Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen kaveri kosi mua

Vierailija
18.06.2014 |

Olen tiennyt hänet vajaan vuoden, joskus käymme yhdessä jossain kahvilla tai katselemassa bändejä. Lauantaina hän tuli luokseni kylään aloittelemaan, ja rupesimme siinä kuuntelemaan jotain musiikkia sängylläni istuen. Juteltiin jotain aika syvällisiäkin siinä ja tunnelma oli rento ja hyvä, ei siis juotu alkoholia vielä siinä vaiheessa.

No yhtäkkiä kaverini otti mua kädestä kiinni ja katsoi mua syvälle silmiin ja sanoi:"Mun on pakko sanoa tää, koska en saa asiaa pois mielestäni. Sä oot oikeasti upea nainen, ottaisin sut koska tahansa naisekseni jos vaan saisin. XXXXX, menetkö mun kanssa naimisiin?"

Mä olin silleen "häh" ja ensin nauroin mutta tajusin että se oli tosissaan. Sanoin vaan että "tää tuli nyt vähän puskista" ja kävin hakemassa meille juotavaa, enkä koko iltana enää palannut aiheeseen.

Nyt en saa asiaa mielestäni ja on vaikeaa jatkaa kaveruutta. Itse en tiedä olisiko tästä suhteesta enempään kuin kaveruuteen, onhan se mahdollista. Samaan aikaan suututtaa, miksi sen piti mennä "pilaamaan" meidän kaveruus tollaisella asialla, kun nyt en enää osaa suhtautua siihen niin luottamuksella. Mulla ei ollu harmainta hajuakaan että se oli tuntenut tollaista meidän kaveeratessa!

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt tehdään selväksi, että mies ja nainen ei voi olla vain kavereita.

Sitten jossain toisessa ketjussa haukutaan naiset, jotka eivät halua, että omalla miehellä on naispuolisia kavereita.

Mielenkiintoista.

Vierailija
2/68 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ja naisen välillä voi hyvinkin olla pelkkä kaverisuhde. Minulla on lukuisia naispuolisia ystäviä. Naiset nyt vain ovat "parempia" ystäviä, heidän kanssaan voi keskustella niin paljon monipuolisemmin. Ainiin, olen homo, en sitten varmaankaan tämän palstan 'silmissä' ole mies. :) Kyllä minut kaveriporukoissa vain käsitellään homon sijasta miehenä, jolla on miehen ajatusmallit. Eri sukupuolten väliset ystävyyssuhteet ovat siis täysin mahdollisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:11"]

Miehen ja naisen välillä voi hyvinkin olla pelkkä kaverisuhde. Minulla on lukuisia naispuolisia ystäviä. Naiset nyt vain ovat "parempia" ystäviä, heidän kanssaan voi keskustella niin paljon monipuolisemmin. Ainiin, olen homo, en sitten varmaankaan tämän palstan 'silmissä' ole mies. :) Kyllä minut kaveriporukoissa vain käsitellään homon sijasta miehenä, jolla on miehen ajatusmallit. Eri sukupuolten väliset ystävyyssuhteet ovat siis täysin mahdollisia.

[/quote]

Ehkä pitäisi sanoa näille mies ja nainen voivat olla kavereita -inkuttajille, että kyllä voivat, mutta me toiset tuomme sitä ajatusta esiin, että aina on myös mahdollista, että kaverina pitämäsi mies / nainen ei ajattelekaan ihan niin kuin sinä. En silti sano, etteikö voisi ajatella. Sitä ei vain kaikista aina tiedä. 

Eiköhän apkin olisi vielä kk sitten voinut jankuttaa av:llä, että mulla ainakin on tällainen mies ihan vain kaverina. 

Vierailija
4/68 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:55"]

Nämä kaveripiirijutut on ongelma muutenkin. Itse aikoinaan häpäisin kurssikaverin, kun oli siinä alkuvaiheessa kaikenlaista kyläilyä moneen suuntaan, kun muodostettiin kaveripiirejä. Kävin pienessä porukassa kaakaolla, pelattiin sanapeliä ja hän sitten kertoi äitinsä kuolleen äskettäin. Taisi sitten pojalla olla hiukan orpo ja avuton olo, ja oli hiukan liian innokkaasti päätellyt miten toimia. Mitään muuta ei ollut tapahtunut, en taatusti flirttaillut mitenkään, ja kuvittelin, että kaikille on selvää, että kun kuitenkin ollaan useampi vuosi samassa paikassa, mitään romanttisia täkyjä ei kannata liikaa heti alkuun levitellä ainakaan selvinpäin. Kollegiaalisuutta niinkuin.

[/quote]

Huomaatko, että olet vain mielessäsi ajatellut asiaa, eli kollegiaalisuus (kröhöm, mikä?) estää, miksi sinuun ei saa ihastua ekana lukuvuonna? Ei ne otsassasi lukeneet. Moni taas voi ajatella, että olisi kivaa löytää jo opiskeluajaksi poika- tai tyttöystävä heti ekana vuonna. 

Eli mistä tämä toinen olisi voinut tietää, mitä sinä ajattelet. Jos tuo ajatus oli ikään kuin olevinaan puolustus.

Vierailija
5/68 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:11"]Miehen ja naisen välillä voi hyvinkin olla pelkkä kaverisuhde. Minulla on lukuisia naispuolisia ystäviä. Naiset nyt vain ovat "parempia" ystäviä, heidän kanssaan voi keskustella niin paljon monipuolisemmin. Ainiin, olen homo, en sitten varmaankaan tämän palstan 'silmissä' ole mies. :) Kyllä minut kaveriporukoissa vain käsitellään homon sijasta miehenä, jolla on miehen ajatusmallit. Eri sukupuolten väliset ystävyyssuhteet ovat siis täysin mahdollisia.

[/quote]

Itse tunsin miehen, jolla oli hurjasti naiskavereita. Luulin aina miehen olevan gay, kunnes hän ryhtyikin piirittämään minua. Hän esitti myös hyvin vahvoja homovastaisia mielipiteitä, mutten ehkä vieläkään kaiken sen minuun kohdistuneen hakkailun jälkeenkään ole täysin vakuuttunut miehen suuntautuneisuudesta... Oli miten oli, sellainen kumma epätoivo huokui tuosta miehestä, ihan niin kuin hän olisi halunnut hirveästi naisia ympärilleen saadakseen heistä jonkun joskus nalkkiin ja lakanoihinsa... Onneksi kyseinen hlö kuuluu nykyään monen vuoden takaiseen historiaan osaltani. Minulla ei todellakaan ollut mielenkiintoa ryhtyä osaksi miehen haaremia.

Vierailija
6/68 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:55"]

Nämä kaveripiirijutut on ongelma muutenkin. Itse aikoinaan häpäisin kurssikaverin, kun oli siinä alkuvaiheessa kaikenlaista kyläilyä moneen suuntaan, kun muodostettiin kaveripiirejä. Kävin pienessä porukassa kaakaolla, pelattiin sanapeliä ja hän sitten kertoi äitinsä kuolleen äskettäin. Taisi sitten pojalla olla hiukan orpo ja avuton olo, ja oli hiukan liian innokkaasti päätellyt miten toimia. Mitään muuta ei ollut tapahtunut, en taatusti flirttaillut mitenkään, ja kuvittelin, että kaikille on selvää, että kun kuitenkin ollaan useampi vuosi samassa paikassa, mitään romanttisia täkyjä ei kannata liikaa heti alkuun levitellä ainakaan selvinpäin. Kollegiaalisuutta niinkuin.

[/quote]

Huomaatko, että olet vain mielessäsi ajatellut asiaa, eli kollegiaalisuus (kröhöm, mikä?) estää, miksi sinuun ei saa ihastua ekana lukuvuonna? Ei ne otsassasi lukeneet. Moni taas voi ajatella, että olisi kivaa löytää jo opiskeluajaksi poika- tai tyttöystävä heti ekana vuonna. 

Eli mistä tämä toinen olisi voinut tietää, mitä sinä ajattelet. Jos tuo ajatus oli ikään kuin olevinaan puolustus.

[/quote]

Ei se ollut puolustus, vaan selitys. En yritä edes puolustautua, koska häpeän reaktiotani vieläkin. Minun näkökulmastani oli omituista, miksi joku haluaisi heittäytyä romanttiseen kategoriaan ihmisen kanssa, jota ei kuitenkaan tunne vielä ollenkaan. Ensimmäisen vuoden lopulla tilanne olisikin hiukan eri kuin ensimmäisen keskustelun jälkeen, jossa mitään romanttista sävyä ei ole esiintynyt.

Eikä se kollegiaalisuus tarkoittanut sitä, ettei minuun olisi saanut ihastua vuoteen, saahan sitä ihastua ensi näkemältä, mutta jos haluaa vastakaikua, vakavaa ihastustaan ei ehkä kannata suuremmin julistaa ennen kuin on edes vilkuiltu pitempään puolin tai toisin. Ja kun on tarkoitus viettää aikaa tulevina vuosina samoissa opiskeluprojekteissa, se kollegiaalisuus tarkoittaa tiettyä lisävarovaisuutta lähestymisessä, jos vaikka verrataan tilanteeseen, jossa satunnainen baarituttavuus on tosissaan pyydystettävä kerralla, kun muuten sitä ei välttämättä toiste tapaa. Yleisesti sitä toteutettiin niin, että arkisin oltiin toverillisia, ja riekkujaisissa sitten sopi kokeilla kepillä jäätä. 

Kukkapuska nenään puskista ei ole oikein hienovarainen aloitus, ainakin kun puhutaan alle 20-vuotiaista, joilla ei ole rutiinia, jolla ottaa tuollainen kevyen kiitollisesti vastaan ilman mitään jännittyneisyyttä. Jos poika halusi olla huomaavainen ja tehdä vaikutuksen, olisi tuonut suklaalevyn ennemmin, sen olisi voinut tulkita miten haluaa, ja siihen on helppo virnistää ystävällisesti ja sanoa kiitos, tulkitsi sen miten hyvänsä. Ja silloinkin kannattaisi tosiaan viedä se perussininen, eikä mitään laatikkoa.

Kukitus meni niin kuin meni aika pitkälle siksi, että olin itse hyvinkin kasvattamaton, ja ehkä oli kukkientuojakin. Ja samaa kasvatuksen keskentekoisuutta taitaa kyllä löytyä sitten tästä maasta koko paljon muualtakin. Ehkä olisi kaikille hyväksi, jos nykypäivänäkin joku kansallinen Uma selittäisi nuorisolle näitä asioita. Viime kädessä pojat pitäisi opettaa sopivan hitaiksi oman onnensa nimissä, jotta eivät toisaalta säikyttäisi tyttöä yli-innokkuudella tai teeskentelisi niin välinpitämätöntä, että toinen ei ymmärrä viehättävänsä silleen ollenkaan. Ja tytöt oppisivat itsekin ymmärtämään, mitä on odotettavissa ja miten siihen ehkä kannattaa reagoida.

Mutta onpahan onneksi keskustelupalstat.

Vierailija
7/68 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 15:05"]

Se tietenkin kuulostaa kamalalta, että kaveripoikani ei ole sellainen vanhempi ja vakaa "turvallinen" mies jollaisen olen kuvitellut kumppanikseni. En tiedä voinko nähdä hänenlaistaan lapseni isänä, kun hän on juurikin niin spontaani ja menevä, osaa juhlia rankastikin, käy tosin jo töissä ja on koulutus, että ei se siitäkään ole kiinni. Yleensä kai naiset vaan haluaa itseään vähän vanhemman miehen?.

[/quote]

Mutta olethan itsekin sellainen - spontaani ja menevä? Niin ainakin aiemmin kuvailit itseäsi. :) Tuon ikäjutun ymmärrän omasta kokemuksesta... minulla on taipumusta katsella itseäni noin 3-7 vuotta vanhempia miehiä. :D

Vierailija
8/68 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus oli todellakin aika uskomaton. En edes tiedä mistä aloittaisin kaiken kertomisen, kun tuntuu että tämä kaikki tapahtuu jollekin muulle ihmiselle kuin itselleni. Voi taivas.. :D

Menimme siis kaveripiirimme kanssa mökille, jossa oli todella paljon porukkaa. Myös muutama ihminen, jota en ollut ikinä tavannut. Alkoholia tuli juotua ensimmäisenä iltana aika reippaasti, ja juhlat oli melko railakkaat jokaisen mökkiläisen osalta. Kaveripoikani jutteli melko paljon yhden uuden naisen kanssa, joka oli mökillä, siis juttelivat vaan sohvalla istuen jonkun pari tuntia. Mua alkoi toden teolla harmittamaan tämä, koska olin jotenkin ajatellut että hän haluaisi viettää mun kanssa siellä eniten aikaa, varsinkin kun oltiin useempi viikko sitten mietitty kaikkea että tanssitaan paljon yhdessä yms.

No menin siihen sitten vähän niinkuin änkemällä mukaan siihen heidän seuraansa ja jossain vaiheessa porukka alkoi tanssia hitaitakin siellä meidän ympärillä. Kaveripojan kanssa jutellut nainen oli aika kännissä ja hieman jotain lääppi kaveriani rinnuksista siinä kun juttelimme, joten ehdotin kaverilleni että lähtisikö hän mun kanssa hitaille, ja hän lähti. :) 

Ennen kuin oikeastaan tajusinkaan, niin hän oli kietonut kätensä mun ympärille ja kun hän koski mua, mä halusin ihan valtavasti suudella sitä, ja suutelin. En mitään pusua vaan suutelin ihan täysillä ja tartuin lujasti hänestä kiinni. Sain samalla mitalla takaisin, ja useamman käänteen jälkeen löysin itseni kaveripojan alta omasta mökkihuoneestani ja harrastimme ehkä elämäni parasta seksiä! Se oli tosiaankin spontaania, kiihkeää, intohimoista. Hän rakasteli mua niin antaumuksella ettei kukaan aiemmin koskaan. Ihmettelen miten en aiemmin tajunnut että tää vois olla tällaista.

Aamulla herättiin vierekkäin ja samaan huoneeseen oli kömpinyt huonetoverinikin, meidän eräs yhteinen naispuoleinen kaveri nukkumaan. :) No siinä jännityksen, jännitteen ja humalan poistuttuakin sain jo kysyttyä rennossa mielialassa, että "Mitä se edellisviikonloppuinen oli, kun kysyit että mentäisiinkö naimisiin? Miksi sä kysyit multa niin?". Mies vastasi suunnilleen näin "Se nyt vaan tuntui oikealta, kun en oo ikinä tullut kenenkään kanssa näin hyvin toimeen. Tuntuu että meillä on aina hauskaa, ja sä tunnut niin hyvältä. Tietysti haluan kunnioittaa sua kaverina ja tehdään ihan miten sä haluat, mutta mun oli pakko kumminkin kysyä asiasta ihan suoraan, niin tiesinpä sitten ainakin että olin ollu mies ja yrittänyt."

Olin siihen että "Säikähdin ihan kauheesti kun sanoit sen, kun ensin luulin että se oli jotain vitsiä ja sitten tajusin ettei se ollutkaan. Mulle ei ollu ikinä ees juolahtanu mieleen mikään vakavampi. Mutta sen jälkeen aloin miettiä kaikkea ja eilen kun XXX kähmi sua siinä sohvalla niin mä huomasin että se tuntui musta pahalta. Mä tosiaan taidan tykätä susta."

Tässä kohtaa mies sanoi että hänkin tykkää musta ja me suudeltiin pitkään ja tuijoteltiin välillä toisiamme silmiin. "No, mitä sä olisit mieltä jos mä kysyisin sen sulta uudestaan? Menisitkö mun kanssa naimisiin jos kysyisin sitä?" mies sitten kysäisi kun tunnelma oli tosi sähköinen. Huomasin siinä sanovani, että "menisin" ja taas siinä suudeltiin ja se oli vähän niinkuin siinä. 

Minä ja tuore kultani, hetki sitten vielä "kaveripoikani" mennään tänään ostamaan kihlasormuksia. Mä en saata uskoa tätä todeksi. Oon maailman onnellisin.

Oli siinä pikkasen kaveriporukalla aamupöydässä sulateltavaa, kun me saavuttiin käsikädessä aamiaispöytään (klo 12) ja ilmoitettiin olevamme kihloissa. :D Tosin yksi yhteinen kaverimme sanoi, että oli huomannut meidän välillä "jotain" jo pari kk sitten, mutta muille tuli täytenä yllätyksenä (kuten myös itselleni).

Naiset, pitäkää silmät auki kaveripoikienne kanssa. Ette ehkä tiedäkään mitä niistä jutuista voisi lähteä kehkeytymään..... :)

Ap

Vierailija
9/68 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh!! Paljonko maksoitte sormuksista? =) Toivottavasti sait sentään kunnon sormuksen

Vierailija
10/68 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en koskaan ole miesten kanssa kaveri. Muistan nuoruudessa, kun pidin jotain miestä hyvänä kaverina ja jossain vaiheessa mies toisensa perään mokasi, ihastui, pussasi tai halusi minusta enemmän. Harmitti vietävästi. Miehet eivät jostain syystä tajua, että jos nainen pitää heitä "vaan" kaverina, se tarkoittaa sitä, että nainen ei tunne mitään vetoa kyseiseen mieheen eli turha miehen elätellä toiveita, että yhtenä aamuna nainen tajuaa rakastavansa miestä ja tuntee tätä kohtaan elämää suurempaa intohimoa.

Niin ap, sinun tapauksessa ihmettelen, miksi olet yleensäkin pienessä hiprakassa pusutellut miehen kanssa? Teetkö samaa myös naispuolisten kavereiden kanssa? Tuon rajan ylittäminen saattaa antaa miehelle jotain toiveita eli jos et ole kiinnostunut miehestä, niin älä missään nimessä pusuttele.. (haloo!)

Vierailija
11/68 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 15:11"]

Juhannus oli todellakin aika uskomaton. En edes tiedä mistä aloittaisin kaiken kertomisen, kun tuntuu että tämä kaikki tapahtuu jollekin muulle ihmiselle kuin itselleni. Voi taivas.. :D

Menimme siis kaveripiirimme kanssa mökille, jossa oli todella paljon porukkaa. Myös muutama ihminen, jota en ollut ikinä tavannut. Alkoholia tuli juotua ensimmäisenä iltana aika reippaasti, ja juhlat oli melko railakkaat jokaisen mökkiläisen osalta. Kaveripoikani jutteli melko paljon yhden uuden naisen kanssa, joka oli mökillä, siis juttelivat vaan sohvalla istuen jonkun pari tuntia. Mua alkoi toden teolla harmittamaan tämä, koska olin jotenkin ajatellut että hän haluaisi viettää mun kanssa siellä eniten aikaa, varsinkin kun oltiin useempi viikko sitten mietitty kaikkea että tanssitaan paljon yhdessä yms.

No menin siihen sitten vähän niinkuin änkemällä mukaan siihen heidän seuraansa ja jossain vaiheessa porukka alkoi tanssia hitaitakin siellä meidän ympärillä. Kaveripojan kanssa jutellut nainen oli aika kännissä ja hieman jotain lääppi kaveriani rinnuksista siinä kun juttelimme, joten ehdotin kaverilleni että lähtisikö hän mun kanssa hitaille, ja hän lähti. :) 

Ennen kuin oikeastaan tajusinkaan, niin hän oli kietonut kätensä mun ympärille ja kun hän koski mua, mä halusin ihan valtavasti suudella sitä, ja suutelin. En mitään pusua vaan suutelin ihan täysillä ja tartuin lujasti hänestä kiinni. Sain samalla mitalla takaisin, ja useamman käänteen jälkeen löysin itseni kaveripojan alta omasta mökkihuoneestani ja harrastimme ehkä elämäni parasta seksiä! Se oli tosiaankin spontaania, kiihkeää, intohimoista. Hän rakasteli mua niin antaumuksella ettei kukaan aiemmin koskaan. Ihmettelen miten en aiemmin tajunnut että tää vois olla tällaista.

Aamulla herättiin vierekkäin ja samaan huoneeseen oli kömpinyt huonetoverinikin, meidän eräs yhteinen naispuoleinen kaveri nukkumaan. :) No siinä jännityksen, jännitteen ja humalan poistuttuakin sain jo kysyttyä rennossa mielialassa, että "Mitä se edellisviikonloppuinen oli, kun kysyit että mentäisiinkö naimisiin? Miksi sä kysyit multa niin?". Mies vastasi suunnilleen näin "Se nyt vaan tuntui oikealta, kun en oo ikinä tullut kenenkään kanssa näin hyvin toimeen. Tuntuu että meillä on aina hauskaa, ja sä tunnut niin hyvältä. Tietysti haluan kunnioittaa sua kaverina ja tehdään ihan miten sä haluat, mutta mun oli pakko kumminkin kysyä asiasta ihan suoraan, niin tiesinpä sitten ainakin että olin ollu mies ja yrittänyt."

Olin siihen että "Säikähdin ihan kauheesti kun sanoit sen, kun ensin luulin että se oli jotain vitsiä ja sitten tajusin ettei se ollutkaan. Mulle ei ollu ikinä ees juolahtanu mieleen mikään vakavampi. Mutta sen jälkeen aloin miettiä kaikkea ja eilen kun XXX kähmi sua siinä sohvalla niin mä huomasin että se tuntui musta pahalta. Mä tosiaan taidan tykätä susta."

Tässä kohtaa mies sanoi että hänkin tykkää musta ja me suudeltiin pitkään ja tuijoteltiin välillä toisiamme silmiin. "No, mitä sä olisit mieltä jos mä kysyisin sen sulta uudestaan? Menisitkö mun kanssa naimisiin jos kysyisin sitä?" mies sitten kysäisi kun tunnelma oli tosi sähköinen. Huomasin siinä sanovani, että "menisin" ja taas siinä suudeltiin ja se oli vähän niinkuin siinä. 

Minä ja tuore kultani, hetki sitten vielä "kaveripoikani" mennään tänään ostamaan kihlasormuksia. Mä en saata uskoa tätä todeksi. Oon maailman onnellisin.

Oli siinä pikkasen kaveriporukalla aamupöydässä sulateltavaa, kun me saavuttiin käsikädessä aamiaispöytään (klo 12) ja ilmoitettiin olevamme kihloissa. :D Tosin yksi yhteinen kaverimme sanoi, että oli huomannut meidän välillä "jotain" jo pari kk sitten, mutta muille tuli täytenä yllätyksenä (kuten myös itselleni).

Naiset, pitäkää silmät auki kaveripoikienne kanssa. Ette ehkä tiedäkään mitä niistä jutuista voisi lähteä kehkeytymään..... :)

Ap

[/quote]

Paljonko sinulla on ikää? Ensiksi mies ei kiinnosta, mutta kun joku toinen nainen kiinnostuul mies onkin sinun. Onneksi ei tarvitse näiden teiniääliöitä luonnossa katsoa.

Vierailija
12/68 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hoidat asian aikuismaisesti. Sanoit rehellisesti, että puskista tuli, et rupea mitään typeriä poikakavereita tohon keksimään tai ruotimaan enempää vauvalla.

Jatkat kaveruutta samaan malliin, mutta nyt kun tiedät ystäväsi tunteet, voit tietekin rauhassa miettiä, että tulisiko teistä pari vai ei.

Jos kerran olette noinkin hyviä ystäviä, niin voit varmaan puhua asiasta avoimesti miehen kanssa. Eli sen mitä täällä olet kommentoinut tunteistasi, käyt hänen kanssaan läpi. Jatkatte yhdessä joko kavereina tai sitten parina. 

Voihan olla, että tuo kosinta ajan kuluessa muuttaa teidän ystävyyttä niin, ettette enää voi olla kavereita, jos toinen alkaa seurustelemaan jonkun muun kanssa.

Olen avoin ja rohkea, niin on hänkin. Ystävä ansaitsee parempaa kohtelua kuin välttelyä ja vauvalla asian puimista.

Suhtaudu asiaan positiivisesti; joko ystävyytenne syvenee, alatte seurustella tai sitten ette voi enää olla kavereita, mutta viimeisen hoidat tyylillä.

Tsemppiä!

Vierailija
13/68 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 15:13"]

Aika masentavaa luettavaa nämä miesten vastaukset täällä. Olen kai sitten naiivi, mutta en olisi tosiaan uskonut, että muinaiset mummot olivat oikeassa: mielellä on vain se yksi mielessä :(

[/quote]

aika masentavaa että pitää tulkita noin väärin ja tuomita mies pilluhaukaksi.  

et kertonut koko tarinaa mutta vaikuttaa aika kokemattomalta tuo mies.  

jos se aidosti pyysi naimisiin, niin ei sitä voi syyttää siitä että se olisi vain pillun perään.  jos joku noin sanoo niin se on töksäytys siitä että miehen ja naisen välinen platoninen kaveruus on erittäin epätodennäköistä. on ihan normaalia että mies (ja nainen) haaveilee parisuhteesta ja myös seksistä. 

ei-parhaan näköisille miehille naisen saanti on niin vaikeaa että siihen voi mennä kaikki aika. ei mies käyttäisi platoniseen suhteeseen vuotta, koska se aika olisi kaikki pois siitä että yrittäisi saada oikean suhteen muualta. ja jos se toinen suhde onnistuisi niin se ei sulattaisi 'vain kaveria' jonka kanssa hengaa kaiken aikaa vuoden verran, ilman että muka olisi kiinnostusta.  

jos sulla olisi mies, niin uskoisitko että se on vain kaveri jonkun naisen kanssa jonka kanssa pyörii vuoden vain kaverina...  

Vierailija
14/68 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, oikeassa olet, kiitos selvennyksestäsi :) 

Onneksi itse sitä on jo 40:n paremmalla puolella, voi näiden asioiden suhteen ajatella :)

Vierailija
15/68 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kirjoittaja täällä. 

Olemme menossa kaveripojan ja yhteisen kaveripiirin kanssa juhannukseksi mökille. Mulla on nyt paljon mietittävää asiassa ja sulateltavaa. Olen kyllä aika innoissani että saan nähdä hänet taas, mutta yritän olla antamatta mitään innokkaita merkkejä ja tutkailla sisintäni.. On totta, että hänen ja mun kaveruudessa on paljon onnellisia hetkiä ja hyvää sisältöä.

Se tietenkin kuulostaa kamalalta, että kaveripoikani ei ole sellainen vanhempi ja vakaa "turvallinen" mies jollaisen olen kuvitellut kumppanikseni. En tiedä voinko nähdä hänenlaistaan lapseni isänä, kun hän on juurikin niin spontaani ja menevä, osaa juhlia rankastikin, käy tosin jo töissä ja on koulutus, että ei se siitäkään ole kiinni. Yleensä kai naiset vaan haluaa itseään vähän vanhemman miehen?

Katsotaan tilanteiden ja fiiliksen mukaan saanko jotain asiasta irti kaveriltani, että mitä on mahtanut ajatella ja millä ajatuksilla on nyt. Olen itsekin ihan sekaisin tunteistani.

Vierailija
16/68 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:11"]Miehen ja naisen välillä voi hyvinkin olla pelkkä kaverisuhde. Minulla on lukuisia naispuolisia ystäviä. Naiset nyt vain ovat "parempia" ystäviä, heidän kanssaan voi keskustella niin paljon monipuolisemmin. Ainiin, olen homo, en sitten varmaankaan tämän palstan 'silmissä' ole mies. :) Kyllä minut kaveriporukoissa vain käsitellään homon sijasta miehenä, jolla on miehen ajatusmallit. Eri sukupuolten väliset ystävyyssuhteet ovat siis täysin mahdollisia.

[/quote]

Itse tunsin miehen, jolla oli hurjasti naiskavereita. Luulin aina miehen olevan gay, kunnes hän ryhtyikin piirittämään minua. Hän esitti myös hyvin vahvoja homovastaisia mielipiteitä, mutten ehkä vieläkään kaiken sen minuun kohdistuneen hakkailun jälkeenkään ole täysin vakuuttunut miehen suuntautuneisuudesta... Oli miten oli, sellainen kumma epätoivo huokui tuosta miehestä, ihan niin kuin hän olisi halunnut hirveästi naisia ympärilleen saadakseen heistä jonkun joskus nalkkiin ja lakanoihinsa... Onneksi kyseinen hlö kuuluu nykyään monen vuoden takaiseen historiaan osaltani. Minulla ei todellakaan ollut mielenkiintoa ryhtyä osaksi miehen haaremia.

[/quote]

Kuulostaa piilohomolta!?

Vierailija
17/68 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voisitko nyt ajatella seurustelua hänen kanssaan? Entä olisitko voinut ennen tätä episodia? 

Oli miten tahansa, sitten kun pöly on riittävästi laskeutunut, hän ehkä haluaisi kertoa sulle, mistä käytöksessäsi ymmärsi, että haluaisit naimisiin(!) hänen kanssaan. Jos hän saa sen kertoa, voisin kuvitella, ettei hänelle jää pahoja fiiliksiä asiasta.

16

Vierailija
18/68 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuliko Ap oikeasti että mies muuten vaan hengailee "kaverina" sun seurassa :D

Mies

Vierailija
19/68 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ja viriili hetero mies on aina eroottisesti latautunut kauniissa naisseurassa

Mies

Vierailija
20/68 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:49"]

Terve ja viriili hetero mies on aina eroottisesti latautunut kauniissa naisseurassa

Mies

[/quote]

Miten mies ladataan eroottisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi