tai oli synnyttää bussiin kun ei tiennyt raskaudestaan. Kuukautiset olivat tulleet joka kuukausi.
[/quote]
Kuukautiset eivät kyllä tule, mutta jotain muuta raskausvuotoa voi tulla, ei tosin säännöllisesti. Ihmettelen miten kujalla naiset ovat omien menkkojen suhteen..
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:22"]
[/quote]
Kuukautiset eivät kyllä tule, mutta jotain muuta raskausvuotoa voi tulla, ei tosin säännöllisesti. Ihmettelen miten kujalla naiset ovat omien menkkojen suhteen..
[/quote]
Jos kuukautiset ovat muutenkin niukat ja epäsäännölliset, niin miten sen raskausvuodon niistä sitten erottaa? Onko se sinistä?
En ole ikinä nähnyt naista,josta ei raskaus kahtena viime kuukautena näkyisi. Olen 60 vuotias kätilö.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:43"]
En nimittäin usko sellaista olevan. Kyllä se maha kaikilta näkyy.
[/quote]
Mulla ei ainakaan eka raskaus näkynyt, naapuri ihmetteli kun satuttiin samaan hissiin ja mulla oli "kantolaukussa" vauva. Oli aivan äimän käkenä, ja oltiin monesti menty yhdessä hissillä tai nähty milloin missäkin, lapsi oli 3 900 syntyessään
[/quote]
Mulla on ihan samanlainen kokemus (lapsi tosin painoi 3,8 kg)! Naapuri tosiaan ihmetteli hississä, että kenenkäs vauva tuo oikein on.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:22"]
[/quote]
[/quote]
Ihmettelen miten kujalla sinä olet ihmisten erilaisista elimistöistä. Minulla on tullut jokaisessa neljässä raskaudessa kuukautisiin verrattavissa oleva vuoto, säännöllisesti 3-5 kertaa raskauden alussa. Ei poikennut mitenkään menkoista. Tiesin kyllä olleeni raskaana ja noihin vuotoihin suhtauduttiin lääkärillä siten, että "me ihmiset ollaan niin erilaisia".
Tuttuni (erittäin pienikokoinen ja hoikka nainen) sai juuri lapsen. Pari viikkoa aiemmin olin juuri katsonut häntä ohimennen tavatessamme, että taitaapa olla raskaana, koska on HIEMAN pyöristynyt mahanseudulta. En viitsinyt kuitenkaan kysyä asiasta mitään, koska mahan perusteella oletin raskauden olevan ihan alussa, ehkä kolmannella kuulla. Olikin viimeisillään! :O
Naapurillani ei ollut mitaan mahaa. olen nahnyt hanet bikineissa puutarhassaan monta kertaa noin kuukausi ennen vauvan syntymaa. En voinut uskoa kun han kertoi olevansa 8kk raskaana. Luulin etta raukalla viiraa paasta. En nyt kehdannut juosta hakemaan kameraa ja alkaa rapsia kuvia. Eika sita mahaa tullut sen viimeisen kuukaudenkaan aikana. Etta kylla niita tapauksia on.
22 jatkaa. Nainen on pitka ja hoikka. Luulisin etta laskin taakse on helpompi piilottaa se vauva mutta kylla se nakojaan hoikiltakin onnistuu.
Mikähän vaikeus sitä on uskoa? Minä itse söin pillereitä rv 30 asti, tyhjennysvuodoilla ja ilman mitään raskausoireita (enkä ole läski 167/72) kunnes yhtäkkiä pillerit tekivät todella huonon olon ja sillä lailla kävi, että tämä "mahdottomuus" telmii tässä vieressä, pian 2-vuotiaana. <3 ja tuttavapiiriini kuuluu monia joiden raskausmahaa ei edes huomannut, turvotukselta korkeintaan vaikutti. Niin ja minun raskausmaha näytti ehkä siltä pömppikseltä mikä todella laihoilla ihmisillä tulee kun ovat syöneet paljon.
Itse olen pitkäselkäinen, hoikka nainen. Aikanaan, kun odotin esikoistani, monet työkaverit huomasivat raskauteni vasta, kun olin jo 7 kk:lla ja käytin pikkujouluissa tiukkaa kotelomekkoa. Siihen asti olin käynyt töissä ja oli paitapusero housujen päällä löysästi. Ei huomannut todellakaan, että odotin lasta :) Miltei nelikiloinen tyttö syntyi :)