Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen kaveri kosi mua

Vierailija
18.06.2014 |

Olen tiennyt hänet vajaan vuoden, joskus käymme yhdessä jossain kahvilla tai katselemassa bändejä. Lauantaina hän tuli luokseni kylään aloittelemaan, ja rupesimme siinä kuuntelemaan jotain musiikkia sängylläni istuen. Juteltiin jotain aika syvällisiäkin siinä ja tunnelma oli rento ja hyvä, ei siis juotu alkoholia vielä siinä vaiheessa.

No yhtäkkiä kaverini otti mua kädestä kiinni ja katsoi mua syvälle silmiin ja sanoi:"Mun on pakko sanoa tää, koska en saa asiaa pois mielestäni. Sä oot oikeasti upea nainen, ottaisin sut koska tahansa naisekseni jos vaan saisin. XXXXX, menetkö mun kanssa naimisiin?"

Mä olin silleen "häh" ja ensin nauroin mutta tajusin että se oli tosissaan. Sanoin vaan että "tää tuli nyt vähän puskista" ja kävin hakemassa meille juotavaa, enkä koko iltana enää palannut aiheeseen.

Nyt en saa asiaa mielestäni ja on vaikeaa jatkaa kaveruutta. Itse en tiedä olisiko tästä suhteesta enempään kuin kaveruuteen, onhan se mahdollista. Samaan aikaan suututtaa, miksi sen piti mennä "pilaamaan" meidän kaveruus tollaisella asialla, kun nyt en enää osaa suhtautua siihen niin luottamuksella. Mulla ei ollu harmainta hajuakaan että se oli tuntenut tollaista meidän kaveeratessa!

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla naiselle kaveri vasta sen jälkeen, kun nämä pimppi- tai seurustelukuviot on ensin jollain lailla käyty läpi alta pois. 

En itsekään käsitä, miten mies ja nainen voivat olla vain kavereita niin, ettei tämä asia kävisi edes jollain tasolla mielessä. Ainahan se siellä on. Aina mihinkään ei ryhdytä, monestakin syystä, mutta eikö ole kivaa olla miehen kaveijuuri siksi, että siltäkin saattaa hätätilassa "saada" jos all else fails? Mutta kun seksiasia on käyty läpi, voidaan siirtyä OIKEAAN kaveruuteen jossa voi luottaa, että ei, se asia ei enää tule esille, koska se on puitu jo.

Vierailija
62/68 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 13:54"]

Saattoihan se toki olla myös esim. kömpelö yritys keskustelulle seurustelusta tms, eli kiinnostuksen osoitus että haluaisi olla enemmän kuin kaveri...? Voisiko se olla hänen huumoriaan siis, eikä nyt kirjaimellisesti olisi kosinut.. Mutta jos kuitenkin tykkää susta enemmänkin?

-2

[/quote]

Voi hyvinkin olla jotain puoli-huumoria ainakin. Hän on yleensä kova hassuttelija, mutta kun sen sanoi niin oli niin kuolemanvakava että sydämestä melkein riipaisi. En saa mielestäni sitä vakavaa syvää katsetta silmiini.

Ehkä täytyy hankkia joku "poikakavero" ketä alan hehkuttaa hänelle.. hoah. Petyttaa, koska itselleni nyt kyseessä oli kuitenkin kaveruus ja vieton hauskanpito. Tuntuu myös, että olen satuttanut häntä, ja vahingossa antanut ymmärtää liikaa. 

[/quote]

Onpa hassu tilanne. Mitähän sen miehen päässä oikein liikkui? Kosii, vaikka ette seurustele edes? Ja mitä tulee vahingossa liikaa ymmärtää antamiseen niin et varmasti ole antanut ymmärtää, että seuraava vaihe suhteessanne on kosinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:13"]

Mies voi olla naiselle kaveri vasta sen jälkeen, kun nämä pimppi- tai seurustelukuviot on ensin jollain lailla käyty läpi alta pois. 

En itsekään käsitä, miten mies ja nainen voivat olla vain kavereita niin, ettei tämä asia kävisi edes jollain tasolla mielessä. Ainahan se siellä on. Aina mihinkään ei ryhdytä, monestakin syystä, mutta eikö ole kivaa olla miehen kaveijuuri siksi, että siltäkin saattaa hätätilassa "saada" jos all else fails? Mutta kun seksiasia on käyty läpi, voidaan siirtyä OIKEAAN kaveruuteen jossa voi luottaa, että ei, se asia ei enää tule esille, koska se on puitu jo.

[/quote]

Ehkä joo-o. Tosin en itse kyllä erityisesti ole sillä fiiliksellä että haluaisin "saada" tältä kaveriltani. Kyllä miehiä ja seksiä aina saa, jos niitä haluaa. Kaverini on enemmänkin kaverina tosi kiva, mutta ei nyt herätä sellaisia ajatuksia että pitäisi päästä lakanoiden väliin. 

Olisi näköjään pitänyt  sanoa jo kaveruuden ekana päivänä, että kuule kaveri, pimppiä en sulle sitten anna enkä rupea seurustelemaan. Ja vihille menosta ei tarvitse edes vitsailla. :D

Joo, ei ole ensimmäinen kaverisuhteeni mieheen, joka ihastuu muhun jollain tasolla. Mutta oli ensimmäinen kerta kun kosittiin. Ehkä se on totta, miehet ja naiset eivät voi olla kavereita keskenään ellei ole 100% käsiteltyä se että mitään ei tule ikinä tapahtumaan. En tiedä. :( Harmittaa ja ymmärrän siis sen hyvin että kaverianikin varmasti tilanne satuttaa nyt.

Vierailija
64/68 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:17"]

Saattoihan se toki olla myös esim. kömpelö yritys keskustelulle seurustelusta tms, eli kiinnostuksen osoitus että haluaisi olla enemmän kuin kaveri...? Voisiko se olla hänen huumoriaan siis, eikä nyt kirjaimellisesti olisi kosinut.. Mutta jos kuitenkin tykkää susta enemmänkin?

-2

[/quote]

Voi hyvinkin olla jotain puoli-huumoria ainakin. Hän on yleensä kova hassuttelija, mutta kun sen sanoi niin oli niin kuolemanvakava että sydämestä melkein riipaisi. En saa mielestäni sitä vakavaa syvää katsetta silmiini.

Ehkä täytyy hankkia joku "poikakavero" ketä alan hehkuttaa hänelle.. hoah. Petyttaa, koska itselleni nyt kyseessä oli kuitenkin kaveruus ja vieton hauskanpito. Tuntuu myös, että olen satuttanut häntä, ja vahingossa antanut ymmärtää liikaa. 

[/quote]

Onpa hassu tilanne. Mitähän sen miehen päässä oikein liikkui? Kosii, vaikka ette seurustele edes? Ja mitä tulee vahingossa liikaa ymmärtää antamiseen niin et varmasti ole antanut ymmärtää, että seuraava vaihe suhteessanne on kosinta.

[/quote]

No en kyllä mielestänikään. Olen kyllä kertonut kaverilleni että haaveilen siitä että pääsisin naimisiin ihanan miehen kanssa ja saisin lapsia. Nyt mietin sitäkin, onko saanut jonkun kimmokkeen noista mun haaveista ja päättänyt kätevästi yhdistää meidän molempien fantasiat. :D

Vierailija
65/68 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä voit väittää, että te olette pelkkiä kavereita, jos olet kerran suudellut häntä?

Vierailija
66/68 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:17"]

-2

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No en kyllä mielestänikään. Olen kyllä kertonut kaverilleni että haaveilen siitä että pääsisin naimisiin ihanan miehen kanssa ja saisin lapsia. Nyt mietin sitäkin, onko saanut jonkun kimmokkeen noista mun haaveista ja päättänyt kätevästi yhdistää meidän molempien fantasiat. :D

[/quote]

Oikeasti tuntuu vähän lapselliselta, että olet puhunut tuollaisia miehelle, jonka kanssa asiaa  eI ollut käsitelty. Ihan kyllä kutsuisin tuota jo pikkuisen veren kaivamiseksi nenästä. Mutta olet symppis siinä, että ymmärrät miehen tunteita nyt, moni ei edes tajuaisi! 

Sitä pitää vain olla niin varovainen vastakkaisen sukupuolen kassa, jos ei todella halua loukata. Koska olen ollut tilanteessa jossa mies hakkailee minua ja selittää, kuinka haluaa parisuhteen ja kun kerroin hänelle olevani ihastunut niin mies sanoo: "En tunne samoin". Mitä vittua? Saisit parisuhteen, mutta et haluakaan. Ja taustaksi tälle vielä, että miehellä oli suuria vaikeuksia parisuhteen solmimisessa, tietenkin oletin, että kun sellainen olisi ollut tarjottimella se olisi kelvannut ja itsellä aitoja tunteita ja todella pidin hänestä. Oletin, että seurustelua olisi voinut olla edes jollain tasolla. Mutta ei. Satutti tosiaankin, koska mies samalla oli antanut hiukan ymmärtää olevansa kiinnostunut, enkä osannut odottaa mitään suuria eleitä juuri siksi kun mies samaan aikaan painotti vaikeuksiaan naisrintamalla.

No, tapasin hänet 9 vuotta myöhemmin ja sain kuulla, että edelleenkään on ollut nolla suhdetta hänellä, joten... Kjäh kjäh sanoisin. Kun kukaan ei kelpaa. Itse oon jo perheellinen.

Vierailija
67/68 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 14:29"]

Miten sä voit väittää, että te olette pelkkiä kavereita, jos olet kerran suudellut häntä?

[/quote]

No hiprakassa. Olen suudellut (intohimoisemminkin) naispuolisia kavereitanikin ja silti voin väittää että he ovat vain mun kavereita. Ja selvin päin ei olla suudeltu, saati romanttisesti selvin päin. Kännissä ollut sellaista "Voi sua, anna hali. Oot mulle tärkee." ja sit muutama pusu siinä huulille ja jotain kikattelua. Nyt kun sen näin kirjoitan niin kuulostaa tyhmältä, mutta kännissä tuntunut hyvinkin luontevalta toiminnalta..

Vierailija
68/68 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja jossain määrin samaa mieltä siitä että kaveruus on hankalaa miehen ja naisen välillä. Kyllä se pillu enemmän tai vähemmän mielessä pyörii. On miehiä ja naisia jotka eivät ajattele seksiä juurikaan ja tällaisissa tapauksissa onnistuu varmasti. Mutta itse ajattelen panemista useita kertoja päivässä, kuten uskoakseni suurin osa miehistä, jolloin on vaikeampaa. Yksi naiskaveri mulla on mutta hänen ajattelunsa on jotenkin miesmäistä (pois lukien seksin ajattelu!), vaikkei habitus olekaan. Ehkä siksi synkkaa niin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi