Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linkittäkää kuva, jossa viimeisillään raskaana olevasta ei huomaa raskautta!

Vierailija
18.06.2014 |

En nimittäin usko sellaista olevan. Kyllä se maha kaikilta näkyy.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:06"]

Iltasanomissa oli vuosia sitte juttu suomalaisesta naisesta, joka synnytti tai oli synnyttää bussiin kun ei tiennyt raskaudestaan. Kuukautiset olivat tulleet joka kuukausi.

[/quote]

Kuukautiset eivät kyllä tule, mutta jotain muuta raskausvuotoa voi tulla, ei tosin säännöllisesti. Ihmettelen miten kujalla naiset ovat omien menkkojen suhteen..

[/quote]

Jos kuukautiset ovat muutenkin niukat ja epäsäännölliset, niin miten sen raskausvuodon niistä sitten erottaa? Onko se sinistä?

[/quote]

eikäkö se kuukautisvuoto on sinistä. Ekkönää oo nähny kuukautissuojamainoksia? :D

Vierailija
22/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:14"]Mikähän vaikeus sitä on uskoa? Minä itse söin pillereitä rv 30 asti, tyhjennysvuodoilla ja ilman mitään raskausoireita (enkä ole läski 167/72) kunnes yhtäkkiä pillerit tekivät todella huonon olon ja sillä lailla kävi, että tämä "mahdottomuus" telmii tässä vieressä, pian 2-vuotiaana. <3 ja tuttavapiiriini kuuluu monia joiden raskausmahaa ei edes huomannut, turvotukselta korkeintaan vaikutti. Niin ja minun raskausmaha näytti ehkä siltä pömppikseltä mikä todella laihoilla ihmisillä tulee kun ovat syöneet paljon.

[/quote] No kyllä sä vähän läski olet..

[/quote]

ai niin, avn mukaan olen läski kun bmi ylittää 20.. Pahoitteluni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:14"]Mikähän vaikeus sitä on uskoa? Minä itse söin pillereitä rv 30 asti, tyhjennysvuodoilla ja ilman mitään raskausoireita (enkä ole läski 167/72) kunnes yhtäkkiä pillerit tekivät todella huonon olon ja sillä lailla kävi, että tämä "mahdottomuus" telmii tässä vieressä, pian 2-vuotiaana. <3 ja tuttavapiiriini kuuluu monia joiden raskausmahaa ei edes huomannut, turvotukselta korkeintaan vaikutti. Niin ja minun raskausmaha näytti ehkä siltä pömppikseltä mikä todella laihoilla ihmisillä tulee kun ovat syöneet paljon.

[/quote]

[/quote]No kyllähän tuolla painolla bmi on lievän lihavuuden puolella ihan virallisesti eikä vaan av:n mukaan.

Vierailija
24/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan enää kehtaa laittaa kuviaan julkisesti esille, kun niin monta kertaa ja monessa lähteessä on toitotettu oireettoman raskauden olevan vain psyykkistä oireilua. Eli ne joilla on ollut "kuukautiset", ei ole ollut kunnon mahaa, rauhallinen vähän liikkuva vauva eikä raskausoireita, eivät uskalla tulla esille leimaamisen pelossa.

Vierailija
25/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen luokkakaverini oli 7:llä kuulla, kun kuulin, että odottaa, ja todellakaan ei huomannut ja kyseessä oli vielä normaalia hoikempi, kapea vartalo. Itse olen toinen ääripää. Nyt 5:llä kuulla ja näytän kuin olisin viimeisilläni.

Vierailija
26/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa ei minullakaan ole, mutta nyt ihan tokavikalla kouluviikolla luokkakaverini jätti koulunkäynnin. Kenellekkään meistä, opettaja toki tiesi, mitään ilmoittamatta. Ultraäänikuva ilmestyi faceen vajaa viikko sitten, ja pojan pitäisi syntyä tällä viikolla :)

Että oli kahdeksannella kuukaudella kenenkään tajuamatta, vaikka on tosi pienikokoinen mimmi. Itse olen 165/50 ja veikkaisin hänen olevan 155/45.Tokavikalla kouluviikolla joutui lopettamaan liian pahan radkauspahoinvoinnin takia koulun.

Vierailija
27/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]No kyllähän tuolla painolla bmi on lievän lihavuuden puolella ihan virallisesti eikä vaan av:n mukaan.

[/quote]

läski ja lievä ylipaino on eri asia. Tästä kun pudottaisin 3 kg olisin tämän surullisenkuuluisan bmin mukaan normaalipainoinen. Läskistä pitäis pudottaa varmaan enemmän.. Ja tosiaan kun se vaaka ei kerro kaikkea. Peili kertoo. Ja siihen ei sinun/ muidenkaan mielipide vaikuta perseen vertaa.

Vierailija
28/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös pitkä ja hoikka eikä synnärillä otetusta kuvasta vaatteet päällä huomaisi että olen juuri pian synnyttämässä. Ilman vaatteita toki vatsan pyöreyden näkee, pieni pallo

Vierailija
29/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:05"]

Tässä suora linkki siihen paljonpuhuttuun daily mailin kuvaa. Oikeanpuolimmaisin on siis 8 kk raskaana.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/04/04/article-2597402-1CCD1A9A00000578-777_634x640.jpg

[/quote]

Kyllä tolla tytöllä pömppö näkyy selvästi hameen vyötärönauhasta alaspäin, jos osaa katsoa. Ei ole yhtä hoikka, kuin kuvassa jossa ei ole raskaana.

Vierailija
30/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:06"]

Tässä suora linkki siihen paljonpuhuttuun daily mailin kuvaa. Oikeanpuolimmaisin on siis 8 kk raskaana.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/04/04/article-2597402-1CCD1A9A00000578-777_634x640.jpg

[/quote]

Kyllä tolla tytöllä pömppö näkyy selvästi hameen vyötärönauhasta alaspäin, jos osaa katsoa. Ei ole yhtä hoikka, kuin kuvassa jossa ei ole raskaana.

[/quote]

Aika hyvä mielikuvitus pitää olla, jos tuolta näyttävästä tytöstä ajattelisi, että raskaana on, ja viimeisillään...

Vierailija
31/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole viimeisillään, mut...

http://instagram.com/p/pHURgLI_XU/

Vierailija
32/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 16:14"]Mikähän vaikeus sitä on uskoa? Minä itse söin pillereitä rv 30 asti, tyhjennysvuodoilla ja ilman mitään raskausoireita (enkä ole läski 167/72) kunnes yhtäkkiä pillerit tekivät todella huonon olon ja sillä lailla kävi, että tämä "mahdottomuus" telmii tässä vieressä, pian 2-vuotiaana. <3 ja tuttavapiiriini kuuluu monia joiden raskausmahaa ei edes huomannut, turvotukselta korkeintaan vaikutti. Niin ja minun raskausmaha näytti ehkä siltä pömppikseltä mikä todella laihoilla ihmisillä tulee kun ovat syöneet paljon.

[/quote]

[/quote]

Olen sentin lyhyempi ja kyllä vain olin läski, kun painoin 70kg. En sentään lähellekään "biggest loser" -lihava, mut ylipainoinen :( Nyt painan 10kg vähemmän ja olisi tässä vieläkin varaa pudottaa painoa.

Vierailija
33/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden 36-vuotiaan joka synnytti n. vuosi sitten. Ja en siis silloin tajunnut yhtään, että hän on raskaana ennen kuin eräs toinen jotain puhui siitä, ja tajusin että HERRANJUMALA LUULIN LIHAVAKSI! Vaikka olin ainakin puoli vuotta katsellut hänen mahaansa (tuntenut vasta puoli vuotta).

Mutta nykyään hänen mahansa on täsmälleen samanlainen kuin silloin raskaana, joten............ Edelleen joku voisi luulla, että on vaikka raskaana. Tai vastaavasti jos raskautuisi uudelleen, niin joku voisi luulla, että on vain lihava.

Ja on tässä ollut yli vuosi jo aikaa laihduttaa se raskaana-näyttävä maha pois.

Vierailija
34/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:10"]

[/quote]

[/quote]

Aika hyvä mielikuvitus pitää olla, jos tuolta näyttävästä tytöstä ajattelisi, että raskaana on, ja viimeisillään...

[/quote]

En sanonutkaan, että näyttää olevan viimesillään. Tai että ulkopuolinen jotain voisi päätellä. Tarkoitin vain, että mahaa näkyy, jotenka siksi voi ihmetellä ettei itse epäillyt mitään. Ymmärsin tekstistä, että ei mukamas mitään raskausoireita, mutta onhan toi pieni pömppö "oire", jos muuten on aina ollut hoikka. Oli kuva myös missä oli ekalla kuukaudella ja ihan littana maha.

Vierailija
35/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:10"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En sanonutkaan, että näyttää olevan viimesillään. Tai että ulkopuolinen jotain voisi päätellä. Tarkoitin vain, että mahaa näkyy, jotenka siksi voi ihmetellä ettei itse epäillyt mitään. Ymmärsin tekstistä, että ei mukamas mitään raskausoireita, mutta onhan toi pieni pömppö "oire", jos muuten on aina ollut hoikka. Oli kuva myös missä oli ekalla kuukaudella ja ihan littana maha.

[/quote]

Mulla on välillä vastaava pömppö ihan ilman raskautta...

Vierailija
36/72 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele.Tulin tänne katsomaan linkkejä,koska kiinnosti nähdä kuvia niistä raskauksista jotka ei näy.....3 sivua tekstiä, kolme vaivaista linkkiä, joista yksi vain oli mielenkiintoinen.En puhu nyt tästä viidankon tähtösestä.

Vierailija
37/72 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 16:30"][/quote]

minä läski täällä : kyllä, minulla on bmin mukaan liikaa painoa, läski en ole ja en jaksa sinunlaisista suivaantua. Yritin vain saada pieneen kalloosi sen, että paino ei kerro kaikkea. Ja kuten aikaisemmin sanoin, että läskiä minulla on perseessä ja reisissä ja siellä ei vauvaa tietääkseni kasvateta vaan kohdussa. Että ne sinun minulle kuvittelemat vatsamakkarat EI ollut syy miksi raskausmahani ei tullut esille. Jos tämä on sinulle niinkin iso ongelma, niin pidä se omana tietonasi jooko.

[/quote]No läskiä se on silti oli se vaikka pikkurillissä eikä se tee sinusta yhtään vähemmän läskiä jos sinulla on läskimahan sijaan läskiperse.

[/quote]

voi jumaliste, ootko nuin tyhmä? Tässä keskustelussa koko alkuperäinen pointtini on ollut se, että läskiMAHA ei ole ollut SYY miksi vauvamahani ei näy. Huom. RASKAUSMAHA. Ei se missä kannan läskini.

[/quote] tiedän kyllä mitä ajat takaa :raskausmaha voi olla pieni ja siten siis huonosti näkyvä olipa sitten laiha tai läski. Minun alkuperäinen pointti sen sijaan oli se että turhaan laitoit viestiisi ettet ole läski kun sitä kuitenkin paino/pituuden perusteella olet.

Vierailija
38/72 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
39/72 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:17"]

[/quote]

[/quote]

Painoindeksisi ylittää 25, eli painoindeksin mukaan olet läski. Pahoitteluni.

Vierailija
40/72 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:47"][/quote] No kyllä sä vähän läski olet..

[/quote]

[/quote]

läski ja lievä ylipaino on eri asia. Tästä kun pudottaisin 3 kg olisin tämän surullisenkuuluisan bmin mukaan normaalipainoinen. Läskistä pitäis pudottaa varmaan enemmän.. Ja tosiaan kun se vaaka ei kerro kaikkea. Peili kertoo. Ja siihen ei sinun/ muidenkaan mielipide vaikuta perseen vertaa.

[/quote]

Siksi sanoinkin vähän läski.

Arka aihe taitaa olla kun noin suivaannut vaikka muuta väitätkin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän